AndroidHealthClinic

schema vaste gewichten.

ikke031

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
is er een schema die enkel met vaste gewichten is ??
door de serieuze overbevolking in de fitness is er echt geen beetje plaats bij de losse gewichten.

als je een beginner bent heb je niet veel losse gewichten nodig

gewoon veel compounds zoals bench press, squat, deadlift, bent over row, military press ;) + chin ups/pull ups/dips

Bedoel je met vaste gewichten uitsluitend apparaten?
Als je namelijk niet de basis kunt doen zoals lander 191 zegt, dan zou ik persoonlijk een andere gym gaan zoeken..
Of op andere tijden gaan trainen. Dit is de basis van KT.

In vele onderzoeken is aangetoond dat trainen met vrije gewichten effectiever is.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je met apparaten geen resultaat kan boeken!! (waarschijnlijk wel minder!)

Zeker in het begin zou ik niet teveel isolatie oefeningen doen (een apparaat isoleert bijna altijd 1 of enkele spiergroepen), maar juist compounds (fundamental/basis) oefeningen doen.

Probeer vroeg in de ochtend te gaan, onder school en werkuren of vlak voor het avondeten. Dan zijn er meestal minder mensen.

• Topic Starter Topic Starter
kben afhankelijk van men werk. zit in een 3 ploegenstelsel.

vroeg: werken vann 06.00 to 14.00 --- trainen rond 15.00
laat: werken van 14.00 tot 22.00 -- trainen rond 08.30
nacht: werken van 22.00 tot 06.00 -- trainen rond 15.00

Ik zou dan op de vroege dagen en op de dagen dat je nachtdienst draait gewoon om 5 uur gaan. Dan heb ik zelf namelijk het idee dat het rustiger is dan om drie uur. Maar misschien ligt dat aan mij en mijn sportschool. Experimenteer gewoon een beetje. Dan vind je het vanzelf uit.

Terug
Naar boven