Fitness Seller

Seminar 29 oktober Fitshop Alkmaar

Bezoekers in dit topic

RAYMON SUCCES DE LAATSTE DAGEN VOOR HET WK in Austria..Wij hebben er zin in!!!!
 
Hey Ron, bedankt. Was leuk je te ontmoeten.

Er staan wat foto's op mijn Blog, op Xxl nutrition ;)

Plaats hier even een directe link.
http://www.xxlnutrition.nl/Raymond-Simon-B11/xxl-seminar-fitshop-alkmaar-P211

Ik ben n.a.v. die 5 boterhammen op een dag en de reactie daarop direct overgegaan op 1 boterham.
07:00 60gr Whey + 45 gram Brinta + 400/500ml half volle melk.
09:00 1 bruine boterham met 100gr tonijn (water basis) met ketchup ;)
en Total muscle solution van Body & Fit shop
09:45 training
11:30 KHD aanvullen met een post workout Magnificent van B&F
12:15 middag maaltijd, vlees en groeten / sla
15:00 Whey shake
17:30 avond maaltijd groente en kipfilet
21:00 kwark en Whey isolaat

kcal/%E/%khd/%V
2400/50/30/20

Voor 13:00 75% khd en na 13:00 60% eiwitten
 
als je 88kg weegt met 23% hoef je egt niet te gaan kijken van eet ik 1 , 2 of 3 boterhammen

wat hebben jullie er toch aan om jezelf voor te gek te houden
 
als je 88kg weegt met 23% hoef je egt niet te gaan kijken van eet ik 1 , 2 of 3 boterhammen

wat hebben jullie er toch aan om jezelf voor te gek te houden

?????
Leg uit. Wat is je commentaar of wat heb je te vertellen.

Die 23% is via een weegschaal. Kweet nie hoe ik dat met een tang zou moeten doen.
Ben serieus aan het sporten en ga eens in de maand de kroeg in, pak dan een biertje of 5 tot max 7.
Voor de rest schoon aan het eten en veel sporten.

Dus vertel wat je bedoelt. Of is het alleen om te trollen.
 
Laatst bewerkt:
nee is niet om te trollen, als je niet de ambitie hebt om binnen een 2/3 maand op 12-13 % te komen waarom zou je dan geen brood enz meer gaan eten, omdat het voor bewerkt is? beetje zout inzit

zulke dingen zijn alleen intressant als je wedstrijden wilt gaan doen,
zorg dat je khd/vet/eiwitten in orde zijn en eet daarbij wat je lekker vind,dus vind je ham lekker pak je ham op je brood ipv kipfilet.

zelfde met de kroeg , dat kan ook gerust als je het niet te gek maakt, die 5 biertjes zouden per week al niet egt veel uit maken..
 
nee is niet om te trollen, als je niet de ambitie hebt om binnen een 2/3 maand op 12-13 % ...............

Die ambitie heb ik zekers wel. Kom er alleen niet. En wil er best alles aan doen.
Eet bewust, daar bedoel ik mee dat ik goed op mijn voeding let en de waardes er van bereken.
3x per week doe ik Rippetoe + chinups, pullups, dips, afsluitend met 30 min crosstrainer
2x per week hardlopen.

Leef bewust zeg maar.
Alleen die vetmassa gaat er zeer langzaam af. Ben in 1 jaar 11 cm buiknavel omvang kwijt geraakt.
Kom van 34% vetmassa af.

Dus zeg het maar. Ik ben een en al oor. En als je zegt dit moet je doen dan doe ik dat echt wel.
In mijn log heb ik de schema's geplaatst. En is handiger om daar door te gaan en deze topic laten waarvoor hij gemaakt is.
 
Laatst bewerkt:
zoals je zelf al aangeeft, leef bewust
niets geen lekkere dingen meer eten ga je niet volhouden ( en met ''lekkere dingen'' bedoel ik dan keer witbrood oid.
 
nee is niet om te trollen, als je niet de ambitie hebt om binnen een 2/3 maand op 12-13 % te komen waarom zou je dan geen brood enz meer gaan eten, omdat het voor bewerkt is? beetje zout inzit

zulke dingen zijn alleen intressant als je wedstrijden wilt gaan doen,
zorg dat je khd/vet/eiwitten in orde zijn en eet daarbij wat je lekker vind,dus vind je ham lekker pak je ham op je brood ipv kipfilet.

zelfde met de kroeg , dat kan ook gerust als je het niet te gek maakt, die 5 biertjes zouden per week al niet egt veel uit maken..
En jij praat uit ervaring? Neem aan van niet... Als je wilt afvallen moet je jezelf precies aan je dieet houden. Dan nog moet je een hoop geduld hebben.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 08:20 ----------

Plaats hier even een directe link.
http://www.xxlnutrition.nl/Raymond-Simon-B11/xxl-seminar-fitshop-alkmaar-P211

Ik ben n.a.v. die 5 boterhammen op een dag en de reactie daarop direct overgegaan op 1 boterham.
07:00 60gr Whey + 45 gram Brinta + 400/500ml half volle melk.

- liever havermout en geen melk meer erbij, liever wat ei-eiwit en een eetlepel lijnzaadolie

09:00 1 bruine boterham met 100gr tonijn (water basis) met ketchup ;)
en Total muscle solution van Body & Fit shop

- liever helemaal geen brood maar rijst of zoete aardappelen

09:45 training
11:30 KHD aanvullen met een post workout Magnificent van B&F
12:15 middag maaltijd, vlees en groeten / sla

- hier kan je best nog wel wat carbs eten hoor

15:00 Whey shake

- neem gewoon een solide maaltijd met rijst/zoete aardappel en biefstuk

17:30 avond maaltijd groente en kipfilet
21:00 kwark en Whey isolaat

- idolaat heeft daar geen enkele meerwaarde en liever ook de kwark schrappen en vervangen voor een shake met langzame eiwitten zoals protein6 van bodylab ofzo

kcal/%E/%khd/%V
2400/50/30/20

Voor 13:00 75% khd en na 13:00 60% eiwitten

In je post heb ik het een en ander aangegeven.
 
........In je post heb ik het een en ander aangegeven.

Bedankt man. Zal ik zekers wat mee doen. Die rijst kan ik wel meenemen ipv brood.
Toevoegen van carbs bij de maaltijd van 12:15uur gata ook lukken.
Maaltijd van 15:00uur (shake) gaat niet lukken. Ik werk bij defensie en ik heb nog 2 kilo LeanGain staan die wel op mag. (kost al zat)

De kwark en Isolaat laten staan en iets gebruiken met langzame afgiften lijkt me een strak plan. Ga ik zekers bekijken en veranderen.
Wellicht is Cassein een goed shake voor het slapen gaan.

Heb je foto's bekeken. Jees man wat ben jij een bruut hahahaha

ps leuke verspreking "IDOLAAT" hahaha. Ja ik ben idolaat van en aan de BB forum hihihi
 
@ GJM


ik kom zelf van 132.? bij 27/28% vet... zeg het niet voor niets , bij moest het wel radicaal omdat ik iemand ben die resultaat moet zien om vol te houden maar bij 82kg wil je geen 10/15kg bodyweight gaan verliezen neem ik aan.

@ ron
waarom kwark laten staan daar zitten juist de langzame afgiften in..
 
Bedankt man. Zal ik zekers wat mee doen. Die rijst kan ik wel meenemen ipv brood.
Toevoegen van carbs bij de maaltijd van 12:15uur gata ook lukken.
Maaltijd van 15:00uur (shake) gaat niet lukken. Ik werk bij defensie en ik heb nog 2 kilo LeanGain staan die wel op mag. (kost al zat)

De kwark en Isolaat laten staan en iets gebruiken met langzame afgiften lijkt me een strak plan. Ga ik zekers bekijken en veranderen.
Wellicht is Cassein een goed shake voor het slapen gaan.

Heb je foto's bekeken. Jees man wat ben jij een bruut hahahaha

ps leuke verspreking "IDOLAAT" hahaha. Ja ik ben idolaat van en aan de BB forum hihihi

Idolaat haha. Klote iPad verbetert soms de woorden en dan krijg je zoiets.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 15:57 ----------

@ GJM


ik kom zelf van 132.? bij 27/28% vet... zeg het niet voor niets , bij moest het wel radicaal omdat ik iemand ben die resultaat moet zien om vol te houden maar bij 82kg wil je geen 10/15kg bodyweight gaan verliezen neem ik aan.

@ ron
waarom kwark laten staan daar zitten juist de langzame afgiften in..

Kwark is funest als je droger wilt worden, alsmede andere zuivel overigens.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 15:59 ----------

Maar waarom wil je geen gewicht verliezen als dat toch maar vocht en vet is?

Met een gebalanceerd bb gericht dieet en wanneer je om de twee uur eet, zul je echt geen massa verliezen.
 
Dat kwark funest is als je droger wilt worden is niet waar gjm. Ik pakte het deze cut altijd voor het slapen en kwam toch netjes op 6-7% uit ;) Als je nog lager wilt gaan zoals wedstrijdatleten dan zou je het er misschien wel beter uit kunnen laten ja. Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk.
 
Wij zijn allemaal slank geworden dankzij kwark:)
 
Dat kwark funest is als je droger wilt worden is niet waar gjm. Ik pakte het deze cut altijd voor het slapen en kwam toch netjes op 6-7% uit ;) Als je nog lager wilt gaan zoals wedstrijdatleten dan zou je het er misschien wel beter uit kunnen laten ja. Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk.

Ik word altijd een grote vochtbal van kwark - uh nog meer vochtbal bedoel ik haha:p
 
Haha zou best kunnen dat het voor jou niet goed werkt, ieder lichaam is tenslotte anders :D
 
zoals je zelf al aangeeft, leef bewust
niets geen lekkere dingen meer eten ga je niet volhouden ( en met ''lekkere dingen'' bedoel ik dan keer witbrood oid.

Niet volhouden? Onzin?
 
Mijn doel is uitkomen op 80kg met 10-15% vet, waarbij de spiern te zien zijn.
Geen vetrollen zeg maar. Het is er langzaam aangekomen.
De meeste mensen kennen mij alleen maar met een buikje en dat wil ik dus veranderen.

De start heb ik allang gemaakt, nu weer even doorzetten en dan als laatste afmaken.
Spieren verbeteren en wat buffer geheel maken met weinig vet.

Dat is mijn doel voor 2012. Het liefste mei 2012.
 
Lees net dat Ray bij 'Men Athletic to 35' op een mooie 5e plek is gekomen.
De foto's staan er nog niet maar ik vindt het top.

Gefeliciteerd man.
 
Nu kun jij ineens dieeten voorschrijven GJ?? Laat eerst maar eens zien of je in wedstrijdvorm kan komen :P
Bij zuivel is het maar net wat je lichaam gewent is. Ik ken atleten die zelfs id laatste weken nog zuivel gebruiken en staan met strepen op de billen. Maar over het algemeen houdt het bij de meeste vocht vast. Daarom zou ik het niet meer als 1x pd zuiver gebruiken. Kwark voor het slapen is goed maar nog beter is micellar casseine.



En jij praat uit ervaring? Neem aan van niet... Als je wilt afvallen moet je jezelf precies aan je dieet houden. Dan nog moet je een hoop geduld hebben.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 08:20 ----------



In je post heb ik het een en ander aangegeven.


---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 04:32 ----------

verslagje staat op XL..


Lees net dat Ray bij 'Men Athletic to 35' op een mooie 5e plek is gekomen.
De foto's staan er nog niet maar ik vindt het top.

Gefeliciteerd man.
 
Verslag gelezen en foto's bekeken. Pfff ben blij dat ik niet in de jury zat zeg.
Had ik bijna de beker van Ray kunnen smokkelen. Hahaha

Wel lekker triest dat alles zo naar de klote wordt geholpen.
Geen eerlijke strijd dus. Jammer. Misschien moet XXL zich sterk maken om in Nederland een kampioenschap te houden.
Onderliggen samenwerking zoeken met andere supplementen verkopers en merken.
Gewoon voor de sport en daarna pas voor de centen.
 
Back
Naar boven