MuscleMeat

schema combineren: vechtsport en BB.

4 Myself

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Sinds kort zit ik naast bodybuilding ook op Jeet Kune Do (vechtsport).
Ik trainde eerst 4x p week op massa. ma di do vr.
Nú heb ik op maandag JKD en dinsdag heb ik vaak veel spierpijn dus wil ik niet gaan bb'en. Heeft imo toch geen zin met die spierpijn. woe, do en vr blijven dus voor mij over om te gaan fitnessen. Heeft iemand voor mij een idee voor een goede indeling?

ik wil wel graag DL SQ en BP erin houden en wil een beetje nadruk liggen op mijn armen omdat deze wat achter lopen. Ik kan echt niets bedenken dus ik hoop dat iemand een tip heeft.

Alvast bedankt!

ha fantastisch, ik heb ook zo een advies nodig, dus ik hoop dat je het niet erg vind dat ik mee in je post kom lummelen.

Ik ben 24 jaar en doe TKD ik fitness al een paar jaar, niet naar bb maar eerder naar functionele kracht. Als je bb doet of op massa traint word je traag, zeer onhandig in JTK trouwens....

Men probleem is momenteel da tik tussen schema's inzit. Ik heb tot voor een maand of 3 op max kracht/snelkracht(piramide vorm van 3 trappen --> 70% 85 % 70% gewerkt omdat hierdoor de explosiviteit groter wordt maar de laatste tijd doe ik men eigen zin...

Namelijk ik combineer oefeningen en neem nie echt rust(oefening borst oefening benen en zo die 2 sets afwerken) en steeds in overload. Ik doe 3 sets van 12 reps per oefening. Ik varieer wel in de oefeningen. Alle oefeningen vh boek krachttraining een anatomische benadering v frederic delavier).

Ik ben dus op zoek naar een leidraad om een goed schema in mekaar te boksen, of gewoon een schema dat al klaar is , waar ik me kan aan houden, men doel is zeker geen kracht te verliezen, liefst wat af te lijnen maar dat is met men voeding te doen :s,explosiever worden en nog sterker worden ...

Aan allen uw advies gevraagd$

hier men vorige 2 programma's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in ieder geval op kracht trainen, en die functionele massa zal komen
keeb it basic, niet teveel splitten, niet teveel zever

en kijk eens op deze site:
Google > sherdog mma

in ieder geval op kracht trainen, en die functionele massa zal komen
keeb it basic, niet teveel splitten, niet teveel zever

en kijk eens op deze site:
Google > sherdog mma

Kan je iets duidelijker zijn aub?
Waar zitten de schema's jusit of fout, is de manier van 3*12 de juist? Ik doe ook 3 oefeningen per spiergroep...

Het conjugate schema is goed te combineren met vechtsport, doe ik nu ook en werkt lekker.

4x per week trainen, kracht en hypertrofy
1x per week vechtsport.

Terug
Naar boven