AndroidHealthClinic

Schokkende docu toont seksisme allochtonen

Ik kan niet geloven dat je dat echt gelooft. Niemand kan zo simpel van geest zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 01:58 ----------

Zielig. Echt zielig hoe je voor anderen conclusies tracht te trekken en woorden in andermans mond legt. Zielig.

Putnam heeft de gevolgen voor het sociaal kapitaal van etbische diversiteit onderzocht in E Pluribus Unum. Moet jij raden wat zijn conclusie was.

Het verschil tussen Nederlandse jongens is dat als het niet lukt bij een meisje ze dit vaak accepteren en weer verdergaan.

Marokkaanse jongens kunnen geen afwijzing aan lijkt het wel, dat volgen en treiteren met zijn allen is zeer bekend en komt ook hier dagelijks voor. Woorden als kk-h**r is nog simpel. Al zijn er nog weinig woorden waar geen kk voor wordt gezegd.

Ook als je een grote groep tegenkomt wanneer je over straat loopt. (alleen een grote groep, in hun eentje doen ze niets)
Kijk ze dan ook niet eventjes aan want dan staan ze gelijk met hun handen in de lucht en roepen ze wat kijk je dan kk-lijer, je zegt wat terug en gelijk wordt de telefoon erbij gehaalt om ali en zijn broers te bellen. Moeten ze dan niet werken? Nee dat moeten ze niet!

Ik had vroeger nooit last van die mensen omdat ik er simpelweg niet tussen woonde. Maar omdat ik er op dat moment niet tussen woonde wil dat dan zeggen dat niemand er geen last van heeft?
Nee dat is bullshit maar toch denken heel veel mensen zo.
Waarom altijd die Marokkanen? Waarom altijd die vooroordelen? Je bent gewoon een racist want Nederlandse jongens doen dit ook. Hoe vaak krijg je dit wel niet te horen, en jammer dat je dan ook gelijk een racist bent voor die mensen maar dat is nou eenmaal makkelijk gezegd en is er ook hard in gestampt want het is tegenwoordig ''politiek correct''

Ik basseer mijn ervaringen allemaal van de praktijk en het is gewoon rotvolk.
Natuurlijk heb je er goede jongens tussen zitten. Ik spreek af en toe nog een jongen van de basis school wat echt een hele normale gozer is die geen vlieg kwaad doet.

Het lijkt wel of er de laatste jaren een nieuwe generatie Nederlanders de gewoonte van die jongens over neemt.
Je ziet opeens overal jongens van een jaartje of 15 die half Marokkaans praten, petjes opzij dragen en met een **** the world instelling de straat over gaan.

Mensen die in een net buurtje of op een boederij wonen en tegen mij willen reageren : doe dat alsjeblieft niet, je hebt absoluut geen kijk hierop en omdat het jou niet overkomt of je je totaal niet kan inschatten hierop maken het bij voorhand al een zinloze post.

Het vlaams belang had een plan, die onbetaalbaar was, in strijd was met de internationale verdragen,... Dus die zouden enkel ofwel compromissen moeten sluiten met gematigdere partijen of bij twee derde meerderheid zelf alles doorduwen en dan de europese boetes betalen.

Het VB benoemde wel altijd de problemen ipv ze onder de mat te vegen en oogjes toe te knijpen zoals de andere partijen. Wat niet wil zeggen dat de partij ook met realistische of ethisch verdedigbare voorstellen kwam/komt.

Maar het probleem is dat de Belgische politiek gewoon over de hele lijn faalt, zeker wat justitie en immigratie betreft.

Hoe dom moet je eigenlijk ook zijn om het Vlaams Belang gerechtelijk te vervolgen, ipv de problemen die ze benoemen aan te pakken zodat VB automatisch geen stemmen meer krijgt? Sindsdien neem ik geen enkele 'traditionele' Belgische partij nog serieus.

Zes agenten gewond bij voertuigcontrole in Etterbeek

• zondag 05 augustus 2012, 14u09
  • Bron: belga
  • Auteur: jva
ETTERBEEK - In Etterbeek is een voertuigcontrole in de nacht van zaterdag op zondag uit de hand gelopen. Bij de feiten raakten zes agenten van de politiezone Montgomery gewond. Dat meldt het parket van Brussel zondag.

Drie meerderjarige personen werden ter beschikking gesteld van het parket wegens verbale bedreigingen en opzettelijke slagen en verwondingen jegens agenten. Voor een 17-jarige dader werd de plaatsing in een gesloten instelling gevraagd wegens doodsbedreigingen, weerspannigheid en smaad.
Twee agenten merkten rond 23.40 uur een Renault Clio met vier inzittenden op die zigzaggend over de Waversesteenweg reed. Ze deden het voertuig stoppen en de bestuurder legde uit dat hij cannabis had gebruikt. Toen een tweede patrouille ter versterking ter plaatse kwam, troepten een tiental jongeren in de buurt samen om te protesteren tegen de controle. Ze uitten ook doodsbedreigingen aan het adres van de agenten.
Toen de jongeren de wagen naderden, haalden de politieagenten hun wapenstok boven om ze terug te dringen. Daarop gaf een van de jongeren een agent een trap. Twee mensen werden opgepakt en meegenomen naar het commissariaat.
Daarop trokken de andere jongeren naar het commissariaat om verder te protesteren en bedreigden ze de agenten andermaal met de dood. Een minderjarige die zich in het commissariaat bevond, ging de agenten te lijf. Een van de agenten is daardoor vijf dagen werkonbekwaam.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120805_049

dat zijn 11 agenten in een week?

Dit geweld wordt steeds frequenter en steeds heviger. Hoe ver zal het nog gaan? Dat er nog mensen zijn die dit soort jongens een slachtofferrol aanbieden... Hallucinant.

de marokkanen die IK ken zitten allemaal op school of werken, net als de rest van de jongens die ik ken.
zeg dan ook gewoon dat je ze 'ziet' ipv dat je ze 'kent'. zijn 2 verschillende dingen kerel.

ik ken 100 autochtonen, waarvan maar 10 wat bijdragen.. :roflol: t*ring wat slecht..

Rustig maar jochie. Hou vooral de oogkleppen op. Laf vind ik het

Het VB benoemde wel altijd de problemen ipv ze onder de mat te vegen en oogjes toe te knijpen zoals de andere partijen. Wat niet wil zeggen dat de partij ook met realistische of ethisch verdedigbare voorstellen kwam/komt.

Maar het probleem is dat de Belgische politiek gewoon over de hele lijn faalt, zeker wat justitie en immigratie betreft.

Hoe dom moet je eigenlijk ook zijn om het Vlaams Belang gerechtelijk te vervolgen, ipv de problemen die ze benoemen aan te pakken zodat VB automatisch geen stemmen meer krijgt? Sindsdien neem ik geen enkele 'traditionele' Belgische partij nog serieus.

Ik geef je over de hele lijn gelijk. Ze hebben het Vlaams belang volledig verkeerd aangepakt? En onze huidige politieke partijen zijn volledig de pedalen kwijt, alsook hun achterban. Het volk is het vertrouwen compleet in ALLE partijen kwijt. Ik moet toegeven dat ik, die altijd positief keek naar de toekomst van ons landje, er geen gerust hart meer in heb. Ik vrees dat als we zo verder doen dat we op weg zijn naar een de dieperik. Ik merk dat onze grote steden steeds meer en meer af beginnen te brokkelen. Gevels worden niet meer gerepareerd, investeerders blijven weg, straten blijven kapot liggen,.....

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 00:34 ----------

Zes agenten gewond bij voertuigcontrole in Etterbeek

• zondag 05 augustus 2012, 14u09
  • Bron: belga
  • Auteur: jva
ETTERBEEK - In Etterbeek is een voertuigcontrole in de nacht van zaterdag op zondag uit de hand gelopen. Bij de feiten raakten zes agenten van de politiezone Montgomery gewond. Dat meldt het parket van Brussel zondag.

Drie meerderjarige personen werden ter beschikking gesteld van het parket wegens verbale bedreigingen en opzettelijke slagen en verwondingen jegens agenten. Voor een 17-jarige dader werd de plaatsing in een gesloten instelling gevraagd wegens doodsbedreigingen, weerspannigheid en smaad.
Twee agenten merkten rond 23.40 uur een Renault Clio met vier inzittenden op die zigzaggend over de Waversesteenweg reed. Ze deden het voertuig stoppen en de bestuurder legde uit dat hij cannabis had gebruikt. Toen een tweede patrouille ter versterking ter plaatse kwam, troepten een tiental jongeren in de buurt samen om te protesteren tegen de controle. Ze uitten ook doodsbedreigingen aan het adres van de agenten.
Toen de jongeren de wagen naderden, haalden de politieagenten hun wapenstok boven om ze terug te dringen. Daarop gaf een van de jongeren een agent een trap. Twee mensen werden opgepakt en meegenomen naar het commissariaat.
Daarop trokken de andere jongeren naar het commissariaat om verder te protesteren en bedreigden ze de agenten andermaal met de dood. Een minderjarige die zich in het commissariaat bevond, ging de agenten te lijf. Een van de agenten is daardoor vijf dagen werkonbekwaam.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120805_049

dat zijn 11 agenten in een week?

Dit geweld wordt steeds frequenter en steeds heviger. Hoe ver zal het nog gaan? Dat er nog mensen zijn die dit soort jongens een slachtofferrol aanbieden... Hallucinant.

Het gaat niet goed met de grootsteden over de hele wereld. Ik als criminoloog zie geen oplossing. Men kan spreken over falende scholen, falende ouders, falend beleid,... maar er wordt niks aan gedaan. Maar goed, te laat op de avond om er nu nog over te lullen. Morgen mss/

jammer dat de medemens zich hier mee bezighoud. Ook spijtig dat ze hiermee iets duidelijk wil maken . want de zaak is al duidelijk en jammer genoeg sociaal aanvaard. waste off effort , time and money...

Een film is niet de oplossing om dit gedrag te stoppen of te voorkomen.

Voetbal speel je toch ook niet met een knikker ?

hoe hebben die zandnegers geen respect voor vrouwen? dat wist ik nog niet
tja het is hun geloof burka dragen vanachter in de bus opstappen, niet met de auto rijden, gaan werken en hun man bedienen, niet mogen stemmen, wat ben ik toch een grote fan van tv programa's als de vrouwen van halal nee wij zijn helemaal niet onderdrukt

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

tja het is hun geloof burka dragen vanachter in de bus opstappen, niet met de auto rijden, gaan werken en hun man bedienen, niet mogen stemmen, wat ben ik toch een grote fan van tv programa's als de vrouwen van halal nee wij zijn helemaal niet onderdrukt

Jeetje man, nuancering is je ook onbekend blijkbaar. Je woordgebruik toont aan dat je verblind bent.

Blijft een machtig mooi filmpje.

Ze denken hem even uit te lullen met zijn drieen maar de antwoorden zijn gewoon zeer scherp en eigenlijk ook gewoon de waarheid.
Niet voor niets dat ze zo snel willen afronden aan het einde.

yasmine gtfo!

LOL at Teeuwen ....
komen ze met een pijp aan, t*ring!

Putnam heeft de gevolgen voor het sociaal kapitaal van etbische diversiteit onderzocht in E Pluribus Unum. Moet jij raden wat zijn conclusie was.

Ik denk dat ik die beter ken dan je denkt.

in het kort: op korte termijn negatief, op langere termijn positief.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 17:30 ----------

Blijft een machtig mooi filmpje.

Ze denken hem even uit te lullen met zijn drieen maar de antwoorden zijn gewoon zeer scherp en eigenlijk ook gewoon de waarheid.
Niet voor niets dat ze zo snel willen afronden aan het einde.

yasmine gtfo!

Inderdaad leuk clipje. Heel grappig.
Heeft weinig met de topic te maken.

Wat is nou eigenlijk het punt wat je wilt maken yasmine.

Ben je het er nou wel of niet mee eens dat dit probleem zich significant meer voor doet onder allochtonen?

Wat is nou eigenlijk het punt wat je wilt maken yasmine.

Ben je het er nou wel of niet mee eens dat dit probleem zich significant meer voor doet onder allochtonen?

Tja, als je zelf geen conclusies kunt trekken uit wat ik reeds meerdere malen heb gezegd dan heb je een cognitief probleem. Zoek misschien wat makkelijkere topics. Ass ik me niet vergis is er ergens wel een topic over teletubbies of zo.
Ik speel niet gauw op de man, maar dit is er om vragen.

Gaat helemaal nergens over... ja het is nu eindelijk feitelijk bewezen.

Tja, als je zelf geen conclusies kunt trekken uit wat ik reeds meerdere malen heb gezegd dan heb je een cognitief probleem. Zoek misschien wat makkelijkere topics. Ass ik me niet vergis is er ergens wel een topic over teletubbies of zo.
Ik speel niet gauw op de man, maar dit is er om vragen.

Ben maar niet bang ik ben niet zo snel beledigd.

En probeer mijn vraag nu nog eens opnieuw rustig te lezen en antwoord met een simpel ja of nee, dat scheelt iedereen hier een hoop teruglees werk. En natuurlijk komen er een aantal vervolg vragen maar dit is wel zo makkelijk om te bepalen waar naar jouw mening de aard van het probleem ligt.

Denk jij dat niet westerse allochtonen significant meer gedrag op straat vertonen dan autochtonen mannen, dat door vrouwen als bedreigend wordt ervaren?

Ja of nee voldoet.

En probeer mijn vraag nu nog eens opnieuw rustig te lezen en antwoord met een simpel ja of nee, dat scheelt iedereen hier een hoop teruglees werk. En natuurlijk komen er een aantal vervolg vragen maar dit is wel zo makkelijk om te bepalen waar naar jouw mening de aard van het probleem ligt.

Denk jij dat niet westerse allochtonen significant meer gedrag op straat vertonen dan autochtonen mannen, dat door vrouwen als bedreigend wordt ervaren?

Ja of nee voldoet.

Je lijkt wel een advocaat in een rechtbank. "Gewoon ja of neen zeggen".

Weet je, de werkelijkheid is wel wat complexter dan een ja of een neen. Doorheen deze topic heeft iedereen, sommigen al wat meer dan de andere, genuanceerd geantwoord. Ook ik heb mijn visie meerdere malen uitgelegd. ALs het voor jou te veel werk is, of te moeilijk om alle antwoorden te lezen, dan kan ik je niet verder helpen. Mijn standpunt met betrekking tot dit probleem is reeds meerdere malen verduidelijkt.

Ja of nee voldoet.
Wat ben jij simpel :o Buiten je zolderkamertje is de wereld niet zo zwart wit.

Terug
Naar boven