AndroidHealthClinic

schema vinden dat bij je past

• Topic Starter Topic Starter
wel goed maar ik heb wel twijfels als je om de week een spier traint dan bouw je toch amper massa op een keer in de week een spier is toch veel te weinig

En waarom dan wel, meneer 247?

inderdaad, volgens mij heb jij de regel: 'meer is niet altijd beter'. Nog niet in je hoofd? maar veel succes verder

gewoon bijv arnold schwarzenegger en veel van die lui doen veel en niet weinig daarom denk ik dat je meer uit veel kan halen of moet je juist elke dag een andere spiergroep doen dan bouwt die spier tog na een week af of is dat niet zo tenminste dat is mij verteld.

Ik heb je denk ik wel door.
Kijk, het zit zo. Of je traint gewoon alles goed, of je verdoet jezelf.
Je wilt toch gespierder worden? Nou, dan heb je ten eerste een goed eetschema nodig, en ten tweede, en dat heb jij dus niet, een goed train schema. Ten derde; genoeg rust.

Als je nou eens begint met een echt eetschema te maken,
en bijvoorbeeld met een drie keer in de week fullbody schema, komt het vast allemaal goed.

DUs onthoud deze woorden goed; bulken, fullbody of full body, en rust.
Typ ze in boven aan op de pagina in het balkje zoeken, en er gaat een wereld voor je open.
Succes!

Laatst bewerkt:
Als je vindt dat een spiergroep achterloopt (wat niet echt realistisch is als beginner), dan kan je deze spiergroep de prioriteit geven.

Dus ofwel een aparte armendag ofwel de spiergroep het eerst trainen.

kijk het is zo dat je spier rust moet hebben om de 'kleine scheurtjes die ontstaan tijdens het trainen' te laten helen (hypertrophy als ik het goed heb), de rust zorgt voor groei. Al ga jij nu 2x per week trainen is de rust dus minder, en de groei ook.
Je verwijst ok naar Arnold en andere grootheden? Ooit bedacht dat roids je in staat stellen meer te trainen? in iedergeval niet aan beginnen want daar heb je nog te weinig kennis voor ;)
dit is de laatste post ff in dit topic, want wat ik heb verteld staat ook allemaal in de stickeys. succes en een gezellige leesavond:D

ok bedankt hier heb ik wel wat aan ik ga wel opzoek naar fullbody schema en rusten

gewoon bijv arnold schwarzenegger en veel van die lui doen veel en niet weinig daarom denk ik dat je meer uit veel kan halen of moet je juist elke dag een andere spiergroep doen dan bouwt die spier tog na een week af of is dat niet zo tenminste dat is mij verteld.

kijk, de spieren van pro BB-ers hebben een iets grotere groeiprikkel nodig dan die van een beginnertje :)

en afbouwen? nooit iets van gemerkt hoor..

Verdiep je eens goed in voeding, maak een goed eetschema, dat is veel meer persoonsgebonden dan een trainingsschema. Genoeg pasklare trainingsschema's te vinden die je zo kunt gebruiken. Om te groeien hoef je geen ingewikkeld schema te hebben, maar wát je doet, moet je goed doen. Oftewel, elke training alles geven, en oefeningen goed uitvoeren!

Succes

Frequentie en intensiteit van trainingen zou ik nooit afkijken van de pro's, hou er namelijk rekening mee dat zij:
a) Een super goed genen pakketje hebben.
b) 24/7 heel goed eten.
c) AAS gebruiken.

Frequentie en intensiteit van trainingen zou ik nooit afkijken van de pro's, hou er namelijk rekening mee dat zij:
a) Een super goed genen pakketje hebben.
b) 24/7 heel goed eten.
c) AAS gebruiken.

d) wet van de verminderde opbrengst: beginners gaan makkelijk vooruit, maar hoe verder je bent hoe meer ervoor nodig is

Ik heb nu fullbody schema maar hoe maak je precies een eetschema ik deed altijd gewoon 5 dagen in de week trainen en gewoon eten.

Post je schema eens. En zet er ook ineens bij wat je allemaal op een dag eet.

Ik heb het schema van vorige bladzijde dat sam 1993 poste wat ik op een dag eet is ´s ochtend 2 boterhammen middag 8 avond warm vaak aardappels en dat soort voedsel.

wat is karma

maar met zo een fulbody schema om de dag rust erin is gegarandeerd succes of valt dat wel mee.

jij kan ook gewoon doen alles een keer in de week en biceps twee keer
Bijv.
ma: rug, biceps
di: borst
wo: benen
do: biceps
vrij: triceps
za: evt. overgeslagen onderdeel

en dan ma 2 of 3 biceps oefeningen
en do 4 ofzo

Terug
Naar boven