- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Als ik jou was zou ik die 3 isolatie oefeningen van biceps en triceps beperken tot 1 isolatieoefening. Verder zou ik ipv 4 sets van elke oefening, 3 sets nemen en proberen wat extra gewicht te nemen (hoeft niet heel veel te zijn, je zal wel vanzelf sterker worden met verloop van tijd)
En uhm benen, ik zou deze bij de dag van je schouders zetten, ik weet dat je nog hersteld van een blessure, maar gebruik anders van die fitnesstoestellen in de gym, zo'n legpress bijvoorbeeld (en als er nog andere machines staan, gebruik die dan ook), dan krijg je toch een redelijk goede training met niet zoveel belasting, aangezien zo'n machine praktisch ontwikkeld zijn tegen blessures.
succes en ik hoop dat je je doelen bereikt.
Ben ik het dus totaal niet mee eens, leg press vs. squat: leg press heb je een vaste bewegingsbaan, niet natuurlijk, geen stabiliteit. Als je al een blessure hebt wil je geen vaste bewegingsbaan, maar een natuurlijke bewegingsbaan zoals bij squats. Daarom altijd squatten, al is het met lichaamsgewicht, er is echt geen reden om niet te squatten.
Hoe je je isolatie enz. indeelt maakt allemaal geen ruk uit, net zoals het aantal setjes dat je nu doet. Die bench van 50kg. en de rest moet gewoon snel omhoog en dat doe je niet door isolatie