MuscleMeat

See Hennep getting Terror size!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tnx all:D

@ XTO, begin ook een logje, want jij gebruikt nog veeeeeel zwaardere gewichten als mij:D

Kzal er over denken...;)

Komt wel goed met die trainingen van je.

Op het begin lijkt je schema heel wat maar als je het gaat doen dan merk je altijd dat sommige dingen anders uitpakken.
Maakt nix uit.
Gewoon ff aanpassen en weer vol doorrossen :D

• Topic Starter Topic Starter
en wat een geile kop dat mokkeltje:D

OT: ik ga nu trainen, ff snel banaan en wat crea 8erover slaan, en die 4 x 13- deadlift proberen:D!

jullie horen het nog wel!

2000e post:woot: en daarom ga ik jullie trakteren op 2 net gemaakte pic's :clap:
gewicht bij deze pic's was 89,2 kg! ( meer als verw8...ik moet beetje op me BF gaan letten!)

mijn quadjes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Back dubble B:

ben vooral tevreden over me delts op deze pic, en niet over me taille...moet echt beetje op me BF gaan letten!

BF is gewoon nog in orde hoor, gewoon lekker doorknallen

Rug, biceps en kuiten training van vandaag:
het leek me niet verstandig om vandaag te gaan deadliften, in verband met nog spierpijn in me hams ( heel lichtjes hoor) van dinsdag:O

toch gedaan, en BAM, nieuw PR neer gezet:D:

Rug:
Deadlift: 10x50, 8x70, 4x110, 4x130 (nieuw PR)
BOR: die laat ik voortaan zitten, kank niej hebben als ik net geDL-ed heb, word voortaan seated cable rows!
Dumbbell row: 26 kg- 10,7,7 ( 3 seconden negatieve fase)
Front lat pull: 50 kg- 10,6,5
V-grip lat pull: 25 kg- 29 (gevolgd door BW hang stretch)

Biceps:
One arm preacher: 12 kg- 9,5,5
Machine curl: 20 kg- 10,8,5 (3 seconden negatieve fase) (volgende keer veeeel zwaarder pakken)
Cable curl: 20 kg- 19 reps ( gevolgd door 30 seconden incline bicep stretch)

Kuiten heb ik niet gedaan, kon ze nog ietsje voelen, die gaan we voortaan 1 keer per week doen, en onderarmen gaan we ook 1 keer per week meepakken, want mijn grip moet echt beter!

BLIJ MET ME NIEUWE DL PR:D!

2000e post:woot: en daarom ga ik jullie trakteren op 2 net gemaakte pic's :clap:
gewicht bij deze pic's was 89,2 kg! ( meer als verw8...ik moet beetje op me BF gaan letten!)

mijn quadjes:

Back dubble B:

ben vooral tevreden over me delts op deze pic, en niet over me taille...moet echt beetje op me BF gaan letten!

Netjes Henri:thumbs:...voor iemand van jou leeftijd klasse stats, en shape hoor:cool:.

je staat er goed op :thumbs:

mooie training ook, congrats met je DL :birthday:

rust vandaag:D...uhm, niet echt last van spierpijn...had verw8 dat me rug compleet dood zou zijn vandaag:D...hmm, valt weer mee dan:D

gefelciteerd met je pr! en pics zien er ook goed uit ;)

Goed aan het bulken zie ik, begint vorm in te komen. :D
Leuk dat je eens foto's plaatst.

rust again vandaag:D zal vanavond even mijn definitieve trainingsschema posten, heb nog wel het een en ander veranderd namelijk:D

al gelezen :) Morgen weer lekker Botjebuilding @ Gym :) :D een kijken of we lekekr buff kunne worre.. voor de zomer lekker droog staan dan? beetje die chick playen daar in Griekeland of Spanje?

Laatst bewerkt:
ik zal het in de gaten houden in de gym ;p

Komt allemaal goed :D maar jij kunt dr ook wat van mooi dikke padde ;) maar desondanks blijf je wel lekekr hoor...

Laatst bewerkt:
trouwens henri ik had je wel groter verwacht op de foto's.. kan ook aan de foto en aan de pose liggen maar op de foto valt tegen int echt is beter...

X-je

loggen sl*t! :whip:

Ik wil pr's zien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven