XXL Nutrition

selectie rode duivels

Niet jaloers , er is een verschil tussen jaloers en afgunst leer dat eerst even. En ja , Nederland zou onze centrale verdedigers kunnen gebruiken.

Da's een best elftal!!!1! :eek:

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Niet jaloers , er is een verschil tussen jaloers en afgunst leer dat eerst even. En ja , Nederland zou onze centrale verdedigers kunnen gebruiken.

:nowai:

Volgens mij ging er wat fout met je toetsenbord.

----------------Gillet------------------------
VDB----Kompany-----Vermaelen----Lombaerts
----------Fellaini-------Vertonghen----------
Legear-----------Defour--------------Hazard
---------------Lukaku----------------------

Gillet: Al jaren top in Italië, heeft dit seizoen al veel punten gepakt (en strafschoppen gestopt) voor Bari

Van den Borre (VDB): mentaliteitsprobleem maar als hij het wil zeker de beste RB bij de Rode Duivels

Kompany: Bij Man City op het middenveld maar bij de RD hebben we voldoende luxe op het middenveld, kan ook zeer goed uit de voeten op deze positie

Vermaelen: Eén van de revelaties van dit seizoen in de Premier League?

Lombaerts: Bij gebrek aan beter, speelt toch bij Zenith St-Petersburg dus kan zeker iets, kan ook centraal in de verdediging staan, andere optie hier is Deschacht (Anderlecht)

Fellaini: Groot, kopbalsterk, vechtersmentaliteit, kan ook scoren, bewezen bij Everton

Vertonghen: Kan zeer hard uithalen, certitude bij ajax

Legear: Als hij blessurevrij blijft een zeer goede speler, is zeer snel, kan een goede voorzet trappen.

Defour: De metronoom van het middenveld

Hazard: Klein, vinnig, kan iets forceren met een individuele actie, is doelgericht, één van de lichtpunten tijdens de korte campagne van advocaat, zakte niet weg met de rest.

Lukaku: Diepe spits, moeilijk van de bal te zetten, moet foutief afgestopt worden, fysiek zeer sterk en groot. Is nog wat onervaren maar is nu toch al een meerwaarde.

Dit is dus een soort 4-5-1 want Legear en Hazard zijn uiteraard gewoon middevelders. Ik twijfel nog tussen een centraal middenveld met punt (Defour) naar voren of naar achter.

Laatst bewerkt:
waarom vertonghen niet centraal achterin?

Wie zou je slachtofferen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Niet Lukaku alleen van voor, beter 4 3 3 met naast Lukaku Hazard en Dembele

Vertonghen verdient een doodschop van het kaliber Boulahrouz vs Ronaldo.

4-5-1 of 4-3-3 maakt niet zo veel uit. Jij ziet die vleugelspelers als aanvallers, ik als middenvelders.

Dembele blijft op de bank tot hij meer rendement haalt.

Ow ja niet gezien, je hebt Legaer op zijn positie gezet. Ik schat dembele toch een niveau hoger in, alhoewel ik Legaer ook echt goed vond dit seizoen.

Ahja dan schat ik ze ook wel individueel hoger in dan de verdedigers van Oranje, hoewel het niet veel scheelt.

We kunnen jaloers zijn op Vermaelen als linksback. Heitinga en Matthijssen zijn een stuk beter dan die Belgische prutsers.

Das sarcastisch zeker of ben je anti-anderlecht?

1) Ja, ik ben Brugge-Fan.
2) Lukaku is heel goed, beresterk en weet de goal staan, maar als je gaat kijken naar zijn 15 goals, zijn ze niet allemaal even spectaculair. Het was vaak voldoende om te blazen tegen de assists van Boussouffa om de bal in de goal te krijgen, bij wijze van spreken. Van zodra Boussouffa een mindere match heeft, speelt Lukaku niet mee.

Ook tegen de meer ervaren verdedigers (Alcaraz en Hoefkens, Thompson en Suler, Sarr en ??? ...) was hij vaak onzichtbaar.

Begrijp me niet verkeerd, Lukaku is een heel erg goede spits, zeker voor zijn leeftijd, hier in België, maar in het buitenland is het andere koek.

1) Ja, ik ben Brugge-Fan.
2) Lukaku is heel goed, beresterk en weet de goal staan, maar als je gaat kijken naar zijn 15 goals, zijn ze niet allemaal even spectaculair. Het was vaak voldoende om te blazen tegen de assists van Boussouffa om de bal in de goal te krijgen, bij wijze van spreken. Van zodra Boussouffa een mindere match heeft, speelt Lukaku niet mee.

Ook tegen de meer ervaren verdedigers (Alcaraz en Hoefkens, Thompson en Suler, Sarr en ??? ...) was hij vaak onzichtbaar.

Begrijp me niet verkeerd, Lukaku is een heel erg goede spits, zeker voor zijn leeftijd, hier in België, maar in het buitenland is het andere koek.

Die post van mij was toch tegen Lork bedoeld:D
Ja, ik heb zijn goals allemaal gezien en veel waren niet spectaculair, das waar.
Ik zie het zo, hij maakt twee soorten goals: goals waarbij hij zijn lichaam gebruikt om de verdediger af te schermen en dan scoren en dan goals via assists van Boussoufa. Maar hij staat er dan wel op de juiste plaats dus zijn positiespel is goed:cool:

---------- Toegevoegd om 02:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:09 ----------

Dat je Heitinga niet kent zegt al genoeg. Monster voetbalkenner. :roflol:

Tuurlijk ken ik hem, hij speelt zelfs bij Fellaini in de ploeg. Maar hij is toch relatief onbekend bij het grote publiek vandaar de 'wie?'

Terug
Naar boven