MuscleMeat

selectie rode duivels

Tuurlijk ken ik hem, hij speelt zelfs bij Fellaini in de ploeg. Maar hij is toch relatief onbekend bij het grote publiek vandaar de 'wie?'

De hele Belgische ploeg is onbekend bij het grote publiek, dus die ''wie?'' slaat nergens op.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu gaan slapen, morgen zal ik je even uitleggen dat je totaal verkeerd bent.

Excuseer? U bedoelt waarschijnlijk club fan? Brugge = Cercle!

Zonder Club zou er geen Cercle zijn. Blaas dus maar niet te hoog van de toren, volgens mij kunnen we de Cercle fans tellen op één hand ...

Die post van mij was toch tegen Lork bedoeld:D
Ja, ik heb zijn goals allemaal gezien en veel waren niet spectaculair, das waar.
Ik zie het zo, hij maakt twee soorten goals: goals waarbij hij zijn lichaam gebruikt om de verdediger af te schermen en dan scoren en dan goals via assists van Boussoufa. Maar hij staat er dan wel op de juiste plaats dus zijn positiespel is goed:cool

Weet dat jou post tegen Lork bedoeld was, maar ik dacht, ik vermeld het er maar even bij, dat ik Brugge fan ben :)

Hij staat inderdaad vaak op de juiste plaats en ook dat is een kunst, maar ook met De Sutter had Anderlecht kampioen gespeeld.

---------- Toegevoegd om 02:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:35 ----------

De hele Belgische ploeg is onbekend bij het grote publiek, dus die ''wie?'' slaat nergens op.

Vermaelen, Van Buyten, Fellaini, Defour, Hazard, Dembele, Kompany, Lukaku ... die kunnen toch niet allemaal onbekend zijn? Of wie bedoel je juist met het grote publiek?

Imo omdat we al Vermaelen , Van Buyten en Kompany hebben en nog een paar andere spelers waarvan deze positie hun hoofd positie is. Ik dacht dat Vertonghen een verdedigende middenvelder was.

Bij Ajax staan Jantje en Toby samen in het centrum.
Ik dacht juist dat Kompany een verdedigende middenvelder was ;)

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

hahaha, heerlijk dit.

had "naturell" eerder niet serieus beweerd dat hazard beter was dan robben :roflol:?

Babel is wel beter dan Robben.

Vertonghen als verdediger is top. Vooral de wedstrijd tegen Juventus erg van hem genoten, toen die Amauri moest dekken.

Vertonghen als verdediger is top. Vooral de wedstrijd tegen Juventus erg van hem genoten, toen die Amauri moest dekken.

Oké, ik heb ook erg genoten van de wedstrijden tussen Ajax en 010 dit seizoen.
5-1
1-1
2-0
1-4

oftewel 10 punten, 12 doelpunten voor en 3 tegen.

Waarom roepen ze in godsnaam Buffel op, die kerel kan voor geen meter voetballen. Thijs is ook zo een figuur dat niets bijbrengt aan je elftal...

Die verdediging zit wel goed, middenveld is matig en in de aanval moeten we hopen op Lukaku.

Waarom roepen ze in godsnaam Buffel op, die kerel kan voor geen meter voetballen. Thijs is ook zo een figuur dat niets bijbrengt aan je elftal...

Die verdediging zit wel goed, middenveld is matig en in de aanval moeten we hopen op Lukaku.
Als Thijs speelt zoals bij Gent, is hij echt wel een meerwaarde;)

Als je niet snel je mond houdt, ga ik Picorni grappen maken.:eek:

Oké, ik zal stoppen.
Heeft ook weinig nut om grapjes over Feyenoord te maken.
Dat ze nu 4e zijn geworden en dit als een topjaar beschouwen zegt imo al genoeg :)

maar volgens mij ging het hier over de rode duivels.
dus laten we maar weer verder gaan daarover.

sonck? nilis?

Oké, ik zal stoppen.
Heeft ook weinig nut om grapjes over Feyenoord te maken.
Dat ze nu 4e zijn geworden en dit als een topjaar beschouwen zegt imo al genoeg :)

maar volgens mij ging het hier over de rode duivels.
dus laten we maar weer verder gaan daarover.

sonck? nilis?

Ja, die is echt goed op zijn 43ste, beter dan in zijn jonge jaren!

Terug
Naar boven