AndroidHealthClinic

selectie rode duivels

• Topic Starter Topic Starter
Die actie zie je ook maar weinig, maar als aanvaller moet je gewoon rendement halen. Dat heeft hij nog nooit gedaan.. ook niet in de eredivisie. Hij heeft helemaal niks in Spanje of Engeland te zoeken.

Iedereen ziet hem als groot talent, ik zie hem als een grote mislukkeling met veel te weinig rendement.. ;)
Ok, dat is jouw mening en die respecteer ik:)

Ik blijf hem wel een hele goeie speler vinden.

Die Lukaku is wel een groot talent trouwens! Daar gaat Belgie nog veel lol aan beleven!

De rest van de aanval zegt me echt helemaal niks :p

waar is Luc Nilis?

Eindelijk is die Belgische selectie bekend, ik begon al razend benieuwd te worden, met wie gaan ze toch die oefenpartijtjes spelen? Ongekende spanning.

Laatst bewerkt:
Hazard wordt ook bestempelt als één van de grootste talenten, afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen:cool:

Idd , we hebben vooral een goeie jonge generatie nu. Waarom zit bv Ritchie De Laet er ook eens niet bij? Altijd met die spelers vanuit eigen competitie. En Nederland zou blij mogen zijn als ze onze centrale verdedigers hadden.

wat doet die lukaku daar.. totaal onnodig

Dembele is slecht.

dembele :roflol:

een spits die niet scoort.

da's net zoiets als een auto die niet rijdt.
of een fiets zonder wielen.
of boxen waar geen geluid uitkomt.

die koop je toch ook niet?

Er zijn wel meer goede spitsen geweest die niet heel veel scoorden maar die maakten dan wel ieder seizoen minstens 20 assists, dat doet die Dembele ook niet geloof ik he?

dembele doet trucjes.

Ik vond 'm altijd wel erg sterk aan de bal buiten de zestien maar hij heeft zo ongeveer het rendement van Brian Roy op dagen dat die aan de diarree was.

Dembele doet overstapjes en sleepbewegingen enzo, wie maalt er dan om goals!

Terug
Naar boven