XXL Nutrition

schema vinden dat bij je past

jij kan ook gewoon doen alles een keer in de week en biceps twee keer
Bijv.
ma: rug, biceps
di: borst
wo: benen
do: biceps
vrij: triceps
za: evt. overgeslagen onderdeel

en dan ma 2 of 3 biceps oefeningen
en do 4 ofzo

Dat heeft helemaal geen zin! Hij is beginner, dus kan veel beter full body doen dan split. Uit onderzoek is gebleken dat full body beter is, maar ieder zijn eigen mening!

Dat heeft helemaal geen zin! Hij is beginner, dus kan veel beter full body doen dan split. Uit onderzoek is gebleken dat full body beter is, maar ieder zijn eigen mening!

ja is ook zo maar omdat hij begingt te zeiken dat hij dan geen vooruitgang maakt enzo, misschien voelt hij zich hier beter bij full body is idd wel beter. enige nadeel is dat je spiergroep minder kan uitputten, maar dat is toch nog niet echt nodig bij hem

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe al een hele tijd trainen met gewichten enzo eerst alleen voor kracht gewoon middel gewicht vaak herhalen ging goed ben pas twee a drie maanden bezig met massa maar ik weet alleen niet hoe je een voedingsschema maakt en hoe dat werkt.

ja dumbbell en barbell

Lees dan alle stickies eens door.

Een voedingsschema is gewoon op papier zetten van wat jij op een dag moet eten.
JE let hierbij op het aantal eiwit dat je neemt, de koolhydraten, en de vetten.

Je kijkt hoeveel je nodig hebt in de bulk, en dat zet je gewoon allemaal op papier, en je doet er goed eten bij, et voila!

o dat is niet zo moeilijk maar de hele dag met papiertje rondlopen is dan nog meer moeite.

1. Zoek de kcal die je wilt eten
2. zoek je macro's
3. gebruik fitday.com

JE hoeft niet de hele dag met een papiertje rond te lopen. Je moet gewoon op schirjven wat je eet. Denk er iig over na.

ok het zal wel met je superdude maar ik moet nu 1700kcal binnen krijgen fiets per dag een uur dus+ ongeveer 500 a 600=ongeveer 2200kcal Ik heb nu een fullbodyschema waar ik net mee ben begonnen ik houd me rust in de gaten en probeer veel eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen en heb al wat info gelezen dus ik heb al een basis.

ok het zal wel met je superdude maar ik moet nu 1700kcal binnen krijgen fiets per dag een uur dus+ ongeveer 500 a 600=ongeveer 2200kcal Ik heb nu een fullbodyschema waar ik net mee ben begonnen ik houd me rust in de gaten en probeer veel eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen en heb al wat info gelezen dus ik heb al een basis.

Verder inlezen. Zorg dat je alles weet. JE wilt groter worden toch. Verdiep je gewoon geod in de stof. Het staat allemaal recht voor je neus. Nu nog goed in je opnemen, en het echte begin is er.

Als je echt wilt groeien zal je toch wat meer moeten eten dan 2200 kcal. Zie dat je zeker per dag zo'n 2800 kcal eet, liefst zelfs 3000 of meer.

ok meer eten en lezen zal ik onthouden verder hard trainen.

Terug
Naar boven