MuscleMeat

Schijven Achter Tepels....

Bezoekers in dit topic

beachman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2005
Berichten
288
Waardering
0
hoi ik heb echt enorme schijven achter me tepels zitten..
zit nu in me 6 de week van me kuur..
gaat dit nog weg of blijft dit zitten tot ik klaar ben met kuren..
 
Het is vocht of gyno

Vocht gaat weg.
Gyno niet (misschien klein stukje met nolva etc.

Niet gedacht aan gyno vorming of aan het gebruik van nolva, arimidex etc voor je ging kuren?
 
zal maar eens met nolva gaan starten :rolleyes:
 
het is ook best hard ga met nolva starten over week,,,
 
beachman zei:
het is ook best hard ga met nolva starten over week,,,

Waarom daar niet meteen mee beginnen dan ??? (met nolva)
 
Kerel direct nolva halen!!! Ik ben er nu een week vanaf. Ik zou 5 dagen starten met 40mg en dan overgaan naar 20mg zekere een week nog. Ik had precies hetzelfde en bij mij vlogen ze weg met Nolva. Enige frusterende was dat de weegschaal nagenoeg bleef steken door de Nolva maar dat weegt niet op tegen de eventueel blijvende gyno... Succes!!!@!
 
ik zou idd maar meteen nolva nuttigen! als je niet snel begint kan het blijvend zijn, en is het alleen operatief te verwijderen..
 
meteen mee beginnen, 1 week 40mg vanaf week 2 aanhouden tot einde kuur eventueel 10mg (beter is arimidex) en alsnog nakuren
 
Geregistreerd: Jul 2005
Locatie: Nederland
Posts: 652

652 posts en nog niets gelezen over gyno?? Nolva is the thing to do!
 
Als je die gyno ontwikkeld hebt in die 6 weken en niet ervoor al had is de kans dat je ze wegkrijgt met nolva groot.
Start met 40mg voor 2 weken, daarna 20mg tot het weggaat en afhankelijk van de duur van je kuur.
 
balen vriend ...
 
Dit is helemaal niet erg ! ik heb het ook gehad 2x zelfs, ben daarmee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit gewoon met de hormoon huishouding te maken heeft.

en aangezien je anabole gebruikt is dit helemaal niet zo raar, er zijn alleen weinig mensen die hier last van hebben.

niks aan het handje dus !

succes verder
 
Relaxxx zei:
Dit is helemaal niet erg ! ik heb het ook gehad 2x zelfs, ben daarmee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit gewoon met de hormoon huishouding te maken heeft.

en aangezien je anabole gebruikt is dit helemaal niet zo raar, er zijn alleen weinig mensen die hier last van hebben.

niks aan het handje dus !

succes verder

AnABoLuHhh..
 
Relaxxx zei:
Dit is helemaal niet erg ! ik heb het ook gehad 2x zelfs, ben daarmee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit gewoon met de hormoon huishouding te maken heeft.

en aangezien je anabole gebruikt is dit helemaal niet zo raar, er zijn alleen weinig mensen die hier last van hebben.

niks aan het handje dus !

succes verder

Had je er zeker niet bij verteld dat je aan de AS zat.:rolleyes:
 
Relaxxx zei:
Dit is helemaal niet erg ! ik heb het ook gehad 2x zelfs, ben daarmee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit gewoon met de hormoon huishouding te maken heeft.

en aangezien je anabole gebruikt is dit helemaal niet zo raar, er zijn alleen weinig mensen die hier last van hebben.

niks aan het handje dus !

succes verder

Dat weten wij ook allemaal wel duh!

Maar het gaat erom het verschil tussen vocht en gyno beiden komen door de hormoonhuishouding.
Echter gyno gaat na het stoppen niet meer weg, vocht wel.

Denk dus beter effe na voordat je zo iets doms zegt of lees effe meer.

En 2 , huisartsen weten vaak geen drol ervan
 
Relaxxx zei:
Dit is helemaal niet erg ! ik heb het ook gehad 2x zelfs, ben daarmee naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit gewoon met de hormoon huishouding te maken heeft.

en aangezien je anabole gebruikt is dit helemaal niet zo raar, er zijn alleen weinig mensen die hier last van hebben.

niks aan het handje dus !

succes verder


niks aan de hand?

je zit wel met ****ing schijven achter je tepels die contineu pijn doen!

en je ziet van de zijkant geen mooie borst vorm rond je tepels, dat moet strak in elkaar overlopen en niet als een soort peervormige vrouwen tiet.

ik weet hoe jij erover denkt maar ik ben er niet echt blij.
 
younggod zei:
niks aan de hand?

je zit wel met ****ing schijven achter je tepels die contineu pijn doen!

en je ziet van de zijkant geen mooie borst vorm rond je tepels, dat moet strak in elkaar overlopen en niet als een soort peervormige vrouwen tiet.

ik weet hoe jij erover denkt maar ik ben er niet echt blij.


het is ook pijnlijk en niet bepaald een geweldig gezicht, maar ik probeer alleen te zegge dat het geen afwijking is of iets wat je je hele leven blijft houden. over een paar weekjes is het weer weg
 
Relaxxx zei:
het is ook pijnlijk en niet bepaald een geweldig gezicht, maar ik probeer alleen te zegge dat het geen afwijking is of iets wat je je hele leven blijft houden. over een paar weekjes is het weer weg
Dat is dus alleen maar het geval als het vocht is!!!! LEZEN!!!
Met gyno niet!!!
OMG

Waarschijnlijk zag jouw huisarts dat het vocht was en geen gyno. Dus je had gewoon mazzel
 
Laatst bewerkt:
Relaxxx zei:
het is ook pijnlijk en niet bepaald een geweldig gezicht, maar ik probeer alleen te zegge dat het geen afwijking is of iets wat je je hele leven blijft houden. over een paar weekjes is het weer weg

Vandaar dat er genoeg mensen zijn die het operatief laten verwijderen. :rolleyes:
 
Back
Naar boven