Goh wat serieusals je niks te zeggen hebt, hoef je nog niet iets raars neer te plempen.
Hallo vriend, dit is een forum daar gebeuren zo'n dingen. Als het je niet bevalt ga je maar het kerkblaadje lezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh wat serieusals je niks te zeggen hebt, hoef je nog niet iets raars neer te plempen.
Hallo vriend, dit is een forum daar gebeuren zo'n dingen. Als het je niet bevalt ga je maar het kerkblaadje lezen.
Vervelend he als je geconfronteerd wordt met je eigen woorden![]()

Thanks Olddutch. Ik ga dat van vanavond af even doen. Een kleine side note is wel: Kwark doe ik pas 2 weken. ervoor nam ik ca 300ML biogarde. En toen had ik het probleem ook al..
Terwijl de dames en Yzord (dude) elkaar in de haren vliegen....
![]()
![]()
ok
kwark 250ML
Shakes ff tijdelijk met water
meer kip en vis moet ik ff checke. Heb tijdje geprobeerd in de middag blikje tonijn te eten. Maar dat is best droogEn ik heb echt geen tijd om salades te maken met tonijn zoals me hier is aangeraden..
Loop even naar je tuin/balkon laat daar je scheetjes lucht je broek goed en kom terug
haha man wat maakt het allemaal uit, er zijn toch veel bodybuilders die hierva last hebben gwn lossen die handel
btw eens goed gaan schijten helpt ook al veel hoor
probeer het eens tijdens een trap op/af te lopen...Vind je dit nou waard om een topic hierover te beginnen? Je kunt ze ook ophouden of ben je een bejaarde met een luier?
Vind je dit nou waard om een topic hierover te beginnen? Je kunt ze ook ophouden of ben je een bejaarde met een luier?