AndroidHealthClinic

Schema voor thuis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghidorah

Novice
Lid geworden
17 nov 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
107kg
Hallo!

Eerst even kennismaken. Ghidorah, man van 31 jaar en sinds dit jaar volop bezig aan mijn gezondheid. En voor die ene keer heb ik mij ook gehouden aan mijn nieuwjaarsvoornemen, en ben ik sinds begin januari zo'n dikke 34 kilo afgevallen door mijn eetschema aan te passen. Ik wil nog graag een kilo of 7 kwijt, waar ik volop mee bezig ben. Momenteel eet ik ongeveer 1600KCAL per dag, een gezond en evenwichtig dieet met de nadruk op eiwitten.

Nu door al het gewichtsverlies, ben ik ook wat kracht en armvolume kwijt wat ik graag terug zou opbouwen, maar deze keer met spier :). Aangezien ik weinig tijd heb, en ook zelf zo min mogelijk excuses wil hebben om niet te trainen, heb ik zelf wat gewichten, bar, dumbells en een bank aangeschaft om thuis te trainen. Ik zou voornamelijk mijn borstkas en armen willen trainen, aan de rest heb ik -momenteel- geen behoefte. Momenteel ziet mijn trainigschema er als volgt uit:

Borst:

Flatt dumbell press 4x12
Decline dumbell press 4x12


Ook probeer ik push ups te doen, maar dit lukt momenteel niet goed. Ik geraak nog niet aan 8 momenteel. Zelf denk ik eraan om nog incline bench press toe te voegen, maar dan moet ik eerst nog een ander bankje kopen aangezien ik nu alleen een vaste bank heb.

Arm:

Barbell curl 4x12
Staand dumbell curl 4x12
Close grip bench press 4x12


En dit is mijn schema momenteel! Het merendeel is gebaseerd op de info van Youtube channel ATHLEAN-X, en deze YT film dat ik bijzonder interessant vond:

Ik train 3 a 4 keer per week sinds een week of drie. Een dag trainen, een dag rust, en zo wil ik het ook de komende maanden doen. Laat maar weten wat jullie ervan vinden, ik kijk uit naar jullie feedback!
 
Voordat de meute volgas gaat hier breng ik het even genuanceerd.

• Je kcal zijn wel heel erg laag
• Goed bezig wel met je afvallen
• Je schema is niet best.
• Je gaat met deze combinatie amper massa winnen.
• Neem een abonnement bij een sportschool
• Train alles, ook je rug ook je benen ook je schouders ets.

Succes!

Toevoeging:

Je bent 193 bij 107? Hoe houd je het vol op 1600kcal...
 
Ben je al lang invalide gezien je alleen maar je armen en borst over hebt?
 
Back
Naar boven