XXL Nutrition

Verkocht Scooter

Nou en.. 170 voor uitlaat en achterband en nakijken vind ik niet duur.

Daarbij. Ik ga niet zelf dingen monteren..Als mijn scooter daardoor naar de klote gaat of er is iets mis met de uitlaat zelf, kan ik fluiten naar mn geld.
Daarbij moest de achterband ook gedaan worden, dan zou ik die ook moeten kopen en zelf moeten monteren? Wéér een ander bedrijf waar ik dan moet aankloppen.

Als nu iets mis is met mijn scooter, heb ik tenminste wel dat recht in 1 zaak, ipv webshop, webshop, zelf monteren (waarbij garantie vervalt).

Al met al. Bandje 35,- uitlaat 95,- = 130,-
Dus het monteren, controleren, begrenzen is dan 40,-

Valt mee toch.

Laatst bewerkt:
Hell krijg ik nog antwoord? In je log.

Zit er ook een toeter op ?
..

Laatst bewerkt:
Maak maar een topic aan voor onzin vragen aan mij, ik reageer er niet op (in mijn log). Het is mijn log, voor trainingen/voeding en eventueel tips.

Art..ben je er nog? Al nieuws over je scooter?

Nou sorry hoor , ik post er ook een keer ..
zal het verwijderen en er niet meer posten :(

Nou en.. 170 voor uitlaat en achterband en nakijken vind ik niet duur.

Daarbij. Ik ga niet zelf dingen monteren..Als mijn scooter daardoor naar de klote gaat of er is iets mis met de uitlaat zelf, kan ik fluiten naar mn geld.
Daarbij moest de achterband ook gedaan worden, dan zou ik die ook moeten kopen en zelf moeten monteren? Wéér een ander bedrijf waar ik dan moet aankloppen.

Als nu iets mis is met mijn scooter, heb ik tenminste wel dat recht in 1 zaak, ipv webshop, webshop, zelf monteren (waarbij garantie vervalt).

Al met al. Bandje 35,- uitlaat 95,- = 130,-
Dus het monteren, controleren, begrenzen is dan 40,-

Valt mee toch.

Ik zag je ooit posten dat je weinig geld had. 170 is dan toch wel veel

Ik zag je ooit posten dat je weinig geld had. 170 is dan toch wel veel

Ten eerste betalen mijn ouders het, maar dat is niet jouw zaak.
Op moment heb ik geen geld, vandaar.
Mijn brommer is mijn enige vervoersmiddel, ik ga daar niet aan klote zodat ik dalijk onderweg ergens mn band verlies of zo.

170 euro is veel geld, dat vind ik ook. Maar dat, opwegend tegen het zelf kopen en zelf monteren en controleren valt het mee.

Maak maar een topic aan voor onzin vragen aan mij, ik reageer er niet op (in mijn log). Het is mijn log, voor trainingen/voeding en eventueel tips.

Art..ben je er nog? Al nieuws over je scooter?

Naja zeg..
Ik vroeg alleen of je mee wilde karten.

• Topic Starter Topic Starter
ja ben er nog, en nog niks iemand die hem heel misschien voor 180 wilt hebben maar ja nu maar afwachten

tjah nieuwe is besteld dus ik heb er niet veel meer aan.. en anders krijg ik er niet hoger voor :S

Ja ahah nu nog hopen dat die hem wilt :S

Zit er ook een toeter op ?
..
nee, wel 2 zijwieltjes en 2 Chinese vlaggetjes.

Bicycle-Flag-DSC03019-.jpg

Terug
Naar boven