Graag stel ik mijzelf eerst even voor.
Ik ben Joey en ben 21 jaar. Ik wil al een hele poos krachttraining doen, maar ben wel van plan om het serieus aan te pakken. Daarom probeer ik zoveel mogelijk te lezen in dit forum.
Ik ben 1,90 lang en weeg op dit moment zonder iets aan 84 kilo. Nu is het probleem dat dit eigenlijk vrijwel geen spier is. Er zit een behoorlijke bierbuik op mijn lichaam.
Mijn doel is om geleidelijk op techniek meer kracht en massa te trainen.
Nu heb ik gelezen dat Full Body goed is voor beginners. Ik was dan ook van plan om dit zon 3 maanden te gaan doen, met na 6/7 weken een week rust in te lassen en na de 3 maanden weer een week rust. Vervolgens wil ik gaan splitten.
Een voedingsschema ben ik momenteel aan het samenstellen voor mezelf.
Mijn vraag is... Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken, i.v.m. oefeningen?
Ik ben Joey en ben 21 jaar. Ik wil al een hele poos krachttraining doen, maar ben wel van plan om het serieus aan te pakken. Daarom probeer ik zoveel mogelijk te lezen in dit forum.
Ik ben 1,90 lang en weeg op dit moment zonder iets aan 84 kilo. Nu is het probleem dat dit eigenlijk vrijwel geen spier is. Er zit een behoorlijke bierbuik op mijn lichaam.
Mijn doel is om geleidelijk op techniek meer kracht en massa te trainen.
Nu heb ik gelezen dat Full Body goed is voor beginners. Ik was dan ook van plan om dit zon 3 maanden te gaan doen, met na 6/7 weken een week rust in te lassen en na de 3 maanden weer een week rust. Vervolgens wil ik gaan splitten.
- Hoelang je traint
Nog helemaal niet. Begin nu dus met trainen. - Wat je doel is
Mijn doel is om zoveel mogelijk massa te trainen, in combinatie met zoveel mogelijk kracht - Waar je prioriteiten liggen
elk gedeelte van mijn lichaam heeft zijn prioriteit, zowel upper als lower body - Beschikbare apparatuur
Alle apparatuur beschikbaar - Beschikbare tijd
Ik kan in principe altijd van maandag tot en met vrijdag trainen, eventueel om de week zaterdags.
Een voedingsschema ben ik momenteel aan het samenstellen voor mezelf.
Mijn vraag is... Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken, i.v.m. oefeningen?