Fitness Seller

Scheetjes laten

SoPo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Door het hoge verbruik van eiwitten is mijn activiteit op het gebied van windjes flink toegenomen. Niet alleen de kwantiteit maar ook de kwaliteit is subliem nu. Van mijn scheten vallen de mussen van het dak.
Als het nu en dan een windje zou zijn, ok.. Maar iedere dag vanaf een uur of 16.00 tot ik ga slapen scheet ik me helemaal gek. Ik snap niet dat mijn vriendin het nog uithoudt bij ons in bed. Ik word er zelf onwel van zo ranzig is het. Een open raam gaat het niet redden tegen deze darmtornado's..

Ooit was een windje om te pesten leuk... :rolleyes:

en wat wil je beginnen met dit topic? :P

wil je een aplausje of wil je een reep chocola?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry..Weten of het zo blijft? Of dat je buik went aan eiwit ofzo.. minder rotting?

Het zoveelste kijk-mij-eens-scheten-laten-omdat-ik-eet-als-een-beest...

de kwantiteit zal wel minder worden (bij mij wel in ieder geval)
maar die kwaliteit :) dat sublieme luchtje wat je zelfs kan proeven en waar je op kan kauwen die blijft :roflol:

Het zoveelste kijk-mij-eens-scheten-laten-omdat-ik-eet-als-een-beest...

Vond het zelf nou niet iets om trots op te zijn. :o

Het zorgt voor overlast voor mij, mijn vriedin, en me dochter.. maar die is 1.5 dus die reageert er nog niet zo heftig op :p

Ga even wat minder in je eiwitten, nog niet genoeg enzymen in je bast om al dat eiwit te verwerken... geef dit een beetje de tijd.

langzaam opbouwen die handel

Carbs zorgen bij mij met name voor de kwantiteit (gisting)
Eiwit voor het aroma (rotting)

Minder carbs = minder scheten (maar wel veel intenser qua stank).

In mijn geval zou ik dus het best even kunnen kappe met de shakes ofzo? Voeding onveranderd laten..
Drink om 0700 een shake en om 1300 na training

die shakes kunnen wel vooral na je training toch wel belangrijk :)

Dont worry kerel, gaat allemaal wel over....en let maar niet op de kinderachtige reacties hier

Goh wat serieus :rolleyes: als je niks te zeggen hebt, hoef je nog niet iets raars neer te plempen.

ja en als je zijn reactie had gezien had je ook gemerkt waarom ik het zei want in begin post had hij geen vraag gezet :)

was dat wel zo geweest had ik meteen antwoord gegeven en in dit geval kwam het in eerste instantie over als een kijk wat voor scheten ik laat topic.

ja en als je zijn reactie had gezien had je ook gemerkt waarom ik het zei want in begin post had hij geen vraag gezet :)

was dat wel zo geweest had ik meteen antwoord gegeven en in dit geval kwam het in eerste instantie over als een kijk wat voor scheten ik laat topic.

Sorry, ik was een beetje opgewonden om dit publiekelijk te maken :D

Mijn windjes zijn erg persoonlijk... of waren erg persoonlijk ;)

Het is een doodnormaal verschijnsel als je net bent begonnen met BB. Dus totaal onnodig om te denken dat het een -kijk wat voor scheten ik laat- topic is.

Het is een doodnormaal verschijnsel als je net bent begonnen met BB. Dus totaal onnodig om te denken dat het een -kijk wat voor scheten ik laat- topic is.

jonge daar doel ik niet alleen op :P
het ging mij erom dat er geen vraag in beginpost stond dus ik snapte niet wat hij eigenlijk wou met dit topic.
maar laat ook verder maar ff weer on topic.

Terug
Naar boven