Fitness Seller

Scheetjes laten

Vervelend he als je geconfronteerd wordt met je eigen woorden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Olddutch. Ik ga dat van vanavond af even doen. Een kleine side note is wel: Kwark doe ik pas 2 weken. ervoor nam ik ca 300ML biogarde. En toen had ik het probleem ook al..

Terwijl de dames en Yzord (dude :p) elkaar in de haren vliegen.... :D :D

Thanks Olddutch. Ik ga dat van vanavond af even doen. Een kleine side note is wel: Kwark doe ik pas 2 weken. ervoor nam ik ca 300ML biogarde. En toen had ik het probleem ook al..

Terwijl de dames en Yzord (dude :p) elkaar in de haren vliegen.... :D :D

yoghurt en melk ook door de helft doen, of eventueel helemaal weglaten..
daarvoor iets meer kip/vis e.d eten

ok

kwark 250ML

Shakes ff tijdelijk met water

meer kip en vis moet ik ff checke. Heb tijdje geprobeerd in de middag blikje tonijn te eten. Maar dat is best droog :rolleyes: En ik heb echt geen tijd om salades te maken met tonijn zoals me hier is aangeraden..

ok

kwark 250ML

Shakes ff tijdelijk met water

meer kip en vis moet ik ff checke. Heb tijdje geprobeerd in de middag blikje tonijn te eten. Maar dat is best droog :rolleyes: En ik heb echt geen tijd om salades te maken met tonijn zoals me hier is aangeraden..

no pain no gain

wen je wel aan joh

eet anders een lekkere verse zalm, of gewoon kip die je de avond daarvoor hebt gebakken.

:D

te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

Loop even naar je tuin/balkon laat daar je scheetjes lucht je broek goed en kom terug. Ik laat ook veel scheetjes maar is niet erg omdat ik alleen woon. Ik zou er gek van worden als iemand anders mij constant vergast.

Loop even naar je tuin/balkon laat daar je scheetjes lucht je broek goed en kom terug

Hmja.. loop soms ook wel ff weg.. maar op slechte momenten lijkt ik wel een non stop scheet fabriek. En als ik lekker warm in bed lig ga ik echt niet meer opstaan.

Zo, ik liet me net toch een scheet hey...die moet jij op je werk ruiken SoPo :D

Dude, tis 4 uur geweest.. Zit hier zwaar me billen te knijpen op kantoor. Als ik zo in de auto zit wordt het weer knalle :) Moet zegge, die luchte wel op..

Vind je dit nou waard om een topic hierover te beginnen? Je kunt ze ook ophouden of ben je een bejaarde met een luier?

mja vind het wel waard ja.

Je hoeft het niet te lezen hoor. En je hoeft ook niet te reageren.

Schijnbaar vind je het nuttig nutteloos te reageren op een post die je het niet waard vind gepost te zijn. Zegt meer van jou dan van mij..

haha man wat maakt het allemaal uit, er zijn toch veel bodybuilders die hierva last hebben gwn lossen die handel
btw eens goed gaan schijten helpt ook al veel hoor

haha man wat maakt het allemaal uit, er zijn toch veel bodybuilders die hierva last hebben gwn lossen die handel
btw eens goed gaan schijten helpt ook al veel hoor

Nee ik heb hier nooit last van ;)
Het maakt wel wat uit als je eiwitten in je lichaam aan het rotten is ipv dat het verwerkt wordt. Daar moet je gewoon wat aan doen. .
Schema en Voeding aanpassen totdat het wel goed gaat.

Luister.. als het om een scheet per uur gaat die flink stinkt zal het mij niet echt boeie.
Vanaf een uur of 4 zit ik non stop te knalle.. Het is gewoon goor, niet te doen om telkens weg te lopen, en irrie. Aangezien ik denk het zit in de voeding knal ik het ff hier neer omdat vast meer het zullen hebben..
Naar de wc gaan doe ik goed genoeg, daar hoef ik geen tips meer voor. :p

Maar met de voeding zou idd wat getuned kunnen worden. Dus.... bvd voor de wel nuttige reacties ;)

Terug
Naar boven