XXL Nutrition

Schldklierhormoon, cytomel, tiromel, t3 etc.

  • Topic starter MHD
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 11K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2.616
Waardering
109
Ben straks zelf van plan om t3 te gebruiken en heb hierbij misschien een paar interessante links:

[Link niet meer beschikbaar]
http://forums.steroid.com/showthread.php?t=334739
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schildklier
de schildklierhormonen

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
enkele gevolgen van verminderde / versnelde schildklier

[Link niet meer beschikbaar]
innameschema, maar vindt persoonlijk dat wel heel snel wordt opgebouwd.

http://www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/cytomel.htm
http://www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/t4-thyroxine.htm
http://www.steroid.com/Cytomel.php
http://www.bodybuilding.com/fun/catcytomel.htm
profielen van t3 en 1 van t4

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/t3-t4-feiten-109735/#post1908740
goeie post van dennis999

Mocht ik nog wat interessante links tegenkomen zal ik deze hierbij zetten.
 
Qua sides, wat zijn eigenlijk de verschillen tussen t3 en t4?
Ik weet dat ik je linkjes kan lezen, maar dan ben ik voorlopig nog niet klaar. :)

Gewoon even concreet de feiten op een rij..
 
Qua sides, wat zijn eigenlijk de verschillen tussen t3 en t4?
Ik weet dat ik je linkjes kan lezen, maar dan ben ik voorlopig nog niet klaar. :)

Gewoon even concreet de feiten op een rij..

Probeer het zelf ook nog even uit te zoeken als je zeker wilt zijn, maar volgens mij zijn de mogelijke sides hetzelfde, alleen bij het actievere t3 worden ze sneller ervaren, omdat dit het actieve schildklierhormoon is en t4 eerst nog omgezet moet worden naar t3. Ook is het zo dat door velen t3 / t4 wordt gebruikt om te cutten, dus dan zit men in een calorie-arm (KH-arm) dieet, hierdoor zal het aantal enzymen (diodinas of zo) dat zorgt voor de conversie van t4 naar t3 verlagen, zodat de conversie moeilijker plaats kan vinden dus minder t4 naar t3 dus minder actief schildklierhormoon dus minder sides, dus men ervaart t4 als milder dan t3, maar ik denk dat de mogelijke sides hetzelfde zijn, maar t4 om deze reden en dat de hoeveelheid hoger is die je inneemt (1:4) als milder wordt ervaren.
 
Ja, als de sides die vaak ervaren zijn ken ik wel, overigens bedankt voor je antwoord.
Maar er is er altijd wel 1 die sides heeft die niemand anders ervaart..
 
wat betreft dat de op - en afbouw, had ik zelf zoiets uitgerekend

10% opbouw
30% constant
60% afbouw

in mijn toekomstige 6weken prop is dit 4dagen op, 11 constant en 23 afbouwen.
 
Ik ga het vanaf volgende week gebruiken icm Clenbuterol. Volgens vele (waaronder mn begeleider) zie je het vet bij wijze van spreken wegsmelten. Elke dag zul je zien dat je droger wordt icm een goed dieet. Heb het zelf niet zo op de clenbuterol ivm het hart. Daarom doseer ik die heel laag en gebruik ik het maar 2 weken. In die 2 weken off neem ik Hydroxycut.


Iemand die nog wat meer info/ervaringen kan delen over deze combi? Weet wel dat er bijwerkingen zijn zoals veel zweten, diaree, trillende handjes, evt hoofpijn als je te snel opbouwd. heb ook nog wat topics doorgelezen en weet wel hoe ik het ga gebruiken. Wil puur ervaringen horen van mensen die deze combi hebben gebruikt, doelend op bijwerkingen en vetverbranding icm met een goed dieet.
Ga het gebruiken icm Prop, Ace en Winstrol. Doel is om in een zo kort mogelijke periode van 11% naar -7% te gaan.
 
Laatst bewerkt:
gewoon uit pure nieuwsgierigheid, wat zijn de bijwerkingen bij gebruikt t3/4 voor een 'gezond" persoon?
 
Zonder ondersteuning van AAS niet gebruiken als je geen spiermassa wilt inleveren. Dit hoor ik van jongens die ik ken en lees het ook op het forum en diverse andere sites.
 
Zonder ondersteuning van AAS niet gebruiken als je geen spiermassa wilt inleveren. Dit hoor ik van jongens die ik ken en lees het ook op het forum en diverse andere sites.


Zo is dat..

T3 ziet geen verschil tussen spiermassa en vetmassa... dus indien je geen spierverlies wil, altijd wat anabolisch ernaast zetten.. en natuurlijk een pak eiwitten..

GFG > ik denk dat ik ongeveer dezelfde cycle als jou ingedachte heb voor over een maandje of 3-4...

Zit momenteel op 17%, maar ga dit effe met cardio & voeding naar 14-15% trekken om dan met die cycle richting de 12% te gaan.. hopelijk... ;):D



Nuttige links MHD!!
 
ik denk dat ik wel kan beweren dat ik de mischien de meeste ervaringen heb met T3.

ik kan tot 100mcg ED nemen zonder AS en zelfs nieuwe PR's zetten tijdens de training.

T3 op 100mcg mits goed gecombineerd met een low carb dieet (350 eiwit 75 carb geen vet 1700kcal) voor een week of 3 is bij mij veel effectiever dan DNP op 1200 voor 2 weken!!!

heb nu soortgelijke schema's gebruikt, en mijn abs lijken wel uit beton gehakt
 
Damn Dareal, heeft lekker gegaan voor je dus..

Was jij dat niet die er ook hydroxicut ingooigde?
 
ik denk dat ik wel kan beweren dat ik de mischien de meeste ervaringen heb met T3.

ik kan tot 100mcg ED nemen zonder AS en zelfs nieuwe PR's zetten tijdens de training.

T3 op 100mcg mits goed gecombineerd met een low carb dieet (350 eiwit 75 carb geen vet 1700kcal) voor een week of 3 is bij mij veel effectiever dan DNP op 1200 voor 2 weken!!!

heb nu soortgelijke schema's gebruikt, en mijn abs lijken wel uit beton gehakt

damn dude ... nice

How about een oral ofzo erlangs nemen?
Vraag mij gewoon af in welke maten die AS moet zijn wat erbij moet staan.
Winstrolletje bv al genoeg of moet je eerder naar test gaan?
 
ja inderdaad, nu 2200kcalED 50mcg t3 ED alri venom 4 dagen in de week op 2 tabs. de groeven tussen mijn abs zijn bijne1,5 cm diep en breed.. 8 weken geleden zag ik ze nog niet

kracht hetzelfde. bench ervoor 12 x 140 6 x 160, nu 14x 140 en nog steeds 6 x 160! DL en SQ zijn iets vooruit gegaan, maar kamp nog met blessuretje dus reden dat ik de gewichten niet durf neer te zetten :P
 
damn dude ... nice

How about een oral ofzo erlangs nemen?
Vraag mij gewoon af in welke maten die AS moet zijn wat erbij moet staan.
Winstrolletje bv al genoeg of moet je eerder naar test gaan?

heb er een 4 weken 100/125mg anaver bij genomen, deed niets met mijn kracht! was wel enorm vasculair, overal aders--> soleus, kuiten, onderste abs, nek voorhoofd rug.. EXTREEM!!!!!!!!!!!!!1
 
Haha that's sick..

Dat word nog leuk uitkijken naar de ervaring..

Fokking results in 8 weken dus... NICE WORK!!
 
ik denk dat ik wel kan beweren dat ik de mischien de meeste ervaringen heb met T3.

ik kan tot 100mcg ED nemen zonder AS en zelfs nieuwe PR's zetten tijdens de training.

T3 op 100mcg mits goed gecombineerd met een low carb dieet (350 eiwit 75 carb geen vet 1700kcal) voor een week of 3 is bij mij veel effectiever dan DNP op 1200 voor 2 weken!!!

heb nu soortgelijke schema's gebruikt, en mijn abs lijken wel uit beton gehakt

Welke invloed heeft het op je conditie? blijf je gewoon cardio erbij doen? waarschijnlijk niet want DAMN, 1700 calorieen is weinig :D
 
Ik zit nu op 400 mcg T4 en ervaar weinig tot geen sides..af en toe een onrustige nacht, maar dat druk ik dan weg met melatonine(3mg)caps.

Heb het wel wat warmer en bij het cardio lijkt mijn conditie helemaal verpest...maar tot nu toe gaat het lekker...echte resulaten blijven nog uit, maar ik ben dan ook nog maar 2 weken onderweg...uit ervaring bleek het dan ook na een week of 4 echt te helpen bij mij.

Ik vind het wel vreemd dat veel mensen bang zijn voor schildklierhormomen, maar ondertussen wel alle soorten AS erin drukken??????

Ik heb altijd T4 toch zonder problemen weten te gebruiken, ook in mijn omgeving..mits je dus zoals vaker gezegd goed afbouwt en een pct'je doet in de vorm van kruiden,dieet of whatever.
 
Haha that's sick..

Dat word nog leuk uitkijken naar de ervaring..

Fokking results in 8 weken dus... NICE WORK!!

heb de eerste 4 weken van alles uit geprobeert, de laatste 4 weken volgde ik het dieet zoals ik beschreef.

geen cardio erbij!

voelde me ook niet echt top. had vrijdags een carb up dag.
 
trek momenteel bijna dagelijks strepen op de glutes na de training, sta nog steeds op 80 kg.

de planning is om nog 3 maanden op dit percentage te blijven, omzo mijn setpoint te veranderen (me lichaam deze bf als 'normaal' te laten ervaren)

daarna begin ik waarschijnlijk met de volgende

1-15 2000primo EW
1-15 800mast EW

1-15 250 test E(to keep it ok)
1-15 50mcg t3 ED

en hier en daar 4 weken 100 tren ace ED+ 70 halo ED

en cabergoline samen met tren tegen de sides van prolactine? iemand andere suggesties?

doel is om onder de 90 kg te blijven (nu 80)
 
Back
Naar boven