MuscleMeat

Schoenen of riem?

Het gros squat beter op schoenen met hak, maar dan heb je automatisch 2 paar nodig of een paar deadliftslippers (tenzij je op sokken mag in je gym natuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
Weet er iemand nog goede riemen die 40-60€ kosten? Liefst met single prong gesp.

Geen dank!

Met 1 paar schoenen schoenen zou ik gaan voor platte zolen. Met een hak deadlift en bencht niet fijn vind ik.

Met hak kun je wat enkel flexibiliteit issues omzeilen als je niet diep genoeg komt met squatte en gebruik je iets meer quadriceps.

Oké, duidelijk, Thx.

Mijn diepte en flexibiliteit is in orde, dus dan houd ik het bij mijn simpele nikes met platte zolen.

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

Het gros squat beter op schoenen met hak, maar dan heb je automatisch 2 paar nodig of een paar deadliftslippers (tenzij je op sokken mag in je gym natuurlijk)

Beter als in betere vorm, ivm flexibiliteit zoals in fortious zijn post gezegd wordt?

Waarom word er zo veel op sokken gedeadlift?
Zodat je iets lager staat en de rom korter is?

Ik ken je Nikes niet maar ren schoenen zijn veruit de slechtste keuze omdat de zal niet hard is.

Toch wel slimzaad. Is in alle opzichten anders dan Nike Air MAX.

Nike Air Force biedt goede steun aan de enkels en heeft een superharde zool. Goed voor te squatten, tenzij jij zo'n lange paal bent zonder lenigheid?

Spoor jij wel helemaal?

lekker zonder schoenen thuis trainen ideaal geen dure schoenen nodig

Terug
Naar boven