Terror Hennep
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 166
Dag dames en heren,
Eindelijk ook voor mij een log
!
ff wat geschiedenis:
ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...
in de laatste 3 maanden heb ik beetje uitgeprobeerd wat me beviel: UB/LB en FB.. beide is me niet echt bevallen, omdat ik merk dat ik het lkkrst ga op flink volume per groep ( en vooral bij FB is dat dus niet het geval)!
Daarom vanaf nu:
een soort Dogcrapp schema, totaal geinspireerd door het schema van KaLe ( bedankt voor het goede idee kerel
)
ik doe dat vooral omdat ik nu een jaar lang op 6-8 herhalingen heb gezeten met de meeste oefeningen ( squats en deads doe ik meestal iets minder, de rest wel altijd max 8 reps).
Daarom lijkt het me nu maar eens verstandig om de rep hoeveelheid flink op te schroeven, en flink buff te gaan worden
!
Echt een doel heb ik niej, ik wil gewoon zo groot mogelijk worden!
Me voedingsschema heb ik ook maar flink aangepast ( heb hiervoor wel schema gehad, maar cheatte vaak, en soms had ik er ook gewoon schijt aan). Dit gaat het nu worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Biceps en kuiten 2 keer, die lopen flink achter, kijken of ik die op deze manier beetje kan laten trekken...ik weet niet of het werkt, daarom wil ik het ook proberen
!
Graag jullie comment, and I'll keep you posted
!
Eindelijk ook voor mij een log
! ff wat geschiedenis:
ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...
in de laatste 3 maanden heb ik beetje uitgeprobeerd wat me beviel: UB/LB en FB.. beide is me niet echt bevallen, omdat ik merk dat ik het lkkrst ga op flink volume per groep ( en vooral bij FB is dat dus niet het geval)!
Daarom vanaf nu:
een soort Dogcrapp schema, totaal geinspireerd door het schema van KaLe ( bedankt voor het goede idee kerel
)ik doe dat vooral omdat ik nu een jaar lang op 6-8 herhalingen heb gezeten met de meeste oefeningen ( squats en deads doe ik meestal iets minder, de rest wel altijd max 8 reps).
Daarom lijkt het me nu maar eens verstandig om de rep hoeveelheid flink op te schroeven, en flink buff te gaan worden
!Echt een doel heb ik niej, ik wil gewoon zo groot mogelijk worden!

Me voedingsschema heb ik ook maar flink aangepast ( heb hiervoor wel schema gehad, maar cheatte vaak, en soms had ik er ook gewoon schijt aan). Dit gaat het nu worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Biceps en kuiten 2 keer, die lopen flink achter, kijken of ik die op deze manier beetje kan laten trekken...ik weet niet of het werkt, daarom wil ik het ook proberen
!Graag jullie comment, and I'll keep you posted
!

Het klinkt allemaal vrij complex maar vooral erg intensief, voor wat ik er tot nu toe over heb gelezen. Begrijp ook dat een spotter geen overbodige luxe is.