XXL Nutrition

Verkocht Scooter

arturiano

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hey beste leden van dutbodybuilding

Ik heb hier een scooter te koop, Voor een mooie bod mag je hem komen ophalne of verzenden
Plaats: Harlingen 8862XD

Originele kleur was : geel/grijs: over gespoten naar zwart

Hij heeft een minput

de uitlaat heeft een kleine gaatje die lucht vrijlaat lopen waarvan die nu niet sneller gaat dan 30 kilometer per uur.

Maar dit zijn geen grote problemen want de gaatje dat fix je zo door er een bepaalde rubber te halen en ertussen in te doen.

voor de rest doet die het prima, tenminste ik heb er geen problemen mee gehad.

Bouwjaar: 2011
km teller: rond de 2200 km
Merk: wangye

fotos:

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Reden voor verkoop: Ik wil graag een auto kopen omdat ik de 18 jaar benader

Sjah niet dat ik intresse heb maar ik vraag me af he.
Je bied een scooter aan waarvan je weet dat een "bepaalde rubber" het volgens jou enige defect kan verhelpen.
Waarom doe je dat niet? Nu hebben mensen een reden om FLINK af te dingen op welke prijs je ook vraagt.

Tip: andere uitlaat erop laten zetten. Circa 100 euro. Dan kun je je minimale bod omhoog gooien.

• Topic Starter Topic Starter
Ja HB maar zie ook staan reden voor verkoop: ik nader de 18 jaar en wil graag een auto en kom nog redelijk wat geld tekort daarom wil ik geen scooter meer

Wie wil er uberhaupt op zo'n bami ding rondrijden...

Zo dan, dat is wel een van de lelijkste scooters die ik ooit gezien heb.
Wel goed dat het geel kenteken is en je dus een helm draagt zodat niemand je ziet.

slim gezegt :D

Ja HB maar zie ook staan reden voor verkoop: ik nader de 18 jaar en wil graag een auto en kom nog redelijk wat geld tekort daarom wil ik geen scooter meer

Als je geld tekort hebt, zou ik niet aan een auto beginnen. Veel mensen onderschatten de kosten die er allemaal bij komen kijken.

Gewoon ff lassen die uitlaat, rubbertje gaat niks uithalen volgens mij.

zou het met lassen wel werken denken jullie?

door een gaatje in de uitlaat gaat hij 20kilometertjes langzamer???

lijkt me dat er wel meer aan de hand is

Ga naar de plaatselijke scooterzaak zou ik zeggen.

Kan beter zo'n snor halen, helm is echt super k*t

Mijn scooter kan normaal 70, nu nog maar 45 km..ook door kapotte uitlaat. Morgen laten maken, ik gok dat het maar 100 euro kost (inclusief uitlaat en erop laten zetten). Zo'n reparatie kan de verkoopprijs al wel omhoog laten gaan.
Ik zou dat eerder doen dan beetje lassen.

Auto is duur ja, er zijn autootjes van 250/300 euro, kei leuk. Alleen maandelijkse kosten zijn minimaal 100 euro (als je het héél goedkoop weet te fixen) maar dan heb je de benzine nog niet..
Brommer is exclusief benzine misschien 20 euro of zo.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:24 ----------

Kan beter zo'n snor halen, helm is echt super k*t

Helm is wel k*t, ivm je haren dan :p Verder ga ik liever met het auto verkeer mee (grootste gedeelte) en niet zo lang over een paar kilometer hoeven te doen.

Mijn scooter kan normaal 70, nu nog maar 45 km..ook door kapotte uitlaat. Morgen laten maken, ik gok dat het maar 100 euro kost (inclusief uitlaat en erop laten zetten). Zo'n reparatie kan de verkoopprijs al wel omhoog laten gaan.
Ik zou dat eerder doen dan beetje lassen.

Auto is duur ja, er zijn autootjes van 250/300 euro, kei leuk. Alleen maandelijkse kosten zijn minimaal 100 euro (als je het héél goedkoop weet te fixen) maar dan heb je de benzine nog niet..
Brommer is exclusief benzine misschien 20 euro of zo.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:24 ----------

Helm is wel k*t, ivm je haren dan :p Verder ga ik liever met het auto verkeer mee (grootste gedeelte) en niet zo lang over een paar kilometer hoeven te doen.
welke scooter heb je

Terug
Naar boven