MuscleMeat

schouder pijn

wilbreedworde

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb de laatste tijd echt pijn in men schouders ... vooral het gewricht!
bestaat er geen middeltje dat er voor zorgt dat da beter wordt, of toch zeker dat het niet verslechtert?

Waar in schouder? Wanneer (altijd, bij belasting, als je erop duwt)...

• Topic Starter Topic Starter
Ja als ik schouders of rug train meestal na de training op het moment dat ik gedaan heb met trainen

heb je nog pijn als je bepaalde bewegingen maakt, zoals bijvoorbeeld je arm naar buiten/binnen draaien ofzo? als je dat hebt lijkt het me dat je rotator cuff niet helemaal goed is. je kan het beste even naar de dokter gaan. je wilt niet met een schouderblessure zitten, geloof me, ik kan er over mee praten. zit al heel lang te tobben met allebei m'n schouders.

ok maar ik ben al naar de dockter geweest en die zei dak het rustiger aan moest doen, da is al effe geleden en ik wil nu terug volle 100% beginne traine want nu lopen men schouders achter :mad: :mad: :mad:

gymtamine ofzo iets, is dat niks voor de gewrichten ik weet niet juist hoe dat noemt :rolleyes: :rolleyes:

al effe geleden ? je thread is nog maar een uur oud ? o_O

ja maar ik ben een maand of 2-3 geleden geweest toen had ik daar ook al wat last van :cool: :( :( :mad:

bedoel je glucosamine? ik heb het ook, ik heb niet het gevoel dat het echt helpt hoor.

Glucosamine versterkt in combinatie met vitamine C het kraakbeen. Althans, het stimuleert de aanmaak van kraakbeen in de gewrichten. Resultaat zou vanaf 6-8 weken merkbaar moeten zijn. Ik gebruik het nu een week, en het zal mij benieuwen of ik er iets van ga merken. Ik verwacht er niet veel van, maar je weet nooit. Echt duur is het niet (€15 voor 120 caps, 2 caps per dag), dus give it a try.

Slaap je op je zij? Probeer eens op je rug te slapen. Wanneer je op je zij ligt, deukt je schouder helemaal in. Bij mij kan dat wel klachten veroorzaken of verergeren.

Terug
Naar boven