AndroidHealthClinic

Schokkende docu toont seksisme allochtonen

van de 30 marokkanen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgert zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is... tja

Eigen waarneming, dus kun je niks tegen in brengen! háa

van de 30 marokkanen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgert zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is... tja

Eigen waarneming, dus kun je niks tegen in brengen! háa
Van de dertig Belgen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgerd zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is ... tja

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 02:34 ----------

Het af te keuren gedrag waar we het over hebben is gelinkt aan de socio-economische status van die mensen. Heeft niks te maken met etniciteit of religie. Heb Italiaanse buren gehad die hier kwamen om in de mijnen te werken. Zij, maar ook hun kinderen, liepen achter de vrouwtjes aan op bijna dezelfde manier als te zien in de documentaire..

Maar goed, men heeft hier blijkbaar besloten dergelijk gedrag enkel toe te wijten aan de origine / religie van de MArokkanen.
PS: een moslim die zijn religie volgt, stelt dergelijk gedrag niet. Het zijn net diegene die de islam passief beleven (er zich in de praktijk geen ruk van aantrekken) die dergelijk gedrag stellen.

ik ben geboren en getogen in Brussel en vind het een k*tstad, ik hoef mijn vriendin nog maar twee minuten alleen te laten int stad en er zijn alweer twee of drie "vrome" moslims op toegestapt met vuile praat en andere intimidaties.
Grappig dat ze dit nooit doen wanneer ik zelf aanwezig ben, als ik ze eens op heterdaad betrap zal het iig raak zijn.
BTW linkse rakker hier, dus met een bekrompen rechts vooroordeel heeft het niets te maken.

Brussel hier Brussel daar,.... Brussel is heel groot. Je gaat me toch niet vertellen dat dit overal zo is??
FYI, als ik dergelijk gedrag persoonlijk zie, dan reageer ik altijd redelijk heftig; ALs die kerel dan reageert, dan gaan we dansen. Ik haat dat gedrag als geen ander.
ZO schold er eens een Belg met een pint mijn vrouw uit omdat hij met zijn bende niet had gezien dat ik achter haar liep (er was te weinig plaats op het voetpad). Kerel heeft er mss nu nog spijt van.

Brussel hier Brussel daar,.... Brussel is heel groot. Je gaat me toch niet vertellen dat dit overal zo is??
FYI, als ik dergelijk gedrag persoonlijk zie, dan reageer ik altijd redelijk heftig; ALs die kerel dan reageert, dan gaan we dansen. Ik haat dat gedrag als geen ander.
ZO schold er eens een Belg met een pint mijn vrouw uit omdat hij met zijn bende niet had gezien dat ik achter haar liep (er was te weinig plaats op het voetpad). Kerel heeft er mss nu nog spijt van.

Vind je het ook toevallig dat Brussel hier weer ruim de koploper is?
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120803_00246322

Meer meldingen in Brussel dan in alle andere plaatsen tesamen, terwijl Brussel maar 1/10 van de Belgische bevolking huisvest. Ach, het zal weer toeval zijn :).

Hier in België gaat er nooit iets veranderen. De problemen met allochtonen worden gewoon weggelachen. (bruin gespuis dat wagens vernielde in Vilvoorde en paar agenten werkonbekwaam sloeg, loopt gewoon al terug vrij rond...)

En de enige partij (vlaams belang) die misschien iets hieraan zou kunnen doen wordt doodgezwegen. Leefde Pimmetje Fortuyn nog maar :D Misschien gingen ze hier dan ook eens hun ogen openen.

Het vlaams belang had een plan, die onbetaalbaar was, in strijd was met de internationale verdragen,... Dus die zouden enkel ofwel compromissen moeten sluiten met gematigdere partijen of bij twee derde meerderheid zelf alles doorduwen en dan de europese boetes betalen.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 03:21 ----------

Meer meldingen in Brussel dan in alle andere plaatsen tesamen, terwijl Brussel maar 1/10 van de Belgische bevolking huisvest. Ach, het zal weer toeval zijn :).
Tja, of mss heeft iemand een politieke agenda en doet hij duizenden onterechte meldingen.

Brussel telt meer dan 1.151.670 mensen. De app spreekt over agressie, maar ook oer homofoob geweld. Welke is het nu ? wat registreert het En is de app mss beter verspreid in brussel dan in kleineren dorpjes?

Je doet net alsof ze een soort magische toverfeeën zijn die je nooit ziet tenzij je geluk hebt

Je doet net alsof ze een soort magische toverfeeën zijn die je nooit ziet tenzij je geluk hebt

de marokkanen die IK ken zitten allemaal op school of werken, net als de rest van de jongens die ik ken.
zeg dan ook gewoon dat je ze 'ziet' ipv dat je ze 'kent'. zijn 2 verschillende dingen kerel.

ik ken 100 autochtonen, waarvan maar 10 wat bijdragen.. :roflol: t*ring wat slecht..

Brussel telt meer dan 1.151.670 mensen. De app spreekt over agressie, maar ook oer homofoob geweld. Welke is het nu ? wat registreert het En is de app mss beter verspreid in brussel dan in kleineren dorpjes?

Het artikel niet gelezen? Fysiek of verbaal geweld tegen homo's.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 11:22 ----------

Het vlaams belang had een plan, die onbetaalbaar was, in strijd was met de internationale verdragen,... Dus die zouden enkel ofwel compromissen moeten sluiten met gematigdere partijen of bij twee derde meerderheid zelf alles doorduwen en dan de europese boetes betalen.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 03:21 ----------

Tja, of mss heeft iemand een politieke agenda en doet hij duizenden onterechte meldingen.

Nogal ver gezocht?

zo wordt er idd gereageerd op vrouwen die er goed uitzien. Mijn vriendin is van antwerpen en maakt het daar ook bijna dagelijks mee.
Ze word benaderd door mannen (meestal marokanen) en vragen haar dan om mee te gaan naar hun huis om te chillen of iets te gaaan drinken of een joint te smoren of ze vragen hoeveel ze wilt voor coïtus en van die dingen .

Ze hebben haar ook al eens iets in haar drankje gegooid ,dat haar aangeboden werd, maar gelukkig was ze tijdig met een vriendin kunnen weggaan.

Ja, want in kleine dorpjes hebben ze geen smartphones :rolleyes:

Niet?
een EiPot dan ?

avga-tursi.jpg
:D

Het artikel niet gelezen? Fysiek of verbaal geweld tegen homo's.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 11:22 ----------

Nogal ver gezocht?

Ja het artikel spreekt over homofoob geweld maar de app spreekt enkel over agressie. Welke is het dan?? Begrijpend lezen!

Ver gezocht? ALs je dat denkt dan ken je de communautaire problematiek niet in België

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 14:27 ----------

De werkelijkheid is helemaal anders in kleinere dorpen. Er zijn tevens ook veel minder inwoners en hebben op zich al de problemen van de grootsteden niet; Mijn god, men moet hier blijkbaar echt alles uitleggen.

yasmine heeft gewoon gelijk:

http://www.nrc.nl/stevendejong/2012...behalve-als-je-een-hollandse-bouwvakker-bent/

Het komt overal voor, een bouwvakker die iets te vriendelijke "goede dag" zegt of een clubje marokkanen die je tot aan huis achtervolgt en 'wat mag het kosten vieze h**r' slist. Het komt op hetzelfde neer, maar omdat het uot de mond van een groepje achtervolgende marokkanen komt voelt de dame in kwestie zich direct bedreigd. Kortom: de schuld ligt bij de dames, die zich onnodig bedreigd voelen puur en alleen omdat het uit de mond van een buitenlander komt.

Probleem opgelost.

[/COLOR]

De werkelijkheid is helemaal anders in kleinere dorpen. Er zijn tevens ook veel minder inwoners en hebben op zich al de problemen van de grootsteden niet; Mijn god, men moet hier blijkbaar echt alles uitleggen.

Ze hebben in kleine dorpen al die problemen niet omdat in kleine dorpen geen groepjes allochtone hangjongeren zijn.

Ze hebben in kleine dorpen al die problemen niet omdat in kleine dorpen geen groepjes allochtone hangjongeren zijn.

Ik kan niet geloven dat je dat echt gelooft. Niemand kan zo simpel van geest zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 01:58 ----------

yasmine heeft gewoon gelijk:

http://www.nrc.nl/stevendejong/2012...behalve-als-je-een-hollandse-bouwvakker-bent/

Het komt overal voor, een bouwvakker die iets te vriendelijke "goede dag" zegt of een clubje marokkanen die je tot aan huis achtervolgt en 'wat mag het kosten vieze h**r' slist. Het komt op hetzelfde neer, maar omdat het uot de mond van een groepje achtervolgende marokkanen komt voelt de dame in kwestie zich direct bedreigd. Kortom: de schuld ligt bij de dames, die zich onnodig bedreigd voelen puur en alleen omdat het uit de mond van een buitenlander komt.

Probleem opgelost.

Zielig. Echt zielig hoe je voor anderen conclusies tracht te trekken en woorden in andermans mond legt. Zielig.

Zeg ik een hele tijd, in de grotere steden en daar de achterstandwijken van is een geheel eigen cultuur aan het ontstaan of bestaat al. Eigen taal, eigen omgang en eigen normen.

Eigen winkels, eigen taal, eigen mensen, eigen SCHOLEN ! Eigen hulploketten ! Eigen parken.

Het is niet perse zo dat je maar wacht en een ieder zich op den duur aanpast. Dat zou zijn als je 1 allochtoon in de klas zet met 9 autochtonen. Niet als je 1 autochtoon met 9 allochtonen in een klas neerzet.

Laatst bewerkt:
Is toch allemaal k*tvolk. Allemaal van die gelukszoekers hier die ze in eigen land niet meer willen. Iedereen kotst die lui uit en ze vinden het blijkbaar nog leuk ook. Plak ze allemaal maar een mooie ster op de borst en voer ze af naar een groot onbewoond eiland waar ze allemaal op kunnen. Daarna Big Brother style kijken na hoeveel tijd de pl**ris uitbreekt en ze zich onder mekaar afmaken.

Ik ga even copyright aanvragen jongens, ik word rijk.

Terug
Naar boven