insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet jaloers , er is een verschil tussen jaloers en afgunst leer dat eerst even. En ja , Nederland zou onze centrale verdedigers kunnen gebruiken.

Niet jaloers , er is een verschil tussen jaloers en afgunst leer dat eerst even. En ja , Nederland zou onze centrale verdedigers kunnen gebruiken.
Ja kon even het goede woord niet vinden. Wie is eigenlijk de 2e CV van Belgie?
Vermaelen , Van Buyten , Kompany. En dan heb je nog een paar goeie jonge centrale verdedigers voor de toekomst.
Niet Lukaku alleen van voor, beter 4 3 3 met naast Lukaku Hazard en Dembele
4-5-1 of 4-3-3 maakt niet zo veel uit. Jij ziet die vleugelspelers als aanvallers, ik als middenvelders.
Dembele blijft op de bank tot hij meer rendement haalt.
Ahja dan schat ik ze ook wel individueel hoger in dan de verdedigers van Oranje, hoewel het niet veel scheelt.
Vermaelen en Van Buyten > Heitinga(wie?) en MathijssenWe kunnen jaloers zijn op Vermaelen als linksback. Heitinga en Matthijssen zijn een stuk beter dan die Belgische prutsers.
...) was hij vaak onzichtbaar. Dat je Heitinga niet kent zegt al genoeg. Monster voetbalkenner.Vermaelen en Van Buyten > Heitinga(wie?) en Mathijssen

1) Ja, ik ben Brugge-Fan.
2) Lukaku is heel goed, beresterk en weet de goal staan, maar als je gaat kijken naar zijn 15 goals, zijn ze niet allemaal even spectaculair. Het was vaak voldoende om te blazen tegen de assists van Boussouffa om de bal in de goal te krijgen, bij wijze van spreken. Van zodra Boussouffa een mindere match heeft, speelt Lukaku niet mee.
Ook tegen de meer ervaren verdedigers (Alcaraz en Hoefkens, Thompson en Suler, Sarr en...) was hij vaak onzichtbaar.
Begrijp me niet verkeerd, Lukaku is een heel erg goede spits, zeker voor zijn leeftijd, hier in België, maar in het buitenland is het andere koek.

Dat je Heitinga niet kent zegt al genoeg. Monster voetbalkenner.![]()
Excuseer? U bedoelt waarschijnlijk club fan? Brugge = Cercle!
?