Fitness Seller

schouders

TheBeast01

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
hey iedereen

Hoe kan je nu je schouders het beste trainen? :rolleyes:

De voorkant 2x trainen door bv dumbbell press of military press
De zijkant 1x trainen side raises dumbbell of side raises cable
De achterkant 1x trainen rear flys dumbbell of rear flys cable

Is het nu het beste om de voorkant 2x of 1x te trainen en de rest ook 1x?
Is het genoeg om de voorkant 1x aan te pakken?

Dan heb ik nog een paar vraagjes :p kan je honing elke avond nemen voor te zoeten of beter stevia? De jogging van de aldi met zo'n 11gram suikers op 100 gram kan deze 2x savonds gegeten worden vanwege de suikers in plaats van de dikkere van 500gram? Is het zo dat je met 1gram eiwitten per kilogram genoeg hebt om massa aan te zetten in plaats van 2gr-2.5gr?

Dan nog een belangrijke op dit moment eet ik om 17.00h en ga rond 19.30h trainen daarna een shake met een banaan, (weet niet of de banaan in de avond nog gepast is?) een uur erna een maaltijd te nemen met kh en eiwitten maar kan ik deze maaltijd dan nog rond bv 21.00 - 22.00h nemen vanwege meer vet opslag als kh en eiwitten voor de spieren?

Zou gewoon op elke kant een keer de nadruk leggen.

De voorkant 1x trainen door bv dumbbell press of military press
De zijkant 1x trainen side raises dumbbell of side raises cable
De achterkant 1x trainen rear flys dumbbell of rear flys cable

Zo dus.

Je kan best s avonds laat nog een kh rijke maaltijd na de training. Beetje honing kan ook heus geen kwaad, ik zelf koop altijd de kwark met naturel smaakje van de aldi (heeft 11g eiwitten per 100g, niet suikers?) en gooi er ook altijd een beetje honing door.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had meer het idee dat de maaltijd savonds 50% als vet zou worden opgeslagen en 50% voor de spieren vanwege je niets meer doet savonds :o. Dus dan zou ik nog 40gr brinta met wat melk kunnen eten een uurtje na de training ;). Uhm je hebt 2 soorten kwark bij de aldi(of toch hier in belgie) de opgeklopte kwark jogging van 150gr en de dikkere kwark van 500gr. Ik ete er 2 savonds van die jogging om aan de eiwitten te geraken maar het suikergehalte is toch een heel stuk hoger dan de andere. Kga die dikkere terug eens proberen en dan wat aanlengen met wat water en dan wat zoeten met honing :meal:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 14:26 ----------

Ok bedankt, dan ga ik er allemaal 1 oef voor nemen, wist niet of 1x genoeg was maar je pakt ze ook nog mee met benchpress dus dan zal het wel genoeg zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn voedingsschema er ook bij gezet misschien dat iemand eens een kijkje kan nemen als er nog iets verander kan worden.

Het doel is massa en mijn buikvet weg krijgen. Kan je op onderhoud eten en het buikvet weg krijgen? Dit is denk ik wel te doen over een bepaalde periode? Ik weet dat ik voor de aller eerste keer beginde te trainen dat ik spieren bij kreeg en vet verliesde.

Terug
Naar boven