Terror Hennep
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 166
Dag dames en heren,
Eindelijk ook voor mij een log
!
ff wat geschiedenis:
ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...
in de laatste 3 maanden heb ik beetje uitgeprobeerd wat me beviel: UB/LB en FB.. beide is me niet echt bevallen, omdat ik merk dat ik het lkkrst ga op flink volume per groep ( en vooral bij FB is dat dus niet het geval)!
Daarom vanaf nu:
een soort Dogcrapp schema, totaal geinspireerd door het schema van KaLe ( bedankt voor het goede idee kerel
)
ik doe dat vooral omdat ik nu een jaar lang op 6-8 herhalingen heb gezeten met de meeste oefeningen ( squats en deads doe ik meestal iets minder, de rest wel altijd max 8 reps).
Daarom lijkt het me nu maar eens verstandig om de rep hoeveelheid flink op te schroeven, en flink buff te gaan worden
!
Echt een doel heb ik niej, ik wil gewoon zo groot mogelijk worden!
Me voedingsschema heb ik ook maar flink aangepast ( heb hiervoor wel schema gehad, maar cheatte vaak, en soms had ik er ook gewoon schijt aan). Dit gaat het nu worden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Biceps en kuiten 2 keer, die lopen flink achter, kijken of ik die op deze manier beetje kan laten trekken...ik weet niet of het werkt, daarom wil ik het ook proberen
!
Graag jullie comment, and I'll keep you posted
!
Eindelijk ook voor mij een log
! ff wat geschiedenis:
ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...