XXL Nutrition

schema voor een nieuweling

Waardering
0
hey , ik ben Maarten, nieuw op DBB forums.
mijn naam moest desecratedpriesT zijn maar de comp deed lastig dus dat ging niet :(

ik zou wel graag wat aan mijn lichaam willen doen want ik ben een beetje dik. vooral rond de buikstreek.
het liefst zou ik een six pack willen en wat betere arm spieren en een dredere borstkas(t)
uiteraard ook voor de meisjes :D
[Link niet meer beschikbaar]

momenteel doe ik als enige oefening 250 situps in deze houding: \__/\ dus met men voeten op de grond en dan met mijn schouders tot mijn knieen.
zo doe ik er 200 en dan nog 50 met linkerschouder tegen rechterknie e andersom.

na even op dit forum te hebben gelezen heb ik gezien dat dit geen goede methode is. daarom zoek ik een betere methode.
ik zou het apprecieren moest iemand het mij in het nederlands kunnen uitleggen wat ik wel en niet moet doen.

aangezien er geen fatsoenlijke gym bij mij in de buurt is moet ik dus alles doen met wat ik hier heb liggen dat is: een halter van 38 cm met 4*1kg en 2*2kg en 2 kleine haltertjes elk 2kg.

heel misschien als ik nog altijd gemotiveerd ben krijg ik na enkele maanden wachten wel een abonnement ofzo in de gym 15km verderop. =p

grtz,
desecratedpriest

Welkom;)

hier post ik die:wl:

• Topic Starter Topic Starter
tja, ik weet niet zeker of ik het wel zo lang will blijven doen om er zoveel geld aan uit te geven.
als 17-jarige student is het ook heel veel geld en ik heb de plaats niet.

Dan zul je je luie reet naar de gym 15km verderop moeten slepen, als je met de fiets gaat ben je ineens opgewarmd ook.

Deze sport kan nogal duur zijn, maar als je gaat wielrennen moet je ook een fiets kopen. Niks aan te doen.

Als je nog niet weet of je het wel leuk vindt enzo is het inderdaad onzinnig om te gaan investeren in een homegym.

En over die situps: blokjes zijn een combinatie van buikspieren en weinig vet. Als er vet op je buik zit mag je 42529 situps per dag doen, je zult geen sixpack krijgen.

Lees de stickies voor een goed trainingsprogramma en veel succes!

ok.. ZO lui ben ik ook weer niet dus bedankt om daar over op te houden.
ik heb vandaag toen ik aan het fietsen was gezien dat er een nieuwe kleine gym is waar ik de basisoefeningen etc kan doen. ik heb er over gepraat met mijn ouders en ik mag er 1 keer per week(:mad:!) naar toe =(
over die blokjes, ik ben ook op dieet dus dat zal wel lukken ;)

ik haat dat woord "dieet" . Als een vrouw dat zegt dan is ze zichzelf aan het uithongeren :p

wat houdt jou "dieet" precies in?

daar ben ik niet 100% zeker van maar het heeft te maken met veel proteine voeding=p

wtf mag je maar 1 keer trainen van je ouders? geef me snel je telefoon nummer dan zal ik je ouders even bewerken!!!!!:D

maar ff serieus, slijm netzolang of wat je ook moet doen tot je meer als 1 keer mag, liefst 3-4 keer per week is echt een MUST.

daar ben ik niet 100% zeker van maar het heeft te maken met veel proteine voeding=p

Je weet niet 100% zeker van dat je op dieet bent, maar het heeft met proteine voeding te maken :eek:

Begin eerst eens hierzo de stickies te lezen, en koop thuis spul of overtuig je ouders dat je toch echt naar de sportschool wilt. (of moet je eerst jezelf hiervan overtuigen, sinds je nog steeds twijfelt).

Je bent nu 17 jaar, dan moet je toch wel weten of je wel of niet wilt gaan trainen, en dat je met 2kg gewichtjes thuis niets gaat bereiken.

Je weet niet 100% zeker van dat je op dieet bent, maar het heeft met proteine voeding te maken :eek:

Begin eerst eens hierzo de stickies te lezen, en koop thuis spul of overtuig je ouders dat je toch echt naar de sportschool wilt. (of moet je eerst jezelf hiervan overtuigen, sinds je nog steeds twijfelt).

Je bent nu 17 jaar, dan moet je toch wel weten of je wel of niet wilt gaan trainen, en dat je met 2kg gewichtjes thuis niets gaat bereiken.

het zit zo: ik volg een of ander proteine dieet, afkomstig van healthcarecompany maar ik ben de uitleg kwijt =S.
ik ben momenteel extreem gemotiveerd(naar mijn normen) om hier aan te beginnen dus ik kan wel zo een 10 beurtenkaart ofzo kopen maar mijn ouders zijn nog al moeilijk te overtuigen.

als je geeneens weet wat voor dieet je ook al weer volgt, en de "uitleg" ook al kwijt bent dan is het wel erg met je gesteld. En als dit de uitkomst is als jij "extreem gemotiveerd bent" dan begrijp ik wel waarrom je ouders moeilijk te overtuigen zijn ;)

Betaal gewoon zelf de kosten van de sportschool en ga 3x per week ofzo. Koop inderdaad eerst zo een 10 beurten kaart en kijk of het echt is wat je wilt. Zo ja: abbo nemen :D

Health Care Company
dit dieet volg ik (moest lik niet fatsoenlijk werken klik dan gewoon op proteine dieet)
er staat bij dat dieet voor BMI >28 en dat had ik inderdaad een half jaar geleden :( toen had ik ook een zekere spiermassa die nu ook verdwenen is helaas =(
nu ja,
heb juist eens ferm ruzie gemaakt met mijn ouders voor 5 minuten :p ik mag nu 3 keer gaan (woensdag,vrijdag ,zaterdag andere dagen kan ik niet!) als de eigenaar van de gym het goedkeurt , dat zal dan wel geen probleem zijn als jullie er allemaal zo op hameren.

Waarom zou de eigenaar van de gym het niet goedkeuren? Hij heeft liever geen klanten ofzo? Hij houdt niet van geld verdienen met zijn zaak? :rolleyes:

Goed gedaan, dat overtuigen :thumbup:

Over het algemeen neem je best altijd een dag tussen je trainingsdagen, maar als het niet gaat, gaat het niet.

ok.
heb mijn schoolwerk af ik ga nu eens naar de gym denk ik.
ik laat jullie wel eens weten wat er van komt. =)

Terug
Naar boven