MuscleMeat

See Hennep getting Terror size!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
Waardering
166
Dag dames en heren,

Eindelijk ook voor mij een log:D!
ff wat geschiedenis:

ik train nu net een jaartje ( volgende week precies een jaar met normaal train- en voedingsschema). Tot op 3 maanden geleden heb ik alleen maar splitjes gedaan, niet erg slim natuurlijk! heb wel flink gegaind toen ( toen ik begon had ik bf van 18, en woog 76)...

in de laatste 3 maanden heb ik beetje uitgeprobeerd wat me beviel: UB/LB en FB.. beide is me niet echt bevallen, omdat ik merk dat ik het lkkrst ga op flink volume per groep ( en vooral bij FB is dat dus niet het geval)!

Daarom vanaf nu:
een soort Dogcrapp schema, totaal geinspireerd door het schema van KaLe ( bedankt voor het goede idee kerel;))

ik doe dat vooral omdat ik nu een jaar lang op 6-8 herhalingen heb gezeten met de meeste oefeningen ( squats en deads doe ik meestal iets minder, de rest wel altijd max 8 reps).
Daarom lijkt het me nu maar eens verstandig om de rep hoeveelheid flink op te schroeven, en flink buff te gaan worden:D!

Echt een doel heb ik niej, ik wil gewoon zo groot mogelijk worden!:D

Me voedingsschema heb ik ook maar flink aangepast ( heb hiervoor wel schema gehad, maar cheatte vaak, en soms had ik er ook gewoon schijt aan). Dit gaat het nu worden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Biceps en kuiten 2 keer, die lopen flink achter, kijken of ik die op deze manier beetje kan laten trekken...ik weet niet of het werkt, daarom wil ik het ook proberen:D!

Graag jullie comment, and I'll keep you posted:D!

• Topic Starter Topic Starter
Dan begin ik direct maar met de training van gister:
Borst:

Chest press: 50 kg-9,8,5
Incline smith press: 64 kg-8,3,2
Incline cable flyes: 20 kg- 10,8,3
Dumbbell press: 20 kg- 18 (daarna 20 sec stretch met 20 kg)

Biceps:
EZ curl: 37,5 kg- 9,6,1
Hammer curl: 14 kg- 9,5,3