Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga morgen voor het eerst in het stadion gaan kijken (oefenwedstrijd tegen de usa)
Zo zou ik trouwens spelen als ik bondscoach was.
----------------------courtois-------------------------------
De laet------Kompany----Vermaelen--------Vertonghen/lombaerts
-----------------Fellaini---witsel-----------------------
Hazard---------------Debruyne---------------------Mertens/chadli
------------------------Lukaku--------------------------------
zou trouwens lukaku ook vervangen door vossen of vleminckxdude de laet is echt goed bezig bij norwich (uitgeleend door man united). Hij kreeg tegen chelsea de hoogste quotering. En dat is tenminste een echte back, is ook heel snel.De laet wtf?zou trouwens lukaku ook vervangen door vossen of vleminckx
Dat is hij aardig aan hhet doen bij athletico madrid, 2 wedstrijden op rij de nul gehouden.Geef mij maar Mignolet. Laat Courtois eerst maar eens bevestigen.
Dat is hij aardig aan hhet doen bij athletico madrid, 2 wedstrijden op rij de nul gehouden.
Grootste probleem is denk ik gewoon dat ons nayionaal elftal geen trots heeft om voor 'het vaderland' te strijden.
Het voelt gewoon niet echt aan als een land, walen, vlamingen en buitenlanders door elkaar.
In Nederland strijden ze veel eerder voor oranje, bij ons voor het geld

Ik weet niet of je het weet, maar het verdient praktisch niets om bij belgisch nationaal elftal te spelen.
Geld verdienen/ in de kijker spelen hé..
En inderdaad, ik erger me ongelooflijk aan steeds die excuses van trainers over waarom het deze keer niet ging. Ik wil een trainer zien die boos kan zijn over de gespeelde wedstrijd. Die boos kan zijn op de gang van zaken en die ****ing verandering wil.
Meer de NL mentaliteit zeg maar.
dude de laet is echt goed bezig bij norwich (uitgeleend door man united). Hij kreeg tegen chelsea de hoogste quotering. En dat is tenminste een echte back, is ook heel snel.
---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 14:58 ----------
Dat is hij aardig aan hhet doen bij athletico madrid, 2 wedstrijden op rij de nul gehouden.

Grootste probleem is denk ik gewoon dat ons nayionaal elftal geen trots heeft om voor 'het vaderland' te strijden.
Het voelt gewoon niet echt aan als een land, walen, vlamingen en buitenlanders door elkaar.
In Nederland strijden ze veel eerder voor oranje, bij ons voor het geld
Dit lijkt me niet het geval. Juist bij Nederand was er jarenlang ergernis omtrend de mentaliteit. Sinds van Basten aangesteld werd en de surinaamse spelers langzaam uit het elftal verdwenen was er een opmerkelijke stijging in de strijdlust te zien.
Dit lijkt me niet het geval. Juist bij Nederand was er jarenlang ergernis omtrend de mentaliteit. Sinds van Basten aangesteld werd en de surinaamse spelers langzaam uit het elftal verdwenen was er een opmerkelijke stijging in de strijdlust te zien.
Ja, maar hij heeft daarvoor bijna heel zijn loopbaan rechtsback gespeeld, is dat ook van nature, maar kan in de hele verdediging spelen.De laet speelt daar wel centraal in een 3mans verdedeging
Ik zou eens voor echte backen opteren ipv centrale verdedigers op den back te zetten.