MuscleMeat

Verkocht Scooter

Ik zou met Oud en Nieuw de tank volgooien en daarna de fik er in zetten + posten op DBB, krijg je tenminste nog wat karmapuntjes.

• Topic Starter Topic Starter
ja deze gaat normaal ook 65 maar ik snap het ook niet als je die uitlaat vast schroeft zie je een klein gaatje aan de zijkant waar veel lucht vrijkomt en ik ben naar zon maker geweest die zij dat ik een bepaalde rubber ofzo nodig had die ik erin kon doen zodat hij geen lucht vrijlaat

ja deze gaat normaal ook 65 maar ik snap het ook niet als je die uitlaat vast schroeft zie je een klein gaatje aan de zijkant waar veel lucht vrijkomt en ik ben naar zon maker geweest die zij dat ik een bepaalde rubber ofzo nodig had die ik erin kon doen zodat hij geen lucht vrijlaat

Kun je eens een foto maken waar de "lucht" uit komt?

Aansluiting op de cilinder waarschijnlijk. Zit een soort hittevast rubber tussen normaal gesproken. Tenminste dat was bij mijn am6 blok wel zo. De kans dat je brommer dan ineens 2 keer zo hard gaat is minimaal, slechts wat minder herrie.

Re: Scooter te koop:

Mijn scooter kan normaal 70, nu nog maar 45 km..ook door kapotte uitlaat. Morgen laten maken, ik gok dat het maar 100 euro kost (inclusief uitlaat en erop laten zetten). Zo'n reparatie kan de verkoopprijs al wel omhoog laten gaan.
Ik zou dat eerder doen dan beetje lassen.

Auto is duur ja, er zijn autootjes van 250/300 euro, kei leuk. Alleen maandelijkse kosten zijn minimaal 100 euro (als je het héél goedkoop weet te fixen) maar dan heb je de benzine nog niet..
Brommer is exclusief benzine misschien 20 euro of zo.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:24 ----------

Helm is wel k*t, ivm je haren dan :p Verder ga ik liever met het auto verkeer mee (grootste gedeelte) en niet zo lang over een paar kilometer hoeven te doen.

Waarom eerder wegbrengen dan een beetje lassen? Ze gaan er echt geen nieuwe uitlaat voor 100 euro opleggen. Beste gewoon zelf maken. Die zaken lichten de boel op

Kan me niet voorstellen dat je met een ''bepaald rubber'' een gat in de uitlaat kan dichten...

Wat verwacht je nou voor deze chinese scooter te krijgen?

Waarom eerder wegbrengen dan een beetje lassen? Ze gaan er echt geen nieuwe uitlaat voor 100 euro opleggen. Beste gewoon zelf maken. Die zaken lichten de boel op

Waarom niet? Die zaken lichten de boel misschien op, maar niet bij mij. Ik ken mijn recht ;)
Ongeveer 100 euro.
Mja ik moet sowieso voor een nieuwe band, dus ik moet toch gaan :p Maar zulke zaken schommelen met prijzen, dus dan kan ik dat ook. Willen ze dat niet? Dan ga ik naar een ander.
Als niemand wil doen wat ik redelijk vind (en ik weet wat redelijk is) dan ken ik wel iemand die het zelf kan doen, alleen is hij geen monteur..dus liever niet :roflol:

Waarom niet? Die zaken lichten de boel misschien op, maar niet bij mij. Ik ken mijn recht ;)
Ongeveer 100 euro.
Mja ik moet sowieso voor een nieuwe band, dus ik moet toch gaan :p Maar zulke zaken schommelen met prijzen, dus dan kan ik dat ook. Willen ze dat niet? Dan ga ik naar een ander.
Als niemand wil doen wat ik redelijk vind (en ik weet wat redelijk is) dan ken ik wel iemand die het zelf kan doen, alleen is hij geen monteur..dus liever niet :roflol:

Je kent misschien je recht maar niet de prijzen van de onderdelen. En ze verzinnen er misschien wel kapotte dingen bij.

Zo ingewikkeld zit een scooter niet in elkaar. 2takt iig. En 4 takt zal ook wel meevallen als je er eenmaal aan begint

Je kent misschien je recht maar niet de prijzen van de onderdelen. En ze verzinnen er misschien wel kapotte dingen bij.

Zo ingewikkeld zit een scooter niet in elkaar. 2takt iig. En 4 takt zal ook wel meevallen als je er eenmaal aan begint

Ze verzinnen er geen kapotte dingen bij, want zij horen te leveren wat wij afspreken. En wij spreken af: uitlaat eraf, nieuwe uitlaat erop. Moet er iets anders gebeuren? Toestemming vragen.

Tsja, als je zegt; hier heb je dat ding, bouw er maar wat op..
dan kan je fluiten naar je centen ja.

Brommer naar de zaak gebracht, op de planning: andere uitlaat, nieuwe achterband, rolletjes nakijken en eventueel vervangen en snelheid terugbrengen maar zo'n 60 km per uur.
Hij verwachtte 170 euro ongeveer. Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk is.

Je brommer nog verkocht Art? Of laat je hem toch maken?

Probleem is hell dat jij niet weet wat er allemaal kapot is. Zoveel verstand heb je er niet van. Dus hij kan wel zeggen je rollen zijn op maar misschien is dat wel niet zo om een voorbeeldje te noemen.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 12:00 ----------

En een nieuwe uitlaat zal er wel niet opkomen. Ze vragen veel uur geld want dat moeten ze gewoon rekenen tegenwoordig om de kosten te dekken. En een nieuwe uitlaat heb je niet voor een paar tientjes volgens mij. Iig niet de uitlaten die ik gehad heb

Probleem is hell dat jij niet weet wat er allemaal kapot is. Zoveel verstand heb je er niet van. Dus hij kan wel zeggen je rollen zijn op maar misschien is dat wel niet zo om een voorbeeldje te noemen.

Ik weet wel wat er kapot is want ik heb zelf gezegd wat er moest gebeuren, hij kijkt alleen of het wel nodig is. Zo ja; dan doet hij wat ik zei. Zo nee; dan doet hij minder dan ik zei.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 12:02 ----------

Uitlaat zelf is 95 euro.
Er komt wel een nieuwe uitlaat op.

RE: Scooter te koop:

Een standaard uitlaat laten vervangen voor 95 euro? Nou ik zoek wel een 2e hands uitlaatje in goede staat, paar kapjes eraf, 2 moeren eraf bij de uitlaatpoort, ff de ophanging los schroeven en andere uitlaat monteren. Kan vrijwel niet fout gaan en max half uurtje werk.

Tweedehands onderdelen zijn er zat te vinden, die dingen vallen al bij 3000km uit elkaar ( of nog veel eerder ).

Spange scooter

Een standaard uitlaat laten vervangen voor 95 euro? Nou ik zoek wel een 2e hands uitlaatje in goede staat, paar kapjes eraf, 2 moeren eraf bij de uitlaatpoort, ff de ophanging los schroeven en andere uitlaat monteren. Kan vrijwel niet fout gaan en max half uurtje werk.

De uitlaat is 95 euro.

Terug
Naar boven