MuscleMeat

See Hennep getting Terror size!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
Waardering
166
Dag dames en heren,

Eindelijk ook voor mij een log:D!
ff wat geschiedenis:

ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...

in de laatste 3 maanden heb ik beetje uitgeprobeerd wat me beviel: UB/LB en FB.. beide is me niet echt bevallen, omdat ik merk dat ik het lkkrst ga op flink volume per groep ( en vooral bij FB is dat dus niet het geval)!

Daarom vanaf nu:
een soort Dogcrapp schema, totaal geinspireerd door het schema van KaLe ( bedankt voor het goede idee kerel;))

ik doe dat vooral omdat ik nu een jaar lang op 6-8 herhalingen heb gezeten met de meeste oefeningen ( squats en deads doe ik meestal iets minder, de rest wel altijd max 8 reps).
Daarom lijkt het me nu maar eens verstandig om de rep hoeveelheid flink op te schroeven, en flink buff te gaan worden:D!

Echt een doel heb ik niej, ik wil gewoon zo groot mogelijk worden!:D

Me voedingsschema heb ik ook maar flink aangepast ( heb hiervoor wel schema gehad, maar cheatte vaak, en soms had ik er ook gewoon schijt aan). Dit gaat het nu worden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Biceps en kuiten 2 keer, die lopen flink achter, kijken of ik die op deze manier beetje kan laten trekken...ik weet niet of het werkt, daarom wil ik het ook proberen:D!

Graag jullie comment, and I'll keep you posted:D!

• Topic Starter Topic Starter
Dan begin ik direct maar met de training van gister:
Borst:

Chest press: 50 kg-9,8,5
Incline smith press: 64 kg-8,3,2
Incline cable flyes: 20 kg- 10,8,3
Dumbbell press: 20 kg- 18 (daarna 20 sec stretch met 20 kg)

Biceps:
EZ curl: 37,5 kg- 9,6,1
Hammer curl: 14 kg- 9,5,3
Straight bar preacher: 15 kg- 18 ( gevolgd door minuut hangen als stretch)

Kuiten:
Standing calfs: 200 kg- 14,12
One leg calfs had ik geen zin meer aan:o

ging best lkkr, en kan nu me borst ook wel aardig voelen:D

Succes met je logje:D

Wat een boel oefeningen per training. Doe je ze ook ni de volgorde van je schema?
Verder geen commentaar, want ik weet vrij weinig van de DC methode.

Succes met je logje:D

Wat een boel oefeningen per training. Doe je ze ook ni de volgorde van je schema?Verder geen commentaar, want ik weet vrij weinig van de DC methode.

vanaf nu wel, dat zorgt voor een lkkr hoog volume per training!

verder, veel oefeningen valt mee, want RP betekend 1 setje, 20 seconden rust, weer 1 setje, weer 20 seconden rust, en dan het laatste setje..

ik ben sneller klaar als ooit met me trainingen:D!

en weeral al eentje aan de doggcrap :D

ik ben benieuwd naar je resultaten! sucses bro' :cool:

Ziet er goed uit, succes! :thumbs:

been training vandaag:
Quads:
Smith squat: 6x60/6x80/6x84/6x90
Leg press : 85kg/10,10,7
Smith front squat: 40kg/15

Hams:
Stiff legged deadlift: 8x60/8x80/8x90
Lying leg curl: 30kg/ 10,6,3
Seated leg curl: 35kg/ 16

Traps:
Smith back shrugs: 2x15x70kg
Dumbbell shrugs: 1x20x26kg

Was eerst van plan om ook voor traps het dogcrapp idee te doen, maar doe ik toch maar niet, beviel me direct al niet. Het is nu 2 setjes smith back shrugs geworden, en 1 setje dumbbell shrugs. Ik doe hier vrij veel herhalingen voor, vink ten eerste gewoon lkkr ( brand zo lkkr in je nek) en ten tweede heb ik gewoon gemerkt dat me nek beter reageerd op meer reps!

Verder zijn de squats en de leg press heeeeel zielig....komt ook beetje omdat ik deze training beetje wou kijken hoe zwaar ik alles kon enzo. Squats knallen we volgende keer gewoon vol op met minstens 100 kg, en leg press minstens 120 ( ik mertke dat ik veeeels te veel reps kon maken).

Verder bevalt het dogcrapp idee me wel, ik kan nu nog steeds amper lopen:D

been training vandaag:
Quads:
Smith squat: 6x60/6x80/6x84/6x90
Leg press : 85kg/10,10,7
Smith front squat: 40kg/15

Hams:
Stiff legged deadlift: 8x60/8x80/8x90
Lying leg curl: 30kg/ 10,6,3
Seated leg curl: 35kg/ 16

Traps:
Smith back shrugs: 2x15x70kg
dumbbell shrugs: 1x20x26kg

Was eerst van plan om ook voor traps het dogcrapp idee te doen, maar doe ik toch maar niet, beviel me direct al niet. Het is nu 2 setjes smith back shrugs geworden, en 1 setje dumbbell shrugs. Ik doe hier vrij veel herhalingen voor, vink ten eerste gewoon lkkr ( brand zo lkkr in je nek) en ten tweede heb ik gewoon gemerkt dat me nek beter reageerd op meer reps!

Verder zijn de squats en de leg press heeeeel zielig....komt ook beetje omdat ik deze training beetje wou kijken hoe zwaar ik alles kon enzo. Squats knallen we volgende keer gewoon vol op met minstens 100 kg, en leg press minstens 120 ( ik mertke dat ik veeeels te veel reps kon maken).

Verder bevalt het dogcrapp idee me wel, ik kan nu nog steeds amper lopen:D
Wat houdt dat dogcrapp precies in?

Wat houdt dat dogcrapp precies in?

ik heb beetje verdoete dogcrapp hoor, ik vol precies het idee van KaLe, alleen heb ik wat andere redenen;)

uhm nja...kijk bijvoorbeeld naar me borst training:

ik doe 3 oefeningen rest/paused
ik doe 1 oefening als 'widowmaker'

die rest/paused doe je als volgt:

je neemt een gewicht waarbij je ongeveer 9 a 10 reps kan maken. Die maak je ook, en dan hou je 20 seconden rust. Dan pak je dat gewicht weer, en maak je zoveel mogelijk reps ( vaak 6 a 8 ofzo, maar hangt ook van de oefening af), weer 20 seconden rust, en dan de laatste paar reps!

Zo schrijf ik het ook op in dit log he: het gewicht, en dan het aantal reps:
voorbeeld: leg press: 85 kg, 10,10,6
eerste setje 10 herhalingen, tweede setje 10 herhalingen, laatste setje 6 herhalingen.

als je zo 3 oefeningen gedaan hebt, doe je een 'widowmaker':
een oefening waarbij je je spier helemaal 'op' maakt. je maakt dan gewoon 20 reps, en gaat daarna flink strechten, om de boel flink op te rekken, zodat je spier makkelijker kan groeien!

nu vraag ik me af of het met zo'n korte trainingservaring wel verstandig is om aan de dogcrapp tegaan?!

Ben benieuwd wat het je zal opleveren. Alweer een logje om te volgen dus.
Je bodystats zijn vrijwel identiek aan die van mij:p

nu vraag ik me af of het met zo'n korte trainingservaring wel verstandig is om aan de doggcrap tegaan?!

Jah idd:dunno: Het klinkt allemaal vrij complex maar vooral erg intensief, voor wat ik er tot nu toe over heb gelezen. Begrijp ook dat een spotter geen overbodige luxe is.

Ben benieuwd wat het je zal opleveren. Alweer een logje om te volgen dus.
Je bodystats zijn vrijwel identiek aan die van mij:p

ja, dat wel....maar kijk eens naar die gewichten:D:

PR's van mij:

6x100 smith squat
1 x 90 bench ( 7 x 80)
3 x 130 deads

alle 3 de PR's lang niet geprobeerd omhoog te helpen, dat moet ik wel zeggen!
en bench heb ik sowieso uit me schema gegooid, kijken of ik zonder ook flink gain...heb soms het idee dat ik meer met me triceps,schouders en lats druk als me borst...maar gaan we zien:D

en ik ga jou log ook zeker bijhouden:D

nette stats na een jaartje :thumbs:

nu vraag ik me af of het met zo'n korte trainingservaring wel verstandig is om aan de dogcrapp tegaan?!

kijk eens naar Riggard;)..

daarbij...ik heb een jaar op split's en paar weken op UB/LB en FB gezeten, en nu eens wat hoger in reps gaan proberen;)

waarom denk je dat het niet goed is ( niet aanvallend opvatten, ben gewoon benieuwd;))

Hey dat is leuk, je eigen log. Ga het zekers volgen.
Succes

kijk eens naar Riggard;)..

daarbij...ik heb een jaar op split's en paar weken op UB/LB en FB gezeten, en nu eens wat hoger in reps gaan proberen;)

waarom denk je dat het niet goed is ( niet aanvallend opvatten, ben gewoon benieuwd;))

ik heb het eerlijk gezegd vanuit de flex, ik heb begrepen dat dogcrapp vooral diend om na jaren te trainen eens iets anders te doen, ik kan het ook verkeerd gëintrepeteerd hebben....

ja, dat wel....maar kijk eens naar die gewichten:D:

PR's van mij:

6x100 smith squat
1 x 90 bench ( 7 x 80)
3 x 130 deads

alle 3 de PR's lang niet geprobeerd omhoog te helpen, dat moet ik wel zeggen!
en bench heb ik sowieso uit me schema gegooid, kijken of ik zonder ook flink gain...heb soms het idee dat ik meer met me triceps,schouders en lats druk als me borst...maar gaan we zien:D

en ik ga jou log ook zeker bijhouden:D

:cool:

Nette stats toch na een jaartje trainen. :D

Go, Go Hennep

Hennep goes doggie !!!!!!!:eek::D.

Succes kerel en ik ga het volgen:cool:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven