Fitness Seller

schildklier en cutten

markus

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Heb last van een traag werkende schildklier, krijg hier medicijnen voor en niveau is stabiel nu.
Toch probeer ik al maanden te cutten en zit op dieet van tussen de 1500 en 1800 cal, met veel eiwitten etc.

Ondanks dit alles val ik niet af en vetpercentage stijgt zelfs.Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel tips en adviezen

b.v.d Markus

niet geheim snoepen hé (heb/had ik ook last van)
en meer cardio

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ook last van je schildklier of had je last van geheim snoepen? Ik verzeker je dat ik mijn dieet strikt aan houd en (vrijwel) nooit zondig. Dus daar kan het niet aan liggen.

Spaarstand.. aan je forumnaam te beoordelen ben je een man en dan is 1500-1800 kcal echt heel weinig.

Al eens guggul geprobeerd? Probeer anders je medicatie te laten verhogen.. 'normaal' is vaak een heel breed gebied. Die site van PillieWillie al gelezen over hypothyroidie? Vast wel, want je kwam zelf met commentaar hierop.

Ik zou eens een tijd stoppen met je lijnpogingen en op onderhoud gaan eten, dwz iets meer dan je nu eet, vooral meer eiwitten. En ook wat meer cardio doen als je dat nog niet deed?

• Topic Starter Topic Starter
Dank je voor je tip, denk dat ik inderdaad de medicatie maar ga verhogen en gewoon weer normaal ga eten. Zat ondanks dieet toch op zo'n 230 gram eiwit per dag, dankzij shakes en veel kwark. Moet voldoende zijn bij een gewicht van 97 kg.

ik eet zelfs meer eiwitten en ik weeg 88 kg!!!......Daarnaast is die 1800 kcal heel weinig voor je 97 kg, damn!

Maar de werking van de schildklier word toch vermindert door een tekort aan vet??? of niet? zo te horen heeft deze man nog vet over, aangezien zijn dieet niet aanslaat.

Hmmm omega-3 vetzuren kunnen je stofwisseling wel wat versnellen maar iha hebben vetten (uitgezonderd de slechte transvetten die vaak met verz vetten worden verward) een neutrale invloed op de stofwisseling. Voorzover ik weet dan !

Terug
Naar boven