FON
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
(Scherp dus zoals in: Sterker krachtverlies dan wat ik normaal zou achten)
Hey iedereen,
Ik ben op het moment bezig met scherptrainen omdat ik de komende maanden toch geen tijd ga hebben om verder te bulken. Het is nu mijn derde week dieet maar ik vind dat ik wel heel snel kracht aan het verliezen ben, wat mij nogal verontrust. Stats volgen (ik doe SS)
Ben 1m73, 76kg (78,5 op het einde van mijn bulk)
Alles is 5X3
DL: 155kg
SQ: 130kg
BP: 91,5kg
PR: 66,75kg
Had vandaag een heel slechte dag waar ik maar 2-2-F kon squatten, op de meeste lifts haal ik de laatste tijd maar 1-3 reps per set en dan alleen omdat ik mijn halve ziel in die rep stak
. Het is ook niet dat ik teveel cardio doe want ik doe 2 HIIT-sessies van 30min buiten het gewichtheffen, dan twee rustdagen, wat mij redelijk lijkt.
Ik cut op 1900kcal/dag, lowcarb. Macro's zijn 160gr protein/30-50gr carb (meer carbs op gewichthefdagen)/ 80gr vetten. Eet ik te weinig voor mijn grootte en gewicht? Toen ik nog 70 woog cutte ik op 1800kcal, heb er 100kcal bijgedaan voor mijn nieuw gewicht.
Wat denken jullie ervan?
Hey iedereen,
Ik ben op het moment bezig met scherptrainen omdat ik de komende maanden toch geen tijd ga hebben om verder te bulken. Het is nu mijn derde week dieet maar ik vind dat ik wel heel snel kracht aan het verliezen ben, wat mij nogal verontrust. Stats volgen (ik doe SS)
Ben 1m73, 76kg (78,5 op het einde van mijn bulk)
Alles is 5X3
DL: 155kg
SQ: 130kg
BP: 91,5kg
PR: 66,75kg
Had vandaag een heel slechte dag waar ik maar 2-2-F kon squatten, op de meeste lifts haal ik de laatste tijd maar 1-3 reps per set en dan alleen omdat ik mijn halve ziel in die rep stak
. Het is ook niet dat ik teveel cardio doe want ik doe 2 HIIT-sessies van 30min buiten het gewichtheffen, dan twee rustdagen, wat mij redelijk lijkt.Ik cut op 1900kcal/dag, lowcarb. Macro's zijn 160gr protein/30-50gr carb (meer carbs op gewichthefdagen)/ 80gr vetten. Eet ik te weinig voor mijn grootte en gewicht? Toen ik nog 70 woog cutte ik op 1800kcal, heb er 100kcal bijgedaan voor mijn nieuw gewicht.
Wat denken jullie ervan?

goede manier om droog te trainen en toch je kracht te behouden / sterker te worden.
), misschien ga ik voor volgende cuts idd intermittent fasting of misschien helemaal ketogeen, er zijn hier een paar zware jongens die daar snel mee cutten herinner ik mij.