denniszz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb al een half jaar een zeurende blessure aan mijn linker schouder/borst. Ook bleek ik scheef bank te drukken. Ik heb jaren geleden door een slechte uitvoering van de uprightrow mijn traps scheef getrained. Dit heb ik nooit echt gelijk gekregen. Ik heb het gevoel dat het hier al mis is gegaan. Van het zomer ging het mis met benchen en schoot mijn hele linker borst vol. Ook had ik al vaak last van de linkerkant van mijn onderrug en borst, vooral bij rowen, benchen, deadliften, squatten. Nu ben ik lichter gaan trainen en shoulder dislocations erbij gaan doen. Ook meer op techniek letten, maar ik merk dat het scheeftrainen er behoorlijk in zit. Ik voel het amper, pas als mijn trainingsmaat mij corrigeert voel ik mijn linker schouder vol schieten. Tijdens schouderdislocaties merk ik een groot verschil in flexibiliteit. Het lijkt wel of mijn linker anders draait en meer naar voren zit zeg maar. Wanneer ik het met een stok doe merk ik dat het bijna niet gaat zo scheef is het. Nu ik het met een handoek uitvoer gaat het beter, en merk ik dat op een wat natuurlijker manier de boel oprek. Dit heeft voor mijn gevoel wel geholpen, maar ben bang dat het niet recht krijg. En ook met trainen heb ik erg veel moeite om de oefening echt recht uit te voeren.
Ik heb gezocht op het forum naar informatie hierover, maar kon weinig vinden.
Is er iemand die weet wat ik hier nog meer aan kan doen, behalve elke avond schouderdislocaties doen en proberen er zoveel mogelijk op te letten met trainen? zat zelf al te denken aan fysio, maar ben bang dat hij alleen maar gaat zeggen dat ik moet kappen met trainen.
alvast bedankt.
Ik heb gezocht op het forum naar informatie hierover, maar kon weinig vinden.
Is er iemand die weet wat ik hier nog meer aan kan doen, behalve elke avond schouderdislocaties doen en proberen er zoveel mogelijk op te letten met trainen? zat zelf al te denken aan fysio, maar ben bang dat hij alleen maar gaat zeggen dat ik moet kappen met trainen.
alvast bedankt.