Fitness Seller

Schoenen of riem?

KarelAkker

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
85kg
Ik ben redelijk arm maar ben toch van plan te investeren in ofwel adidas powerlift 2.0 schoenen (80€) of de powerlift riem van goodlift.cz(60€).
Wat zou de slimste aankoop zijn? De riem is 20€ goedkoper en kan ik hem gebruiken bij andere oefeningen dan squats maar ik weet niet zeker of ik die al wel nodig heb.

Mijn lifts zijn 150kg squat, 100kg bench en 190kg deadlift. Wat zouden jullie kopen, de riem of de schoenen?

Schoenen

Ik zou de riem kopen. Ik train al jaren met zo'n riem en heb nog nooit zulke schoenen gehad. Maarja ik heb dan ook waardeloze stats voor 17 jaar fitnessen.

Riem heb je voor een tientje op mp

Schoenen.

maja, dan de vraag, zijn die schoenen de moeite waard?

ik heb me laten vertellen dat die zool vrij zacht is, en dus niet zo veel verhoogd als op het eerste gezicht lijkt

maja, dan de vraag, zijn die schoenen de moeite waard?

ik heb me laten vertellen dat die zool vrij zacht is, en dus niet zo veel verhoogd als op het eerste gezicht lijkt

Zachte zool lijkt me beetje broodje aap verhaal en de zool is wel lager dan andere oly schoenen 0,5 inch t.o.v. 0,75 inch

Had een van die gasten bij ons gelezen in een paar van die reviews man.

Ik heb zelf ook al zitten zoeken, want in deze prijsklasse heb je eigenlijk die power perfects 2 en de powerlift 2, waar de eerste 10 - 20 euro duurder is.

Vraag me nog steeds af of dat het waard is ja of nee. Ben zelf toch eigenlijk ook wel op zoek naar een goed paar schoenen, maar omdat ze alleen te bestellen vind ik het lastig om te bepalen welke nou geschikt voor mij zijn.

Nike Air Force zijn ook goede schoenen om mee te liften vind ik. Knalharde zool, wel vlak.

• Topic Starter Topic Starter