AndroidHealthClinic

Nieuws Seedorft bedankt 'voorlopig' voor nationale ploeg

Je moet ook mensen hebben die de bank warmhouden;)

Vandaar dat Engelaar mee gaat, met 11 spelers red je het niet.

Welke alternatief zie jij voor Engelaar? Buiten de namen die genoemd zijn, want v Bommel staat bij mij in de basis.

Je moet ook mensen hebben die de bank warmhouden;)

Vandaar dat Engelaar mee gaat, met 11 spelers red je het niet.

Welke alternatief zie jij voor Engelaar? Buiten de namen die genoemd zijn, want v Bommel staat bij mij in de basis.

Dan wordt het idd vrij lastig. Dan vrees ik idd dat je met zoiets al Engelaar nog enigzins op niveau zit.

Maar van Bommel had gewoon mee gemoeten idd :D

Als het die van Ronaldo is, hoor je mij niet klagen:D

Heel leuk dat boulahrouz meegaat maar laten we niet vergeten dat deze man een jaar lang geen fl**ker uitgevoerd heeft.

@butcher, waar ik fan van ben heeft er weinig mee te maken. Tis gewoon een observatie dat de gemiddelde domme Brabander niet het verschil ziet tussen iemand die uit eigen vrije keuze er voor kiest om niet voor het Nederlands elftal te willen spelen en tussen een speler die ondergeschikt wordt geacht aan Engelaar of De Zeeuw en/of bewust niet geselecteerd wordt door Van Basten.

Ook zou je met je leeftijd van 21 jaar wel moeten weten dat 3 (!) Ajacieden in het Nederlands elftal niet bepaald "hoogtij" is.

standaard..

Het ego van Seedorf is duidelijk weer eens belangrijker dan het landsbelang.

Altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven....egotripper eerste klas.

Ook al is het een goede voetballer....winnen doe je samen en niet alleen.

Op de momenten dat ie zichzelf kon bewijzen, deed ie het niet dus het zal voor mij altijd een schreeuwlelijk blijven die zichzelf schromelijk overschat.

@Eric

Voetbal is een teamsport....Seedorf heeft die bekers niet ALLEEN gewonnen maar mocht blij zijn dat ie in topteams speelde.

Bovendien zeggen die bekers helemaal 0,0 getuige het verleden van Seedorf in het Nederlands elftal.;)

En kan iemand me vertellen welke beker dankzij hem binnen gehaald is?

Welke actie van Seedorf zorgde ervoor dat zijn team de beker binnen sleepte?

Ik zou het niet weten hoor....ik zou eerder denken dat ze die bekers ONDANKS Seedorf gewonnen hebben.

Heel leuk dat boulahrouz meegaat maar laten we niet vergeten dat deze man een jaar lang geen fl**ker uitgevoerd heeft.

@butcher, waar ik fan van ben heeft er weinig mee te maken. Tis gewoon een observatie dat de gemiddelde domme Brabander niet het verschil ziet tussen iemand die uit eigen vrije keuze er voor kiest om niet voor het Nederlands elftal te willen spelen en tussen een speler die ondergeschikt wordt geacht aan Engelaar of De Zeeuw en/of bewust niet geselecteerd wordt door Van Basten.

Ook zou je met je leeftijd van 21 jaar wel moeten weten dat 3 (!) Ajacieden in het Nederlands elftal niet bepaald "hoogtij" is.

standaard..

Hij is gewoon een beest. Kan heel simpel verdedigen/man uitschakelen. En die heb je dus nodig achterin.
Ben echt fan van die jongen. Al voordat hij naar HSV ging. Als je hem echt gaat analyseren zie je echt pas hoe goed hij is in het geen wat hij doet.
Krijg ook een kick als ik een speler op hem af zie lopen, want ik weet dat hij 9 van de 10 keer die gast opvreet. Hij wint bijna altijd:D

Had alleen nooit naar Chelsea moeten gaan. Begint gelukkig fit te raken!

Seedorf. :roflol: Een beperkte voetballer die toevallig bij een team zat die op dat moment de CL won.

Langzaam, en technisch een onbenul. Bodybuilden met een spiegel zou beter voor úm zijn geweest. Daarom stond ik ook nooit op een voetbal veld, vanwege m'n eigenzinnigheid.

Van Bommel ben ik overigens wel kapot van, gelikte jongen die altijd z'n handen wast in onschuld, en desnoods met een onregelementaire actie die onopgemerkt blijft het verschil in een wedstrijd kan maken. Zuid-Amerikaanse sT. Met gewoon voetbal win je namelijk de FIFA wereldbeker voor landenteams niet.

Seedorf had geen zin om de bank warm te houden.

Terug
Naar boven