XXL Nutrition

schoenen kt/cardio?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
welke schoenen zijn het best voor krachttraining en cardio?, want ik heb nu all stars maar is totaal niet fijn als je gaat hardlopen!!

Like duh, dat ze niet fijn zijn voor het hardlopen.

Daar heb je andere zolen voor nodig, eentje die afhankelijk van of je op een harde of zachte ondergrond de dempingen opvangt. Zodat je enkels en knieen deze niet onnodig hard op hoeven te vangen. Verder hangt het ook nog af van de anatomische stand van de enkels, dit heeft gevolgen voor hoe jij je afzet tijdens het lopen. Staan je enkels wat naar binnen of naar buiten.

In Borne heb je een toko genaamd Step One waar ze goede schoeisel voor je kunnen adviseren aan de hand van een loop en renpatroon. Aangezien je toch in Almelo woont.

Als je hardloopschoenen hebt moet je naar een goede winkel gaan, (bijv Run2day) Daar kunnen ze precies vertellen wat voor schoenen je moet hebben. Dit is namelijk zeer specifiek.
Voor krachtraining heb ik zelf gewone binnenschoenen. Niets speciaals. Ze moeten wel een beetje stevig zitten als je ook deadlifts / squats etc wilt doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel goede hardloop schoenen maar ik zoek schoenen die je voor cardio en kt kunt gebruiken

Nike air max

ik squat ook met airmax, niet altijd even fijn maar ik heb alleen maar air max

Kheb net nieuwe gekocht ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik squat ook met airmax, niet altijd even fijn maar ik heb alleen maar air max

Doe dan gewoon je schoenen uit :S

Beste oplossing.

Maar het botst gta; kracht oefeningen = platte zool, cardio (hardlopen etc) = dempende zool.

Je hebt geen schoen die top is voor hardlopen en kracht training.

Tip; koop aparte hardloop schoenen, die zullen voorkomen dat je knie en enkel klachten krijgt. Als je daarna gaat squatten en deadliften doe je ze of uit, of je doet je all stars aan.

Terug
Naar boven