MuscleMeat

scheef

Ja kijk dat klopt helemaal wat je zegt!! Maar lijkt net ofdat je een vet percentage van 5 moet hebben, om er goed uit tezien! Daar ben ik het niet mee eens. Maar laten we die discussie maar sluiten, want zolang ik geen goede vet meeting doe kan ik dus ook niet zeggen of ik nou meer wil of minder wil.

En kevinson daar zit wel wat in.. Waar kan je een goede vet meeting doen?? Huisarts ofz?? Weet wel namelijk dat ze dat bij mijn gym niet hebben!

Niemand heeft het over 5% gehad, met een procentje of 10-12 zie je er al vrij goed uit imo. 5% hou je toch niet vol, is alleen tijdelijk als je het podium op wilt.. Waarom heb je een vetmeting nodig om te zeggen of je wilt cutten of bulken?? Vind jij jezelf chubby, dan ga je cutten. Ben je er tevreden mee, ga je bulken.. it's that easy

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik dus commetaar kreeg dat 11 nu niet goed was ik wil zel naar de 14 dus bulken..

Maar als dan dus waarschijnlijk de 11 zoizo al niet klopt, kan ik niet zeggen wat ik wel ben en wil worden..

Zelf zeg ik kan nog wel wat bij!! Bulken dus,,
En volgens me instructeur was dat beter doordat.... En dan krijg je dat verhaal dus van die botterhammen die verdwijnen enz

En ja dat verhaal van die instructeur zal wel niet kloppen.. Maar mijn instructeur is geen spijker die net van school komt ofz.. Die is al 50 en gaat dus al eventjes mee..

als je instructeur niet eens de inschatting kan maken dat jij RUIM,... lees: RUIM boven de 11 zit, moet hij maar eens een bezoekje gaan brengen aan de plaatselijke oog chirurg

als ik jou was zou ik nu al gaan cutten.. als je nog vetter word gaat het er echt niet uit zien.. maar wat jij zelf vind is natuurlijk het belangrijkste..

Spiegel is en blijft de belangrijkste vetmeting in mijn ogen.
Watje nu hebt is inderdaad ruim boven de 11 procent en lijkt bulken me ook absoluut niet slim. Sterker nog, dan zie je er niet eens meer uit als iemand die sport. Daarnaast heb je er ook alleen maar nadeel van, het is allemaal dood gewicht wat je mee sleurt.

En dat over brood, zie mijn eerst reactie in dit topic maar. Daar klopt werkelijk geen boterham van. Die verdwijnen niet zomaar, tenzij je een zwart gat in je maag hebt.

Epic topic.
En zou ook maar eens flink gaan afvallen, 11% ammehoela.

Ik ga proberen dit weekend een huisplooimeeting te doen! Even zoeken waar dat kan, wij hebben alleen een weegschaal namelijk.

Tang kun je gewoon kopen bij de sub winkel en zelf meten, erg makkelijk. Tang kost 12 euro ofzjow

11 procent? Ik heb toch echt heel veel minder vet als jou en ik zit boven de 11..

Nou jongens ik heb net een meeting gedaan .. Ik kom tog echt op de 10% uit .. Dus zoals ik al had gezegt, denk dat dat komt omdat ik daar zit op die foto.
Vond al zo raar wat jullie zeiden, maar dan weten jullie dat he.

Dan meet je slecht, want ik ben echt niet scheel.

Ik heb het laten doen in een andere sportschool!!!! Dus ik doe vrij weinig!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 22:18 ----------

Heb er zelf ook 1 gekocht maar wat een gedoe zeg.

Fckg gaar is 6 pck!!!

Zoals ik dus al eerder zei,, het is niet erg als er een beetje spek op zit!!
Als jeje abs ziet, ben je dus al te droog!

Terug
Naar boven