XXL Nutrition

schulden veilig afbetalen in buitenland, zonder zorgen voor je toekomst?

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
ik heb in het verleden bedrijfsschulden gemaakt en kon die niet via een normale betalingsregeling aflossen.

op een nette manier je probleem oplossen zonder er zelf een probleem van te worden!

vluchten, ontvluchten, ontwijken doe je alleen om een probleem NIET onder ogen te hoeven komen of NIET te hoeven oplossen.

begrepen?
;)

BTW:
wanneer ik in NL zou blijven, er er direct loonbeslag gelegd zou worden ( omdat ze geen betalingsregeling accepteren) zou ik mijn baan verliezen, in een uitkeringssituatie terechtkomen...........en daardoor mijn schulden zien OPlopen door alle rente en bijkomende kosten omdat je van een uitkering al helemaal NIETS kunt afbetalen..........

denk je dat dat een oplossing voor mijn probleem zou zijn geweest?
;)

dit probleem heb ik omzeild door te verhuizen naar het buitenland en in mijn eigen tempo regelmatig mijn schulden af te lossen!

http://www.buitenlandsepartner.nl/forum/viewtopic.php?t=29230

[Link niet meer beschikbaar]

;)

enjoy.....Ik wil ook wel emigreren naar curacao btw. (niet vanwege schulden)

En wat is er mis met schuldsanering? Het gaat dan niet geheel zoals je zelf zou willen maar lijkt me wel voor alle partijen een mooi iets om er uit te komen.

parasiet

hey, ik zat hier dus ook aan te denken. gewoon immigreren als ik klaar ben met m'n studie.

kan je nog gewoon door de duane heen ?

Is dit trouwens niet strafbaar ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
En wat is er mis met schuldsanering? Het gaat dan niet geheel zoals je zelf zou willen maar lijkt me wel voor alle partijen een mooi iets om er uit te komen.

schuldsanering lijkt leuk maar ik ben na 3 verschillende bewindvoerders nog weinig opgeschoten...........ALLE schuldeisers moeten akkoord gaan met betalingsregeling, anders heeft het weinig nut en betaal je alleen elke maand je bewindvoerder ipv de schuldeiser!!

Is dit trouwens niet strafbaar ofzo?

als het strafbaar was geweest had ik allang vastgezeten of een dwangbevel gehad, ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil.........ik heb immers geen openstaande schulden bij Justitie en Belastingdienst; dus ik kan ook gewoon door de douane heen!
;)

GEFELICITEERD!! karmah**r 2008 wauw! :kiss::kiss::kiss:

How low can you go

waarom zou je uit curacao willen terugkeren naar dat apenlandje? **** die schulden die zijn voor die sukkels die er wonen :yes:

die eilanden zijn apenlanden, in nederland zitten geen apen.

Maar even ontopic : k*t voor je dat je naar de klote bent gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou je uit curacao willen terugkeren naar dat apenlandje? **** die schulden die zijn voor die sukkels die er wonen :yes:

banken hebben mij toendertijd geld geleend, net als andere schuldeisers mij vroeger hebben geholpen............logischerwijs betaal ik dus netjes mijn schulden af en daarna zeg ik "ajuu paraplu"
;)

verantwoordelijkheid blijf je dragen, waar je ook zit!

banken hebben mij toendertijd geld geleend, net als andere schuldeisers mij vroeger hebben geholpen............logischerwijs betaal ik dus netjes mijn schulden af en daarna zeg ik "ajuu paraplu"
;)

verantwoordelijkheid blijf je dragen, waar je ook zit!

Maak je geen zorgen klus , god bless klusmier !

We komen steeds meer te weten over jou he klusmier

Terug
Naar boven