AndroidHealthClinic

Scheurtjes van te snel groeien!

Ik heb last van striemen op m'n onderrug door te snel te groeien, juist boven mijn kont. Volgens de dermatologe zullen ze door het zonlicht verkleuren en minder zichtbaar worden.. Ik hoop dat ze gelijk heeft.

Ik heb last van striemen op m'n onderrug door te snel te groeien, juist boven mijn kont. Volgens de dermatologe zullen ze door het zonlicht verkleuren en minder zichtbaar worden.. Ik hoop dat ze gelijk heeft.

Heeft ze gelijk aan, die scheurtjes gaan langzamerhand weg. De scheurtjes op mn linkerarm zijn nu ook redelijk weggekleurd, en zie ik ook bijna niet mer. Heb geduld, komt goed :P

Ik heb ze op de plaats waar je arm en je borst als het ware bij elkaar komt, bij je oksels maar dan aan de voorkant van mijn lichaam.

en sinds kort heb ik mijn reet ook helemaal vol zitten... toen ik het me ouders liet zien dachten ze dat mijn vriendin me hele reet open gekrabt had tijdens het vrijen.. lol :P...
Ik ben er wel trots op maar als ik in een hemdje loop zit iedereen er naar te kijken...

hoog gedoseerde vitamine e olie(Lanes/tnhc ed) er twee keer per dag mee insmeren.

ik heb ze ook, onder mijn oksels en aan de binnenkant biceps..'
heb ze eerst nog beetje vochtg gehouden met bodylotion, maar aangezien dat niet hielp ben ik daarmee gestopt. bekijk het van de goede kant ;)

ik weet niet wat jij er goed aan vind. vind t mar niets vooral bij mn oksels/borst, die zijn nog rood. marjah wat zon erop en ze zijn zo ivoorkleurig en vallen dan niet meer zo erg op.

Naast zonnen afentoe eens een zonnebankje pakken. Heeft mij de afgelopen weken flink geholpen.

Je bindweefsel kapot trekken is chill ;)

Na een jaar van hard trainen en 25 kilo aankomen had ik ze ook bij mn armen en borst. Is nu al super erg verkleurd.
Wel 3 keer bij verschillende dokters geweest om te kijken wat ze eraan konen doen , maar doe je dus fijn niks aan.

Terug
Naar boven