MuscleMeat

Schijven Achter Tepels....

IKKE zei:
Dat is dus alleen maar het geval als het vocht is!!!! LEZEN!!!
Met gyno niet!!!
OMG

Waarschijnlijk zag jouw huisarts dat het vocht was en geen gyno. Dus je had gewoon mazzel

vocht is niet hard en pijnlijk, en het gaat hier over Gynaecomastia.

Uit een onderzoek onder 536 jongens in de leeftijd van 10 tot 15 jaar blijkt dat 48,5 % van de jongens hier last van heeft.

Relaxxx zei:
vocht is niet hard en pijnlijk, en het gaat hier over Gynaecomastia.

Uit een onderzoek onder 536 jongens in de leeftijd van 10 tot 15 jaar blijkt dat 48,5 % van de jongens hier last van heeft.

Klopt en dat gaat dus niet weg.

OMG hier valt niet mee te discussieren, doe relaxxx ???

waarom moet het bij veel mensen dan operatief worden weggehaald? Houd je onzin voor je, want met jouw commentaren breng je het niveau van het board omlaag.

Smoothmold zei:
waarom moet het bij veel mensen dan operatief worden weggehaald? Houd je onzin voor je, want met jouw commentaren breng je het niveau van het board omlaag.

Klopt ik heb nu ook wat gelezen over een operatieve verwijdering, maar dat wil dus nog niet zegge dat ik volkomen ongelijk heb ;)

Smoothmold zei:

ik heb er ook last van , had ook flinke harde schijven , deze zijn toen pas na een maand of 3 a 4 minder geworden, ze zitten dr wel maar zijn niet meer keihard , en na mn laatste kuurtje is dr een kliertje weer hard geworden , terwijl ik toch nolva gebruikt heb.. maarja miss net te laat

zit nu weer in de kuur en maar ff goed in de gaten houden , maar ach ik ga binnenkort toch langs de dokter en hopen dat het weg wordt gehaald

Relaxxx zei:
Sorry hoor, maar ik snap echt nie hoe jij er bij komt dat dit niet weggaat, mijn eerste treffer in google met het trefwoord: Gynaecomastia, bewees al het tegendeel:rolleyes:

Het kan iets krimpen inderdaad, maar weg gaan doet het niet.
Het verschilt per persoon hoe gevoelig je er voor bent.

Misschien dat het bij jou kleine schijfjes waren die nu heel klein onder je tepel zitten iets gekrompen.
Maar je hebt ook mensen die hebben geen B-cup en dat mag wel ook iets krimpen maar blijft enorm zichtbaar.

Maar punt blijft het gaat niet volledig weg, en je moet mazzel hebben met je aanleg voor gyno vorming

IKKE zei:
Het kan iets krimpen inderdaad, maar weg gaan doet het niet.
Het verschilt per persoon hoe gevoelig je er voor bent.

Misschien dat het bij jou kleine schijfjes waren die nu heel klein onder je tepel zitten iets gekrompen.
Maar je hebt ook mensen die hebben geen B-cup en dat mag wel ook iets krimpen maar blijft enorm zichtbaar.

Maar punt blijft het gaat niet volledig weg, en je moet mazzel hebben met je aanleg voor gyno vorming

Mazzel :D Naja het is en blijft k*t, hoop iig dat ik het niet meer krijg !

Terug
Naar boven