AndroidHealthClinic

Schema check

Beastinprogress

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Beste bodybuilders,

Ik heb vandaag een beetje met mijn schema geknutselt en het ziet er als volgt uit:

Maandag (Borst, Schouders en Triceps):
Bankdrukken 3x 10
Incline dumbbell chest press 3x 10
Dips (borst versie) 3x 10

Dumbbell shoulder press 3x 10
Side raises 3x 10
Rear pec deck 3x 10

Skullcrushers 3x 10
Triceps push down (V-bar) 3x 10

Woensdag (Rug en biceps):
Lat pull 3x 10
Seated row 3x 10
Bent over barbell row 3x 10
Hyperextension 3x 15
Shrugs 3x 10

Barbell curl 3x 10
Hammer curl 3x 10 per arm
Concentration curl 3x 10 per arm

Vrijdag (Benen en buikspieren):
Squat 3x 10
Leg extension 3x 10
Leg press 3x 10
Leg curl 3x 10
Seated calf 3x 20

Abdominal machine 3x 30
Roman chair 3x 20
Russian twist 3x 10

Ziet dit er goed uit of is dit verkeerd? Correct me if i'm wrong.
Ik ben nog maar 15, dus als jullie een overkill ergens zien, zeg het dan alstublieft. Ik train al een jaar btw. Ik heb al aardig wat ervaring en bij mij gaat om form>weight.

Met vriendelijke groet,

Bernard

Laatst bewerkt:
Prima. Kun je zeker wel wat mee gainen.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom? Ik train nu al bijna een half jaar met een soortgelijk schema, maar ik heb een paar oefeningen veranderd.

Omdat beginners/intermediates en sowieso überhaupt naturel atleten, veel harder/beter/sneller gaan op een full body of ub/lb schema dan een split schema. Meerdere spierstimulaties per week brengt veel meer vooriutgang met zich mee tenzij je óf heel erg gevorderd bent óf aan het juicen bent, vergeleken met 1 stimulatie per week.

Omdat beginners/intermediates en sowieso überhaupt naturel atleten, veel harder/beter/sneller gaan op een full body of ub/lb schema dan een split schema. Meerdere spierstimulaties per week brengt veel meer vooriutgang met zich mee tenzij je óf heel erg gevorderd bent óf aan het juicen bent, vergeleken met 1 stimulatie per week.