AndroidHealthClinic

Nieuws Seedorft bedankt 'voorlopig' voor nationale ploeg

Seedorf bedankt voor het EK

Clarence Seedorf heeft bondscoach Marco van Basten op de hoogte gesteld niet deel te nemen aan het EK in Oostenrijk en Zwitserland. De middenvelder hekelt het beleid van Van Basten en wil pas na de zomer weer voor Oranje uitkomen.

Seedorf is sinds zijn rentree in Oranje, in november 2006, zelden basisspeler. Van Basten koos er regelmatig voor de middenvelder pas in de tweede helft in de ploeg te brengen.

De oud-Ajacied, die wel is opgenomen in de voorlopige selectie, stelde Van Basten maandagavond op de hoogte van zijn besluit. "Hij moet me gewoon niet, klaar", vertelt Seedorf in een interview met VI dat woensdag verschijnt.

Seedorf is de tweede speler die niet deel wil nemen aan het EK. Eerder weigerde Mark van Bommel langer voor Oranje uit te komen, zolang Van Basten de touwtjes in handen heeft.

Zowel Van Bommel als Seedorf willen na het EK een rentree maken in Oranje. Beiden hopen van bondscoach Bert van Marwijk meer vertrouwen te krijgen en zullen zich weer beschikbaar stellen zodra de toekomstige trainer van Ajax afscheid neemt van Oranje.

Bron: VP

Seedorf > van Basten.

Match tegen Chelsea? Ik weet nog dat Boulahrouz en zijn noppen Christiano Ronaldo huilend van het veld lieten afdruipen :roflol:

Hierom kan Boulahrouz niet meer kapot bij mij:
http://www.youtube.com/watch?v=GIYHDU2b7DM

Vooral die laatste slomo is briljant :roflol:

Portugal - Nederland was zonder twijfel de beste match van het WK 06 :D

Ik vind Ronaldo wel een fenomeen! :) Maar toen was het nog zo'n irritant ventje die ging vallen als je een scheet liet.

Het ego van Seedorf is duidelijk weer eens belangrijker dan het landsbelang.

Seedorf was net op het nieuws.
Ik quote letterlijk: "Hij moet me niet" (zei Seedorf over van basten)

Ik heb respect voor hem, het is een tactisch voetballer, denk je dat AC gek is ofzo omdat ze hem niet kwijt willen.
Bovendien heeft hij meer prijzen in de wacht gesleept dan menig nl voetballer, en ik heb hem nooit horen zeiken itt van Bommel/Nistelrooij en die andere flapdrol waar ik nu ff niet op kan komen.

Het enigste wat hij niet kan, is de bal in het doel schieten.:p

Ja en helaas gaat het daar nou net om bij dit spelletje :D Een erg groot gemis is het niet wat mij betreft.

020 viert hoogtij in het elftal..
Jongens als Seedorf en van Bommel moet je gewoon altijd meenemen. Zij spelen op het hoogste niveau en hebben ook al veel ervaring. Maar van Basten probeert het liever met spelers van FC twente.
Ik vrees dat de koffers niet eens uitgepakt hoeven worden in Oostenrijk.

^ Typische domme brabander.

Jongens als Seedorf en van Bommel moet je gewoon altijd meenemen. Zij spelen op het hoogste niveau en hebben ook al veel ervaring. Maar van Basten probeert het liever met spelers van FC twente.

True.

Ik vind het jammer dat hij niet mee gaat, maar het is ook weer niet zo'n heel groot verlies. Het middenveld en de aanval maak ik me geen zorgen over, maar wel over de verdediging. Als er een spits van formaat bij de tegenstander speelt verliezen we, Mathijsen kan geen topspits in bedwang houden. Ik hoop op een Heitinga-Boulahrouz duo achterin. Laatste wedstrijden heb ik me trouwens alleen maar zitten ergeren aan Seedorf. Elke keer zelf de voorzet geven als er iemand anders beter voor staat. Elke keer naar binnen trekken als het in het centrum al helemaal vol staat. Hij kan geweldig voetballen maar haalt toch meestal de snelheid uit het spel.

Engelaar is wel een goede speler hoor. Van de Zeeuw ben ik dan wel weer stuk minder gecharmeerd, die had wel thuis mogen blijven.

En ja, Seedorf en van Bommel horen er gewoon bij, erg jammer dat ''Marco'' zichzelf belangrijker vindt, dan de supporters en vd Sar, die een Europees kampioenschap verdient.

--------vd sar
melchiot boula heitinga van bronckworst
----van bommel sneijder
vd vaart ----------- seedorf
-----v persie v nistelrooij

Laatst bewerkt:
Engelaar is wel een goede speler hoor. Van de Zeeuw ben ik dan wel weer stuk minder gecharmeerd, die had wel thuis mogen blijven.

En ja, Seedorf en van Bommel horen er gewoon bij, erg jammer dat ''Marco'' zichzelf belangrijker vindt, dan de supporters en vd Sar, die een Europees kampioenschap verdient.

vd sar
melchiot boula bouma van bronckworst
van bommel sneijder
vd vaart seedorf
v persie v nistelrooij

De zeeuw is idd het ook niet helemaal meer op het moment. Maar hij draaide in een ploeg die ook al het hele seizoen geen pepernoot raakte. Vanzelf ga je dan mee in die negatieve spiraal.

Engelaar is absoluut geen slechte speler. Maar deze jongen heeft nog geen ervaring op Europees niveau, en als je beter hebt moet je daar altijd voor kiezen in zo'n geval. Die Engelaar heeft plankenkoorts als hij moet spelen in een overvol stadion straks :D

Onzin, ervaring is overrated, kwaliteit gaat het om.

Zie jij liever de Zeeuw dan Engelaar? Ik niet, bovendien heeft de Zeeuw ook weinig Europese ervaring.

Onzin, ervaring is overrated, kwaliteit gaat het om.

Zie jij liever de Zeeuw dan Engelaar? Ik niet, bovendien heeft de Zeeuw ook weinig Europese ervaring.

Ben ik volledig voor de volle 100% met je eens. Ik trok de vergelijking engelaar-de Zeeuw ook helemaal niet. Ze zijn allebei niet voldoende voor het NL eftal. Daar zou van Bommel gewoon moeten staan.

Btw ervaring is echt niet overrated. Tijdens die wedstrijden ligt er een hoop druk op je. Het hele stadion zit bomvol enthousiaste supporters. Zie daar maar eens met om te gaan als speler. Engelaar/De Zeeuw heeft amper gespeeld voor meer dan 20.000 man. Ervaring op Europees niveau is wel degelijk van belang. Het niveau ligt op alle vlakken veel hoger. Daar moet je wel enigzins op ingespeeld zijn.

Terug
Naar boven