XXL Nutrition

Welke norm/waarde/wet heb jij overtreden?

ik vlucht niet!

in NL kan ik niet verder op een normale manier, omdat ze geen betalingsregeling accepteren, er zal dus beslag worden gelegd op loon en roerende goederen ( gereedschap, auto, computer, enz.).........wat het mij ONMOGELIJK maakt om op een normale manier een doorstart te maken als bedrijf of zelfs als werknemer te blijven werken!

blijkbaar ken je het principe van BKR nog niet zo goed, het werkt opzich prima maar kan ook als een blok om je been hangen wanneer je bijvoorbeeld bedrijfsschulden ( lening bank, enz.) wilt aflossen!

dit aflossen doe ik nu dus vanuit het buitenland via mijn toenmalige boekhouder; ik vlucht dus niet maar probeer deze schulden op een nette manier af te lossen zonder dat iemand mijn toekomst gaat belemmeren!
;)

Dus je duikt onder?

als ik zou gaan onderduiken, zou ik dan netjes mijn schulden gaan afbetalen?

nee toch?

ik duik niet onder, ik vlucht niet, ik probeer alleen mijn schulden op een nette manier af te lossen zonder dat anderen mijn toekomst gaan bepalen.

Toch vermijd je iets door naar een ander continent te gaan. Iets in me zegt dat dat niet helemaal klopt....

Geloof er niks van eigenlijk...

Nee, hij ontwijkt zijn problemen (volgens klusmier zelf) Maar dat lijkt mij vluchten.

als ik mijn probleem zou ontwijken zou ik ook niks gaan afbetalen toch?

:D:p

ik betaal netjes af op mijn manier, in mijn tempo.........zodat ik straks eventueel met een gerust hart op vakantie kan in NL!
;)

als ik mijn probleem zou ontwijken zou ik ook niks gaan afbetalen toch?

:D:p

ik betaal netjes af op mijn manier, in mijn tempo.........zodat ik straks eventueel met een gerust hart op vakantie kan in NL!
;)

En hoelang gaat dat nog duren, denk je?

geen flauw idee, en al wist ik dat wel precies, dan gaat het jou in ieder geval niet aan!
:p

(binnen een jaar ben ik van de ellende af)

We will see...

En dan ben je weer terug in Nederland? Want je hoeft alleen bepaalde schulden af te betalen die eigenlijk geen schulden zijn ofzo.. Dus dan is het verder geen probleem;)

Haha klusmier, je noemt het niet vluchten maar om op "jouw manier" af te betalen moet je wel naar buitenland? Als je naar buitenland gaat om iets op jouw manier te doen, wat niet kan in je land, wat is dat dan volgens jou?

Haha klusmier, je noemt het niet vluchten maar om op "jouw manier" af te betalen moet je wel naar buitenland? Als je naar buitenland gaat om iets op jouw manier te doen, wat niet kan in je land, wat is dat dan volgens jou?

op een nette manier je probleem oplossen zonder er zelf een probleem van te worden!

vluchten, ontvluchten, ontwijken doe je alleen om een probleem NIET onder ogen te hoeven komen of NIET te hoeven oplossen.

begrepen?
;)

BTW:
wanneer ik in NL zou blijven, er er direct loonbeslag gelegd zou worden ( omdat ze geen betalingsregeling accepteren) zou ik mijn baan verliezen, in een uitkeringssituatie terechtkomen...........en daardoor mijn schulden zien OPlopen door alle rente en bijkomende kosten omdat je van een uitkering al helemaal NIETS kunt afbetalen..........

denk je dat dat een oplossing voor mijn probleem zou zijn geweest?
;)

Niet echt, blijf maar daar ;)

vraag is nou, wat vind jezus daarvan?

:roflol: mensen wat is dit voor slimme techniek please explain further!

Terug
Naar boven