Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de dertig Belgen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgerd zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is ... tjavan de 30 marokkanen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgert zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is... tja
Eigen waarneming, dus kun je niks tegen in brengen! háa
ik ben geboren en getogen in Brussel en vind het een k*tstad, ik hoef mijn vriendin nog maar twee minuten alleen te laten int stad en er zijn alweer twee of drie "vrome" moslims op toegestapt met vuile praat en andere intimidaties.
Grappig dat ze dit nooit doen wanneer ik zelf aanwezig ben, als ik ze eens op heterdaad betrap zal het iig raak zijn.
BTW linkse rakker hier, dus met een bekrompen rechts vooroordeel heeft het niets te maken.
Brussel hier Brussel daar,.... Brussel is heel groot. Je gaat me toch niet vertellen dat dit overal zo is??
FYI, als ik dergelijk gedrag persoonlijk zie, dan reageer ik altijd redelijk heftig; ALs die kerel dan reageert, dan gaan we dansen. Ik haat dat gedrag als geen ander.
ZO schold er eens een Belg met een pint mijn vrouw uit omdat hij met zijn bende niet had gezien dat ik achter haar liep (er was te weinig plaats op het voetpad). Kerel heeft er mss nu nog spijt van.
.Hier in België gaat er nooit iets veranderen. De problemen met allochtonen worden gewoon weggelachen. (bruin gespuis dat wagens vernielde in Vilvoorde en paar agenten werkonbekwaam sloeg, loopt gewoon al terug vrij rond...)
En de enige partij (vlaams belang) die misschien iets hieraan zou kunnen doen wordt doodgezwegen. Leefde Pimmetje Fortuyn nog maarMisschien gingen ze hier dan ook eens hun ogen openen.
Tja, of mss heeft iemand een politieke agenda en doet hij duizenden onterechte meldingen.Vind je het ook toevallig dat Brussel hier weer ruim de koploper is?
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120803_00246322
Meer meldingen in Brussel dan in alle andere plaatsen tesamen, terwijl Brussel maar 1/10 van de Belgische bevolking huisvest. Ach, het zal weer toeval zijn.
Vind je het ook toevallig dat Brussel hier weer ruim de koploper is?
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120803_00246322
Meer meldingen in Brussel dan in alle andere plaatsen tesamen, terwijl Brussel maar 1/10 van de Belgische bevolking huisvest. Ach, het zal weer toeval zijn.
van de 30 marokkanen die ik ken, zijn er hooguit 5 die goed ingeburgert zijn en daadwerkelijk wat bijdragen. De rest is... tja
Eigen waarneming, dus kun je niks tegen in brengen! háa
Je doet net alsof ze een soort magische toverfeeën zijn die je nooit ziet tenzij je geluk hebt
t*ring wat slecht..Brussel telt meer dan 1.151.670 mensen. De app spreekt over agressie, maar ook oer homofoob geweld. Welke is het nu ? wat registreert het En is de app mss beter verspreid in brussel dan in kleineren dorpjes?
Het vlaams belang had een plan, die onbetaalbaar was, in strijd was met de internationale verdragen,... Dus die zouden enkel ofwel compromissen moeten sluiten met gematigdere partijen of bij twee derde meerderheid zelf alles doorduwen en dan de europese boetes betalen.
---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 03:21 ----------
Tja, of mss heeft iemand een politieke agenda en doet hij duizenden onterechte meldingen.
Brussel telt meer dan 1.151.670 mensen. De app spreekt over agressie, maar ook oer homofoob geweld. Welke is het nu ? wat registreert het En is de app mss beter verspreid in brussel dan in kleineren dorpjes?

Niet?Ja, want in kleine dorpjes hebben ze geen smartphones![]()

Het artikel niet gelezen? Fysiek of verbaal geweld tegen homo's.
---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 11:22 ----------
Nogal ver gezocht?
Ja, want in kleine dorpjes hebben ze geen smartphones![]()
[/COLOR]
De werkelijkheid is helemaal anders in kleinere dorpen. Er zijn tevens ook veel minder inwoners en hebben op zich al de problemen van de grootsteden niet; Mijn god, men moet hier blijkbaar echt alles uitleggen.
Ze hebben in kleine dorpen al die problemen niet omdat in kleine dorpen geen groepjes allochtone hangjongeren zijn.
yasmine heeft gewoon gelijk:
http://www.nrc.nl/stevendejong/2012...behalve-als-je-een-hollandse-bouwvakker-bent/
Het komt overal voor, een bouwvakker die iets te vriendelijke "goede dag" zegt of een clubje marokkanen die je tot aan huis achtervolgt en 'wat mag het kosten vieze h**r' slist. Het komt op hetzelfde neer, maar omdat het uot de mond van een groepje achtervolgende marokkanen komt voelt de dame in kwestie zich direct bedreigd. Kortom: de schuld ligt bij de dames, die zich onnodig bedreigd voelen puur en alleen omdat het uit de mond van een buitenlander komt.
Probleem opgelost.
Ik kan niet geloven dat je dat echt gelooft. Niemand kan zo simpel van geest zijn.

Het is niet perse zo dat je maar wacht en een ieder zich op den duur aanpast. Dat zou zijn als je 1 allochtoon in de klas zet met 9 autochtonen. Niet als je 1 autochtoon met 9 allochtonen in een klas neerzet.