Fitness Seller

Adidas Powerlift

Over het woud aan Nano's gesproken, was er ook een review die dat helemaal uit elkaar trok.

Mooi vergelijkingslijstje dat daadwerkelijk ergens op gebaseerd lijkt.

Maar ze zijn er ook in deze uitvoering:

Past prima bij de niet meer leverbare XXL-handdoek: "I don't sweat I sparkle". Dan wel de rest van de outfit met veel zwart met eventueel wat grijstinten en wat wit. En natuurlijk Gabby's roze liftingstraps!

Laatst bewerkt:
Zojuist bezorgd, maatje groter genomen dan mijn eigen, dus dit is maat 46.

Deze zitten perfect!

Zeer blij mee en vanavond direct dopen in de squats!
IMG_20240131_103543.jpg

Oh ja,

Mijn vrouw kon het niet laten om ook de Nano X3 maar te bestellen voor me.

Onder het mom van "jarig geweest".

Is lief!
IMG_20240127_123107.jpg

Welke en wil je laten weten hoe ze bevallen?

Mij bevallen ze uitstekend, dit soort schoenen zijn voor mij het verschil tussen wel en niet diep kunnen squatten met goede vorm. Zou overigens ook prima kunnen door met mn hak op twee schijven te gaan staan maar vind dat niet chill om te doen als je een berg gewicht in je nek hebt liggen
Andere oefeningen kunnen er ook prima mee (veel grip bijv bij dumbbell presses, verhoging zit niet in de weg bij deadlifts ed) dus zit niet zes keer per training mn schoenen te verwisselen. Enige uitzondering zijn calf raises en dynamische oefeningen zoals walking lunges. Daarvoor is die zool te stijf.

Ben overigens niet zo moeilijk, andere liftschoenen had ik ook prima gevonden. Enige waar het mij om gaat is dat de zool stevig is en dat er een verhoging van ruim een centimeter in zit. Heb de powerlifts gekozen omdat ik ze mooi vind, vind veel van die liftschoenen er echt veel te autistich uitzien

Tip voor mijn broeders in ijzer met onderstaande schoenmaten.

WOLAA2CY [€ 12 Korting met een minimaal aankoopbedrag € 40]​

Bijlagen

• Reetbok.jpg
    Reetbok.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Oja, verschillende versies van de Nano staan er ook op. 👌🏻

P.S. Ik betaalde € 45,60 voor de Lifter III.​

Terug
Naar boven