Fitness Seller

Schema bulkkuur voor winter

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Week1-5 :30mg d-boll
Week1-10 : 400mg boldenone
Week1-10 :200mg test. cyp.
Week10-13 : 50mg winny eod
Week10-13 : 25mg proviron
nakuur met clomid en nolvadex.

Hoop daar toch 8 kilo met te pakken.

grtz

Proviron lijkt me beter om gedurende week 1-5 te gebruiken. Van winstrol zul je geen vocht vasthouden, eerder omgekeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Meen ergens gelezen te hebben dat winny/proviron/boldenone zorgtt voor harde spiermassa en hoop zo mijn vocht kwijt te geraken van tijdens d-boll en test.

Voor tijdens mijn kuur heb ik eventueel nog nolvadex

Als je echt wilt bulken zou ik de Boldenone weglaten en gewoon gaan voor 500 of 600 mg Testo. En doe structureel iets tegen het vocht en niet pas vanaf week 10.

OK, de meesten zullen proviron wel beter vinden maar het zou zonde zijn om potje nolvadex niet te gebruiken die ik nog liggen heb.

Proviron heb ik bijna niet meer, clomid daarintegen wel

Dus (behalve proviron) clomid of nolvadex, wat is de beste keuze tegen vochtophoping??

grtz & thanks

Laatst bewerkt:
Zou bovendien de test. omhoog schroeven, zeker als je een massa kuur neemt.

Ik pak de eerste 5 weken al D-boll...sommige doen zelfs d-boll only.
Plus dan nog eens een hoge dosis test. en ik word een ballon...het is de eerste x dat ik test pak en wil de terugval wat beperken, vandaar de boldenone en de laatste 3 weken winny-depot.

Ik zie wel hoe ik reageer op de test.kan altijd de volgende keer nog wat hoger.

grtz

wimmeke26 zei:
Ik pak de eerste 5 weken al D-boll...sommige doen zelfs d-boll only.
Plus dan nog eens een hoge dosis test. en ik word een ballon...het is de eerste x dat ik test pak en wil de terugval wat beperken, vandaar de boldenone en de laatste 3 weken winny-depot.

Ik zie wel hoe ik reageer op de test.kan altijd de volgende keer nog wat hoger.

grtz

Indien het de eerste keer wordt dat je test gaat gebruiken zou ik zeker voor een test-only kuur gaan. Schroef de dosis op naar 500 mg p/w en je bent de man. Eventueel de dbol erin houden als opstarter.

Je weet dan direct ook hoe je reageert op de test.
In dit geval ben al aan het stacken terwijl je niet eens weet hoe je op de king of AS (testosteron) reageert! Indien je in je geplande stackkuur bijverschijnselen krijgt dan is het moeilijk uit te vissen van welk middel je die bijwerkingen krijgt.

MrJ zei:
Zou bovendien de test. omhoog schroeven, zeker als je een massa kuur neemt.

Mee eens met MR J en Emlo.

test omhoog!! boldenone erin houden voor eventueel toegenomen hongergevoel, al blijkt dit niet voor iedereen t gelden.

Proviron de hele kuur of arimidex/femara (best betaalbaar sinds GG en MRP ermee zijn gekomen)

Welk lichaamstype heb jij wimmeke?

Terug
Naar boven