TheBeast01
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 73kg
hey iedereen
Hoe kan je nu je schouders het beste trainen?
De voorkant 2x trainen door bv dumbbell press of military press
De zijkant 1x trainen side raises dumbbell of side raises cable
De achterkant 1x trainen rear flys dumbbell of rear flys cable
Is het nu het beste om de voorkant 2x of 1x te trainen en de rest ook 1x?
Is het genoeg om de voorkant 1x aan te pakken?
Dan heb ik nog een paar vraagjes
kan je honing elke avond nemen voor te zoeten of beter stevia? De jogging van de aldi met zo'n 11gram suikers op 100 gram kan deze 2x savonds gegeten worden vanwege de suikers in plaats van de dikkere van 500gram? Is het zo dat je met 1gram eiwitten per kilogram genoeg hebt om massa aan te zetten in plaats van 2gr-2.5gr?
Dan nog een belangrijke op dit moment eet ik om 17.00h en ga rond 19.30h trainen daarna een shake met een banaan, (weet niet of de banaan in de avond nog gepast is?) een uur erna een maaltijd te nemen met kh en eiwitten maar kan ik deze maaltijd dan nog rond bv 21.00 - 22.00h nemen vanwege meer vet opslag als kh en eiwitten voor de spieren?
Hoe kan je nu je schouders het beste trainen?

De voorkant 2x trainen door bv dumbbell press of military press
De zijkant 1x trainen side raises dumbbell of side raises cable
De achterkant 1x trainen rear flys dumbbell of rear flys cable
Is het nu het beste om de voorkant 2x of 1x te trainen en de rest ook 1x?
Is het genoeg om de voorkant 1x aan te pakken?
Dan heb ik nog een paar vraagjes
kan je honing elke avond nemen voor te zoeten of beter stevia? De jogging van de aldi met zo'n 11gram suikers op 100 gram kan deze 2x savonds gegeten worden vanwege de suikers in plaats van de dikkere van 500gram? Is het zo dat je met 1gram eiwitten per kilogram genoeg hebt om massa aan te zetten in plaats van 2gr-2.5gr?Dan nog een belangrijke op dit moment eet ik om 17.00h en ga rond 19.30h trainen daarna een shake met een banaan, (weet niet of de banaan in de avond nog gepast is?) een uur erna een maaltijd te nemen met kh en eiwitten maar kan ik deze maaltijd dan nog rond bv 21.00 - 22.00h nemen vanwege meer vet opslag als kh en eiwitten voor de spieren?

. Dus dan zou ik nog 40gr brinta met wat melk kunnen eten een uurtje na de training
. Uhm je hebt 2 soorten kwark bij de aldi(of toch hier in belgie) de opgeklopte kwark jogging van 150gr en de dikkere kwark van 500gr. Ik ete er 2 savonds van die jogging om aan de eiwitten te geraken maar het suikergehalte is toch een heel stuk hoger dan de andere. Kga die dikkere terug eens proberen en dan wat aanlengen met wat water en dan wat zoeten met honing