Ik zweer dus bij normaal leren lopen en je voeten sterker maken. Heb m’n zooltjes ook weggegooid. En hier had ik ook ingezakte / platte voeten.
Hoe doe je dat dan?
het 'normaal leren lopen' en 'voeten sterker maken'?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zweer dus bij normaal leren lopen en je voeten sterker maken. Heb m’n zooltjes ook weggegooid. En hier had ik ook ingezakte / platte voeten.
het 'normaal leren lopen' en 'voeten sterker maken'?Mooi om te lezen dat het allemaal positief uit heeft gepakt!Klopt! Ik heb veel last van m’n heup gehad ivm dat ongeval. Ik moest zooltjes. Liep zelfs bij instrumenten makers. M’n been lengte verschil was 2,5cm na de klap. Revalidatiecentrum adviseerde zus. Fysio weer zo.
Ben ermee gekapt. Ik ben toch al scheef. Die barefoots draag ik nu altijd. Mooie schoenen (groundies) overdag. Die five fingers met trainen. In begin veel spierpijn in m’n voeten. Wat gevoelig bij m’n peesplaat.
Nu zijn m’n tenen veel flexibeler, m’n techniek is beter, m’n heup doet geen zeer meer. Natuurlijk ook in combinatie met goed trainen en mooie techniek en ROM en kleine oefeningen zoals adductor etc. Maar ik weer erbij nu.
https://rondompodotherapeuten.nl/wiki/voetspieren-sterker-maken-oefeningen (random Google)Hoe doe je dat dan?het 'normaal leren lopen' en 'voeten sterker maken'?
Ik dacht dat Chuck Taylor schoenen alleen geschikt waren voor mensen die Chuck (Vogelpohl) heten..
Maar loop jij buiten de gym dan ook op die barefoot five fingers?Ik zweer bij barefoot; train nu op fivefingers met vibram zool. M’n Adidas schoenen staan stof te happen.
Ik zweer bij barefoot; train nu op fivefingers met vibram zool. M’n Adidas schoenen staan stof te happen.
+1.. ik heb een setje v-train schoenen en het contact met de vloer is uitmuntend.Ik zweer bij barefoot; train nu op fivefingers met vibram zool. M’n Adidas schoenen staan stof te happen.
jij hebt er werk van gemaakt zeg.Bij Squat University promoten ze de TYR schoen voor gewichtheffen, die hebben een vrij ruime toebox en schijnen daarmee ook geschikt zijn voor mensen die veel zonder of met minimale schoenen lopen.Klopt! Ik heb veel last van m’n heup gehad ivm dat ongeval. Ik moest zooltjes. Liep zelfs bij instrumenten makers. M’n been lengte verschil was 2,5cm na de klap. Revalidatiecentrum adviseerde zus. Fysio weer zo.
Ben ermee gekapt. Ik ben toch al scheef. Die barefoots draag ik nu altijd. Mooie schoenen (groundies) overdag. Die five fingers met trainen. In begin veel spierpijn in m’n voeten. Wat gevoelig bij m’n peesplaat.
Nu zijn m’n tenen veel flexibeler, m’n techniek is beter, m’n heup doet geen zeer meer. Natuurlijk ook in combinatie met goed trainen en mooie techniek en ROM en kleine oefeningen zoals adductor etc. Ik ben om.
Ja die gasten ken ik. En ik doe natuurlijk alsof ik half uit elkaar val maar loop en train nu nagenoeg pijnvrij. Voel me echt fit. Had vriend en vijand nooit gedacht.Bij Squat University promoten ze de TYR schoen voor gewichtheffen, die hebben een vrij ruime toebox en schijnen daarmee ook geschikt zijn voor mensen die veel zonder of met minimale schoenen lopen.
Misschien heb je er ooit iets aan.
Wel fijn dat je zelf een betere oplossing gevonden hebt en er veel meer mee kan.
Goeie tip! Helaas voor mij gaan ze maar tot 49 1/3Bij Squat University promoten ze de TYR schoen voor gewichtheffen, die hebben een vrij ruime toebox en schijnen daarmee ook geschikt zijn voor mensen die veel zonder of met minimale schoenen lopen.
Misschien heb je er ooit iets aan.
Wel fijn dat je zelf een betere oplossing gevonden hebt en er veel meer mee kan.
Hoe groot zijn jouw voeten dan wel niet?
Maatje 50..Hoe groot zijn jouw voeten dan wel niet?
Zou ook raar zijn als je bij 2m maat 42 hebt, #datdanweerwel
Dat is maatje "jacht van Bezos", meestal speciaalzaak zeker?
Naast het jacht van Bezos heb ik poezelige voetjes hoor.Dat is maatje "jacht van Bezos", meestal speciaalzaak zeker?
Wauw....jij hebt er werk van gemaakt zeg.
Het is voor mij heel simpel gap of ik loop sinds m’n ongeval met artrose in m’n heup en trekkende aanhechting in m’n lies op steunzolen van hiel op plakkaat samengeperste teen met pijn. Of ik wikkel mooi af en stabiliseer met mijn gehele voet inclusief tenen zonder pijn. Simpele keuze. Overdag groundies (zien eruit als normale sneaker) met sporten vibram 5 fingers @K82
Ik wil trouwens ook echt geen ander schoeisel meer. Alsof je op sponzen loopt met 0 teenruimte.
Tip: rustig opbouwen. En ik begon ermee door mijn klachten. Als je die niet hebt worden je voeten wel sterker maar is het misschien minder spectaculair dan dat het voor mij was. Daarbij heeft het blotevoetgevoel wel iets moois imo.Wauw....
Ik ben benieuwd man, echt nieuwsgierig geworden. Als ik ze in een schoenenzaak tegen kom ga ik ze passen.
Op het YT-kanaal van Squat University kan je waarschijnlijk wel tips vinden over het opbouwen van wennen aan zonder schoene of barefoot schoeisel. Ook de link die snakeman eerder postte zou je kunnen helpen.Wauw....
Ik ben benieuwd man, echt nieuwsgierig geworden. Als ik ze in een schoenenzaak tegen kom ga ik ze passen.