Fitness Seller

Schermresolutie instellen per profiel in windows xp

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
Waardering
1
Thuis deel ik de computer samen met mijn ouders, ik heb mijn scherm resolutie op 1280*1024 staan en mijn ouders op 1024*768.

Nu moet ik elke keer nadat mijn ouders achter de computer gezeten hebben de resolutie weer terug zetten, mijn ouders moeten dat elke keer nadat ik er achter gezeten heb.

Weet iemand of het ook mogelijk is om dat per profiel/gebruiker in te stellen? En dan ook meteen hoe en waar? Want dat elke keer veranderen begint nu wel een beetje irri te worden :o.

Alvast bedankt :).

gewoon een snelkoppeling maken in je taakbalk en je kunt met 1 muisklik je resolutie omzetten!!:D

• Topic Starter Topic Starter
klusmier zei:
gewoon een snelkoppeling maken in je taakbalk en je kunt met 1 muisklik je resolutie omzetten!!:D

ja dat kan ook, maar dit bedoel ik niet. ik wil na het inloggen dus niks meer hoeven te veranderen aan m'n resolutie....

Mark NL zei:
ja dat kan ook, maar dit bedoel ik niet. ik wil na het inloggen dus niks meer hoeven te veranderen aan m'n resolutie....

Nee dat kan niet volgens mij, heb het ook wel eens geprobeerd.

Zelda zei:
Nee dat kan niet volgens mij, heb het ook wel eens geprobeerd.

:( , heb ook al het een en ander geprobeerd, had ergens op internet gelezen dat het met gpedit.mcs kon, maar helaas hier ook niet mee :(.

waarom wil je eigenlijk je schermresolutie anders

die snelkoppeling die je resolutie veranderd in opstarten zetten

Je hebt tooltjes om binnen 1 seconde de res. om te gooien, maar of het per profiel in te stellen is?

Met de policy editor iig niet, omdat die werkt op HKUsers en HKLocalMachine, dus niet per user settings.

Of je moet een AD opzetten en je ouders in een andere OU gooien dan jouw account en daar dan GPO's op toepassen. ;)

MrJ zei:
Je hebt tooltjes om binnen 1 seconde de res. om te gooien, maar of het per profiel in te stellen is?

Met de policy editor iig niet, omdat die werkt op HKUsers en HKLocalMachine, dus niet per user settings.

Of je moet een AD opzetten en je ouders in een andere OU gooien dan jouw account en daar dan GPO's op toepassen. ;)

tja, ik heb hier ff 123 geen domain server draaien. :cool:
en dit vind ik ook net ff te veel werk om enkel de resolutie te kunnen veranderen :D

Hé, je moet er wat voor over hebben. ;)

Terug
Naar boven