MuscleMeat

Serie: Arrow

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwste aflevering:

doxrus.jpg
ja hij was vet!

dikke episode weer, blijft een van de beter series vinden met sons of anarchie

I like where this is going.

nice epp idd, heb de 4 eps van seizoen 2 ook even gekeken die lagen nog,

snap alleen einde van de 4e niet? is dat nou die burgemeester waar ze die spuit in zetten? dacht dat die dood was door die chick zn pijltje

nice epp idd, heb de 4 eps van seizoen 2 ook even gekeken die lagen nog,

snap alleen einde van de 4e niet? is dat nou die burgemeester waar ze die spuit in zetten? dacht dat die dood was door die chick zn pijltje

Ja die "redder van Starling City" spuit inderdaad iets in de burgemeester. Hij is was niet dood, hij was alleen bewusteloos. Ergens rond minuut 36.

vind het raar dat die redder in ep 5 helemaal niet meer terugkomt. Vind op het moment btw wel een overload aan mensen die goed kunnen vechten...

vind het raar dat die redder in ep 5 helemaal niet meer terugkomt. Vind op het moment btw wel een overload aan mensen die goed kunnen vechten...

Die redder komt binnenkort wel weer, is altijd.

Klopt, nu is Oliver helemaal niet meer zo speciaal met die League of Assassins. Tijd voor hem om meer te trainen, of hij moet iets anders in petto hebben :o

O shit.

Net begonnen aan season 1. Moet zeggen dat ik er wel van kan genieten. Geen topper maar wel leuk

Seizoen 1 vond ik het begin ook niet echt boeiend. Seizoen 1 wordt vooral interessant door die storyline op het eiland. Seizoen 2 pakt me wel gelijk vanaf het begin.

• Like
Waarderingen: Wutt
Seizoen 1 vond ik het begin ook niet echt boeiend. Seizoen 1 wordt vooral interessant door die storyline op het eiland. Seizoen 2 pakt me wel gelijk vanaf het begin.

Ben ondertussen weer helemaal bij. Moet zeggen dat ik er erg van geniet so far! Ben benieuwd waar dit seizoen heen gaat

Net even aflevering 6 gekeken en was weer goed. Kijk al uit naar de volgende.

Wat een poppetje zeg die Sara Lance, yumyum

doe mij sarah maar

Ik ben nu bij season 1 serie 12,
tot hoever is het al uit?
want kan alleen season 1 tot serie 23 vinden verder niks :S

S02E07 is de meest recente aflevering die uit is.

BTW volgende aflevering Barry Allen(the Flash) in Arrow. Al vind ik de acteur die hem speelt veels te jong eruitzien.

ik wil echt weten wat er als laatst gebeurd-.-

is season 2 een vervolg van het verhaal? of heeft het een nieuwe verhaal?

Terug
Naar boven