AndroidHealthClinic

Schouder irritatie

sportmaster

Novice
Waardering
0
Er zullen ongetwijfelt al veel meer vragen over schouderblessures gesteld zijn. Ik heb ze niet allemaal nagezocht want ik heb een specifieke vraag. Ik heb sinds een aantal weken een lichte schouderirritatie. Linker schouder vooraan. Omdat ik ook lichte irritatie in de rug had heb ik 3 weken terug een week rust genomen. Alles voelde weer goed maar nu na weer 2 weken trainen voelde ik het ineens weer. Ik heb vandaag borst getraind samen met de biceps en triceps. Na de training voelde ik ineens meer dan een irritatie. Bij bepaalde bewegingen (als ik mijn arm rond draai) voel ik een een lichte pijn. Nu kan ik mischien beter even rust houden met mijn schouders, hoe moeilijk dit ook is. Maar wat kan ik wel trainen. Zal het verstandig zijn om mijn rug te gaan trainen? Dit omdat natuurlijk de schouders wel meebeweegd. Benen kan ik natuurlijk wel trainen maar hoe zit het met de rest van de spiergroepen. Kan ik het best borst, schouders en biceps/ triceps een tijdje stoppen/ rustig aan doen?

Als je je schouders rust wil geven, zal ik het trainen beperken tot benen/buik. succes met het herstel!

Terug
Naar boven