Mel74
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 22%
Als ik in de spiegel kijk en ook voel aan mijn schouders en Biceps..zie ik verschil..Tuurlijk weet ik dat iedereen een goeie kant heeft en een slechte kant en dat er iets wat verschil kan zijn maar toch..
Ik ben zelf rechts..dus je zou dan ook denken dat mijn rechterkant er ook beter uit ziet,maar dat is niet.. Links vind ik duidelijk mooier! Ik heb een tijdje gesukkeld met een linker schouder blessure dus je zou denken dat die juist minder zou moeten zijn..Ook mijn biceps aan de rechterkant voelt duidelijk anders.. Na de training is links is hard en rechts gewoon een stuk minder..
Moet ik nu de rechterkant meer aanpakken of?
Gr Mel..
Ik ben zelf rechts..dus je zou dan ook denken dat mijn rechterkant er ook beter uit ziet,maar dat is niet.. Links vind ik duidelijk mooier! Ik heb een tijdje gesukkeld met een linker schouder blessure dus je zou denken dat die juist minder zou moeten zijn..Ook mijn biceps aan de rechterkant voelt duidelijk anders.. Na de training is links is hard en rechts gewoon een stuk minder..
Moet ik nu de rechterkant meer aanpakken of?
Gr Mel..

in de sportschool van mensen die je als een kudde koeien dom aan staan te kijken