Fitness Seller

Serie: Arrow

Epic episode vandaag, wat mij betreft 1 van de beste tot nog toe :)

Hoeveel episode's komen er eigenlijk nog?

Was zeker nice indd. Iemand info over season 2?wanneer etc?

Epic episode vandaag, wat mij betreft 1 van de beste tot nog toe :)

Was zeker epic!
Hoewel ik dat gezeik met laurel beetje zat word. En dat hij Diggle wéér laat zitten.

Seizoen 2 is overigens op 11 februari bevestigd. Wanneer die begint, geen idee, denk ergens in september.

Was zeker epic!
Hoewel ik dat gezeik met laurel beetje zat word. En dat hij Diggle wéér laat zitten.

Seizoen 2 is overigens op 11 februari bevestigd. Wanneer die begint, geen idee, denk ergens in september.

Meh ze komen waarschijnlijk weer bij elkaar aangezien het aan het begin al duidelijk was dat er nog behoorlijk wat coïtusual tension tussen hun is. Maar idd dat gezeik erom is niet echt nodig

Wat doet diggle nou je ziet hem amper hij heeft 1x de kleding van oliver aangehad en dat was het ook wel weer, en een paar kleine stukjes actie stukjes en toen moest oliver alsnog al het zware werk oplossen xD.

Denkt oktober. Seizoen 1 is ook in oktober begonnen

Die Diggle moet niet zo janken, als ie zelf wat beter was geweest had hij die deadshot kerel gewoon gepakt. En nu maar zeuren dat Ollie erbij moest zijn. Hij komt wel weer terug. Wel paar goede shot's van zijn beestachtig fysiek trouwens.

Die Diggle moet niet zo janken, als ie zelf wat beter was geweest had hij die deadshot kerel gewoon gepakt. En nu maar zeuren dat Ollie erbij moest zijn. Hij komt wel weer terug. Wel paar goede shot's van zijn beestachtig fysiek trouwens.
Die Oliver moet niet zo dom doen, altijd achter die chick aan. White knight f**got.

Precies. Ga achter Felicity aan en laat die Laurel lekker met Tommy zijn, stuk simpeler :o

Laurel en olly komen bij elkaar en Tommy word zijn vaders hulpje en dus de 2e bad guy. Maar idd felicity is gewoon hot

:heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Red Arrow geloof ik. Zusje wordt ook "iemand" (:o), weet naam niet.

nope jij slaat de plank mis
red arrow is de vijand van green arrow
red arrow is wel roy harper
roy harper wordt wel eerst de side kick van green arrow
side kick heet speedy (comics)
zijn zusje's nickname is speedy (serie)
in de comics heeft oliver geen zusje

mind = blown

Laatst bewerkt:
nope slaat de plank mis
red arrow is de vijand van green arrow
red arrow is wel roy harper
roy harper wordt wel eerst de side kick
side kick heet speedy speedy (comics)
zijn zusje's nickname is speedy (serie)
in de comics heeft oliver geen zusje

mind = blown
Ja my bad, dat is inderdaad wat ik pas op IMDB gelezen had ja! Bedankt voor de opheldering ;)

Terug
Naar boven