MuscleMeat

schema vinden dat bij je past

247

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
61kg
Ik heb veel schema´s geprobeerd. Ik heb nu een goed schema alle spiergroepen groeien goed, behalve biceps die blijven achter. Ik heb al wat schema´s geprobeerd maar nog niet echt een effectief schema voor biceps.:o

gezien je stats denk ik dat alles nog een beetje achterloopt.
Het zou eens helpen als je precies neertypt welk schema je nu volgt en welke oefneingen je precies doet. En hoelang train je?

• Topic Starter Topic Starter
ja die gegevens die er staan kloppen niet egt maar ik doe nu voor biceps
Barbell curls 6 x 6-10 en Dumbbell concentration curls 6 x 6-10.

Nee, er wordt gevraagd om een echt schema.
Wat doe je voor schema?

Wat eet je?

Neem je genoeg rust?

Snap dit topic niet.. Wat is je vraag nou?

Ik eet veel lust zowat alles en heb eigenlijk nooit honger rust gaat ook wel goed complete schema is.

maandag, donderdag

Bench press 5 x 6-10
Flat bench flyes 5 x 6-10
Incline bench press 6 x 6-10
Dips 5 x
Squats 6 x 8-12
Standing calf raises 10 x 10

En dinsdag vrijdag

Barbell curls 6 x 6-10
Dumbbell concentration curls 6 x 6-10
Close-grip bench presses 6 x 6-10
push ups 6 6-10
one arm dumbbell 6 × 6-10

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Dus ik probeer een schema te vinden waarbij je goed biceps traind en dit is wat ik nu doe.

Wat een k*t schema.

"Ik eet veel maar heb nooit honger" + Een trainingsschema dat de borst wel erg vaak aanspreekt.

Hm.... Verdacht.... I smell....

Ja dit is het schema wat moet er aan de oefeningen voor biceps veranderd worden om toch resultaat te krijgen??

ik zou eerst de stickeys even doorlezen, want je schema is niet bepaald goed samengesteld, succes!

Heb ik toen heb ik gelezen over dit schema ben met dit schema gestart maar is niet egt een veelbelovend schema behalve bort en benen enzo dat gaat best goed dus misschien dat iemand een goed schema kent voor biceps.

Ligt het aan mij of zie ik geen rug en schouders in dat schema?

klopt dit is schema zonder rug en schouders ik doe wel oefeningen voor rug en schouders maar die oefeningen zijn steeds verschillende in de oefeningen en erhalingen daarom zette ik die er niet bij.

ofterwijl je traint alles 2x per week en waarschijnlijk train je schouders 4x per week, omdat je die bij dinsdag en vrijdag heb staan en borst train je ook 4x per week.
weet je zeker dat je de stickeys heb gelezen?

ja ik lees die altijd ik kijk eerst daar dan op internet en als ik er niet uit kom open ik topic maar moet ik de aantal oefeningen gewoon opvoeren of de series verminderen en meer oefeningen doen???

Ik zou beginnen met een beter schema dan dat te maken. Wat je nu hebt is gewoonweg slecht.

Daar ben ik al achter gekomen 2 uur bezig voor niks bijna niks dan maar ik heb een vraag je moet een schema maken dat op jezelf is gericht ik heb tot nu toe schema´s van andere gebruikt maar hoe maak je een schema dat op jezelf is gericht ik kan alle soorten oefeningen doen met dumbbell en barbell maar een echt goed schema heb ik nog niet echt gehad.

Er staat voldoende info in de stickies bij Oefeningen en Trainingsschema's. Ik raadt je aan om die nog eens goed door te nemen.

Terug
Naar boven