MuscleMeat

schouderinjectie

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
ik probeerde net in m'n schouder te zetten met een 30mm naald en bij 3/4de van de naald er in te duwen begon mijn schouder te "pulsen" (zoals een hartslag ofzo). Heb ik dan een zenuw geraakt? Nadien had ik ook wel een raar gevoel in m'n arm.

Hoeveel kan je trouwens in je triceps zetten? Daar heb ik namelijk niet wel naald voor nodig en heb ik ook nooit last.

Is er overigens een alternatief voor ontsmettingsalcohol, want ik kan niet tegen die geur. Dan durf ik niet meer goed :o

Dat is een zenuw ja.
Alcohol gebruik wordt niet meer gebruikt, artsen in ziekenhuizen enzo gebruiken ook nooit alcohol. (duurt trouwens 5+ minuten voordat het helemaal ontsmet is...)

ik zou tot 1,5ml in je triceps zetten, is de max voor de meeste.
Daar heb ik namelijk niet wel naald voor nodig en heb ik ook nooit last.
??????
Maar waarom wissel je niet af schouder-been-kont en dan links en rechts, is toch genoeg...

• Topic Starter Topic Starter
links lukt me niet, te onhandig
kont gaat niet diepgenoeg (vetreet :D ), been wel maar ik heb liever korte penetratie met een naald (zoals dus in triceps)

mss eens kuiten?

/edit: wat gebruik je dan als ontsmetting voor injectie?

Laatst bewerkt:
Zorgen dat je gewoon schoon bent.
Altijd handen wassen voor injecteren, een douche pakken is een optie.

Je moet niet denken dat je huid vol met schadelijk bacteriën zit hoor.

ontsmetten hoeft niet als de naald maar schoon is.
Bovenbeen niet slimmer?
Zo ja ga zitten kijk naar je bovenbeen zet er een kruis op in het midden (denkbeeldig) en dan zet je de naald in het buitenste onderste vak.
Voor als je dat nog niet wist natuurlijk.
Je kunt eigenlijk nooit te diep spuiten maar wel te ondiep.
In de triceps is meestal 1,5 a 2 cm spuitdiepte voldoende.

Idd een zenuw..

Ontsmetten is opzich niet echt nodig.. ik doe het gewoon wel.. ritueel.. ik maak altijd schoon met detol..

• Topic Starter Topic Starter
ik las de stickies maar door daar stond het in

triceps doe ik uiteraard niet meer een 30mm, maar met geel (16mm)
ook wel eens een insuline dat gaat ook

ik gebruik zelf voor mij schouders0.5x16mm gaat p[ervect en ze worden voller er van

voor het eerst in me schouders gezet vorige week met me laatste dag van me kuur...voel m nu nog een beetje:p

Terug
Naar boven